Și apoi, până în ziua în care Ohm se întoarce din nou în Thailanda, sună și îi spune lui Two zborul de întoarcere .
Two i-au spus că nu știe dacă va putea sa îl ia de la aeroport dar când era aproape timpul ca Ohm să sosească, Two a fost puțin confuz înainte de a ridica telefonul mobil pentru al suna pe Nan.
În cazul în care el nu va ajunge să îl ia și pe Ohm, dar când vorbește cu Nan, se învârte până la ora două, așa că trebuie să conducă la aeroport să îl ia pe Ohm singur.
-Ok, vrei să te întorci cu mine? l-a întrebat Nan pe Ohm. Când își lua iubitul de la aeroport.
-Nu-i nimic, voi aștepta să mă ia cineva, a răspuns Ohm zâmbind.
-Dacă nu vine? continuă Nan, știind la cine se referea Ohm, doar Mac era cu o față confuză.
-Va veni, crede-mă, a spus Ohm zâmbind, apoi a dat din cap înainte ca Nan să-l ia pe Mac, iar Ohm s-a dus să stea și să aștepte la cafenea.Între timp, a luat telefonul mobil și la sunat pe Two.
(-Unde ești?)Abia când Ohm a trebuit să spună ceva, Two a răspuns la telefon. Two l-au întrebat imediat pe Ohm cu o voce scurtă, Ohm zâmbește puțin.
-La cafenea... Ohm a spus locația, a primit factura și a întrerupt imediat apelul, Ohm nu a simțit nicio furie.
Two intra in cafenea sa îl caute pe Ohm, asta îl face pe Ohm sa zâmbească larg când îl vede pe Two .Văzând zâmbetul lui Ohm, s-a oprit puțin, cu inima tremurând Two merge până la Ohm.
-M-am gândit că va trebui să vii să mă iei ,Ohm a vorbit
-Pentru că astăzi sunt liber. Pot veni să te iau dacă te întorci într-o zi obișnuită, atunci nu te voi putea lua.A spus Two pentru a-și acoperi propriile sentimente. Ohm este foarte asemănător. Când se întâlnește cu fața lui, se pare că este entuziasmat să facă ceva greșit.
-Ești sigur? a spus Ohm zâmbind putin.
-Vorbesti mult ,te întorci? Two strigă la Ohm care râse ușor.Înainte de a se ridica şi de a împinge geanta pentru a ajunge la parcare. După ce urcă în mașină, la timp pentru ca Two să pornească mașina
Ohm ține gâtul lui Two pentru a se apleca spre el și îl săruta imediat.
La început, Two au fost puțin surprins de șoc, dar în cele din urmă a cedat. El a răspuns înapoi la sărutul lui Ohm pentru că în adâncul sufletului tânjește după atingerea lui Ohm, ambii au schimbat sărutări pasionale până când Ohm a fost cel care s-a despărțit de buzele lui Two și se privesc în tăcere.Ohm ridică un zâmbet blând și îi atinse din nou buzele. Până când Two se încruntă puțin
-Mi-a fost dor de tine, spuse Ohm. Făcând inima lui Two să bată puternic
-N-ai de gând să-mi spui că ți-e dor de mine?Întrebă Ohm înapoi
- Am vorbit unul cu celălalt aproape în fiecare zi.Two a evitat să spună ceva pentru că se simțea cel puțin jenat și nu îndrăznea să întâlnească deloc în privirea lui Ohm.
-Chiar dacă încă mi-e dor de tine? Two îi spune să se întoarcă și îl împinge pe Ohm să stea bine.
-Pune-ți centura de siguranță a spus Two. Ohm a fost de acord să-și pună centura de siguranță.
-Ți-e foame, așa te pot duce mai întâi să mănânci? a întrebat Two în timp ce ieșea din parcare.
-Mi-e foarte foame. Vreau să mănânc mâncare thailandeză.A răspuns Ohm. Two a dat din cap. Între timp, tatăl lui Ohm a sunat, Ohm a vorbit cu propriul său tată, iar Two a condus apoi în liniște.
-Unde mă duci să mănânc? a întrebat Ohm când a închis telefonul de la tatăl său. După o lungă conversație
-Voi fi acolo în curând, a răspuns Two, ajungând în mod intenționat la acel restaurant.
De la început se gândea că dacă Ohm vrea sa mănânce, îl va duce la acest restaurant, dar nu vrea să-i spună lui Ohm. După ce au ajuns la restaurant și primesc o masa. Two a început să comande mâncare pentru că Ohm la lăsat pe el sa comande, dar apoi Ohm a trebuit să ridice puțin din sprâncene când Two a comandată mâncarea care în mare parte era preferata lui.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomantizmAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...