Capitolul Special: Ziua de Anul Nou

773 14 17
                                    

-Mai mai ai lucruri de la Khon Buri? l-a întrebat Mac pe iubitul său în după-amiaza zilei în timp ce amândoi Inclusiv doi dintre subalternii săi. A ieșit să cumpere cadouri de Revelion pentru a merge la casa bunicilor săi. Inclusiv oferindu-l partenerilor de afaceri ai tatălui lui Mac.

-Hm, din câte văd, această listă este completă. Acum sunt restul oamenilor acasă. Asta însemna subalternii lui.

-O să alegi singur? Ce vrei?

Mac stătea în fața lui și se uită la lista de pe hârtie.

-Um, ți-am stabilit un buget. Lasă-i să aleagă singuri ce vor. Ca să-l putem folosi efectiv, a răspuns Nan

-Este bine și asta. În cazul în care unii oameni primesc lucruri pe care le au deja. Va fi doar pus deoparte și nu va fi folosit , a răspuns Mac.

-Dar există și lucruri de prins pentru distracție. Frate Mac, îl vei prinde și tu?

Vocea subalternului meu Tan a vorbit. Mac ridică ușor sprâncenele, fără să știe asta.

-Vor să tragă la sorți pentru distracție. Stabilește un buget de 64 de baht. Oricine vrea să tragă îl poate aduce ,a spus Nan.

-Este interesant. Mă voi juca și eu ,a spus Mac zâmbind.



-Dar acum hai să găsim ceva de mâncare. Atunci du-te și cumpără restul, a spus Nan  înainte de a-i duce pe Mac și cei doi subalterni ai săi să stea și să mănânce sukiyaki împreună la un restaurant faimos.

Mac doar stătea și mânca cu subalternii săi fără să se gândească la nimic.

-Deci, cine vine la acest eveniment? a întrebat Mac în timp ce se așeza să mănânce.

-Am văzut că tipul ăsta Frog cu soțul său,  va veni și Palm. Cât despre Keith el încă nu este sigur a  spus că va  da un răspuns în curând.

Nan  a răspuns. Mac dădu din cap.

-Oh, vorbind despre asta, mi-ai spus că a fost împușcat. Care este marea problemă?a întrebat Mac când și-a dat seama. Pentru că în acel moment în  care Nan ia povestit povestea  lui Keith ca fusese împușcat, Mac era în străinătate.

-Nu este nimic grav. Sunt deja oase de fier ,a răspuns Nan  pe un ton normal.

-Dar fratele Day?a întrebat Mac mai departe.

- O să-l ducă pe  Brick înapoi la Kanchanaburi pentru a sărbători. Probabil că nu va veni. Ved că prietenul lui are niște probleme. Așa că mă voi duce și eu să arunc o privire.

Acesta a fost răspunsul din câte știa Nan .

-Deci...se uită Mac să continue să întrebe. Dar apoi  Nan i-a strecurat o rață prăjită în gură. Îl face pe Mac să mestece și să mănânce imediat.

-Nu ești un mic nebun? Ceri atât de multe astăzi, a întrebat Nan  amuzat.

Pentru că de când a intrat în mall a răspuns la aproape o sută de întrebări de la Mac.

-Cred că lui Mac îi este mai dor de  tine ..De aceea te invita mereu să vorbești, la tachinat Tan.

-Nu m-am întors de multe luni. Aș vrea să știu ce se întâmplă aici,  a răspuns Mac.

-Oh, chiar? a început să întrebe Mac când și-a dat seama de ceva. Dar a trebuit să se oprească. Când l-a văzut, s-a întors să se uite.

-De ce nu pot să întreb , a întrebat Mac înapoi.

-Întreabă, încă nu am interzis nimic. Ești puțin într-o dispoziție..... Nan a spus-o în glumă.

-Nu întreb, îl voi suna și îl întreb eu , a spus Mac, apoi s-a întors să se așeze și să continue să mănânce. Asta i-a făcut imediat să se încrunte sprâncenele.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum