Capitolul 25

430 18 3
                                    

După ce am luat legătura pentru a-l scoate pe Mac din spital și am primit documentele de dozare pentru ca Mac să o ia în Bangkok. Nan și Keith îl escortează pe Mac direct la aeroport. Keith a sunat pentru a-l informa pe pilot acum, iar aparatul a contactat aeroportul pentru a cere ca și avionul să fie decolat

-Nu m-am gândit niciodată că voi urca într-un avion privat, a spus Mac uimit.

-Mulțumesc Keith ,s-a prefăcut Nan că spune și Keith a râs.

-Nan, cumpără-mi unul , s-a prefăcut că întreabă Mac.

Nan a zâmbit ușor, înainte de a-i arăta între picioarele pantalonilor.

-Există doar acesta, îți amintești de acesta? Nan răspunse, chipul lui Mac strălucind de căldură.

— Nu, nu, strigă Mac, stânjenit.

— Poți să-mi ceri mai târziu să ti-l iau pe asta, spuse Nan, arătând din nou spre ea însăși.

— Nu ți-e rușine de prietenul tău? spuse Mac încet, iar el ridică ușor din umeri.

-Keith îmi cunoaște natura, de ce ești jenat? a răspuns Nan și Keith a clătinat din cap înainte de a lua un loc departe de prietenul său pentru că vorbea la telefon și Nan stătea cu Mac.

— Îmi pare rău că nu sunt la fel de bogat ca bărbatul lui Keith, spuse Nan în glumă, făcându-l pe Mac să se întoarcă imediat să se uite la chipul iubitului său.

-Doar glumesc? răspunse Mac, iar el zâmbi ușor înainte de a ajuta să-i pună centura de siguranță, pentru că pilotul a anunțat că urmează să decoleze.

-Poți să te culci mai întâi. Când va veni timpul, te trezesc , a spus Nan și Mac a dat din cap.

Dar persoana nu a adormit. Mac s-a așezat și a privit continuu cerul prin fereastra avionului, în timp ce Nan  trimitea prompt un mesaj subalternului lui să-i aștepte la aeroport.

-Nu, chiar dacă cineva este alergic la usturoi ca mine, cred că este ridicol. Alergic la usturoi, a spus Mac suspicios.

-Probabil, dar sunt diferiți, a răspuns Nan, iar Mac a oftat.

— Deci, ai de gând să vii acasă și să ieși pe pistă? întrebă Mac, pentru că ar fi trebuit să ajungă în Bangkok în jurul orei 18.

-Încă nu sunt sigur, așteaptă și vezi, dar mâine dimineață te iau pentru o injecție așa cum a prescris doctorul. Atunci hai să vorbim despre muncă, a spus Nan.

— Atunci mă duc să dorm acasă, spuse Mac, nevrând să plece, iar Nan dădu din cap.

Mac nu a spus nimic până nu au ajuns la aeroport. Wai a venit să  îi aștepte și Keith a cerut să se despartă și să se întoarcă cu bodyguarzi săi.

-Fămând , a spus Mac când a ajuns acasă.

-Vrei pește prăjit cu usturoi? Wai s-a prefăcut că întreabă🤣

— O să-ți te joci cu asta ca să mă enervezi, spuse Mac, plecând repede și râzând.

-O să-l las să-ți cumpere niște terci. Mănâncă mai întâi mâncarea simplă. Hai să vorbim cu doctorul despre ce vrei să mănânci mâine , a spus Nan și l-a luat pe Mac direct în bucătărie și a încălzit niște terci pentru el.

Cât despre Wai, s-a dus să vadă pista  în loc de Nan, pentru că Nan deja spusese că nu poate merge. Ohm a sunat să întrebe, din moment ce era în mașină, dacă erau încă acasă și a spus că se va întoarce la Nan mâine seară și că îi va duce pe Jerry și Jeffy să doarmă la apartamentul lui.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum