-Oh, încerc să te rog să ieși la ceva romantic și ești atât de dezgustător.
Nan se prefăcu că râde în hohote.
-Romantic pentru tine.... Atât de sărat... cine a vrut sărut sub apă? Este romantic? Apa iti curge in gura , a spus si Mac râzând, dar in secret era putin jenat.
Doar a împiedicat apariția simptomelor.
— Hei, continuă să scufundi la invitat Nan înainte ca cei doi să continue scufundările împreună.
Jerry și Jeff nu au avut probleme. Pentru că par să se distreze și să fie entuziasmați de scufundări. După ce au făcut snorkeling împreună o vreme, au urcat pe plaja Koh Rok pentru a lua prânzul la restaurantul din parc. După-amiaza au continuat scufundările în Koh Haa.
Nan a luat apoi un prosop de la proprietarul bărcii și s-a întins pe spate pe nisip, cu brațele în jurul gâtului. Purta ochelari de soare. Prietenul lui Mac face și plajă.
-Nan, o să iau niște apă cu Danny, îi spune Mac lui Nan.
El a fost de acord. Mac s-a dus imediat la prietenul lui.
Nan a tresărit ușor când Jerry, purtând dintr-o dată doar un costum de baie micuț, a venit să se așeze pe burta lui puternică și și-a pus mâinile pe pieptul lui Nan.
Făcându-l pe Nan să se încruntă imediat.
-Mergem să înotăm? a întrebat Jerry zâmbind.
Ohm, Jonathan și Frank s-au întors imediat să se uite unul la altul. Parcă se întreabă ce să facă.
— Jerry, strigă vocea lui Jeff.
Dar băiatul îi mai aruncă lui Nan un zâmbet batjocoritor.
Dintr-o dată...
-Ai! bubui vocea lui Jerry.
Apoi, cu un braț, Nan l-a împins pe Jerry atât de tare încât a aterizat pe nisip lângă el, apoi s-a ridicat și l-a privit cu ochi calmi.
-Ce vrei să găsești? Crezi că sunt grijuliu? Nu sunt suficient de aproape de tine încât să stai peste mine. Culturi diferite, înțelegi? Dar ar trebui să ai ceva etichetă.Cine crezi că ești? a întrebat Nan aspru.
-Dacă nu i-aș respecta pe acești oameni, te-aș fi lovit și te-aș fi întors. Știi asta. Nan arătă din nou spre Jerry.
-Dar eu nu sunt colegul tău de joacă. Așa că nu mai caută modalități de a flirta. E plictisitor. Nu ești deloc atrăgător , a spus Nan
— Jerry, nu te încurca cu Nan. Dacă te calcă, nu mă pot abține, spuse Frank cu severitate.
Jerry îşi muşcă uşor buza.
— Îmi cer scuze pentru vărul meu, spuse Jeff indignat
Nan se întoarse să se uite la Jeff .
-Ar fi grozav dacă l-ai învăța mai bine pe vărul tău , a comentat Nan.
Jeff era supărat, dar nu a spus nimic. Pentru că propriul lui văr a greșit cu adevărat. Jerry s-a ridicat, a devenit nervos și s-a dus imediat să stea cu Jeff, Jeff se așează și vorbește ușor cu vărul său până când Mac și Danny s-au întors ...Mac părea confuz să vadă că atmosfera se schimbase.
-Ce se întâmplă? a întrebat Mac, Ohm l-a înghiontat și a spus încet, Mac s-a întors să se uite la Jerry care își întoarse privirea de la Mac, făcându-l pe Mac să zâmbească înainte de a lua loc lângă iubitul său,
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...