Capitolul 49

687 10 40
                                    

După ce a închis apelul cu Mac ,a răspuns la un mesaj de la un prieten care nu s-a întors de ceva vreme. Apoi s-a ridicat să se întoarcă la prietenii lui din fața casei.

Dintr-o dată!

Forța îmbrățișării din spate l-a făcut să se oprească puțin înainte de a se întoarce pentru a privi în direcție și când știu cine este si-a încruntat imediat sprâncenele înainte de a trage violent de brațul care îl reținea împreună cu întoarcerea pentru a privi cu o expresie strânsă .Cât despre tânărul care la îmbrățișat stă încă în picioare și zâmbind dulce

-Ce ai de gând să faci? a întrebat Nan cu o voce calmă.

Tânărul se îndreptă spre el în timp ce ridică mâna pentru a se sprijini ușor pe pieptul puternic si privea cu ochi seducatori

-Iubitul tău nu locuiește cu tine . Nu ești singur? a întrebat Deer cu o voce rugătoare.

-Fața mea arată atât de singură? a întrebat Nan cu o voce calmă.

Cealaltă parte nu părea să știe că era supărat.

-Pari singur. ...dacă ești singur te pot ajuta la ameliorarea singurătății tale. Îți garantez că prietenul tău nu va ști despre asta, spuse Deer, mișcându-și mâna. încet de la pieptul puternic în jos până la abdomen.

-PT, ce zici de Yak? s-a prefăcut că întreabă înapoi.

Tânărul a zâmbit ușor.

-P'Yak a fost cel care mi-a sugerat să vin să îți ajut singurătatea. De asemenea, a mai spus că dacă vrei să încerci în 3 nu va obiecta , a spus Dear, făcându-i un zâmbet ușor să tremure la colțurile gurii.

Pentru că chiar nu s-a uitat greșit la Deer... că acest tânăr era atât de puternic pe cât credea, de fapt era enervat în secret pe prietenul său pentru că l-a lăsat pe Deer să-l invite să rătăcească așa.

-Nenorocitul ăla Yak îndrăznește să facă asta din nou?se auzi vocea încordată a lui Fong.

Pentru că era pe cale să meargă la baie. și auzise ce spusese Deer

-Știe că ai o soție. La naiba, nenorocitul ăsta trebuie să mă întâlnească, a spus Fong furios înainte de a se întoarce și de a bea.

Apoi Nan s-a întors din nou către Deer înainte de a-și pune degetul arătător pe fruntea lui Deer pentru a-l îndepărta de el.

-Îmi pare rău că mi-am folosit degetul pentru a te înțepa. Pur și simplu nu vreau să ating chestia aia murdară. Îți mulțumesc că vrei să ajuți la ameliorarea singurătății..... Dar uită-te la tine...a spus Nan în timp ce se uita la Deer ,din cap până în picioare cu dispreț înainte de a ridica mâna pe care avea numele lui Mac tatuat pe ea cu toate cele cinci degete întinse

-Probabil că va fi mai bine ca să folosesc acesta mână pentru a mă ajuta.

După ce a spus asta, a plecat imediat și l-a lăsat pe Deer în urmă. Pentru că acum trebuia să meargă să-și vadă prietenii și tocmai la timp ajunge cand încă aclamațiile și agitația prietenilor lui au devenit mai puternice. Se pare că acum prietenii se ajută între ei pentru a-l împiedica pe Fong să-l lovească din nou pe Yak pentru că Fong a aruncat deja un pumn și Yak nu a răspuns.

Yak își ștergea acum colțul gurii cu dosul mâinii.

-La naiba, ce se întâmplă? Ai vreun respect pentru tipul ăla? strigă Sage.. Pentru că nu cunoaște cauza.

Mulți oameni au fost șocați la rândul lor.

-Nu-ți face griji, simți-te liber. Îți mai dau un pumn , Nan a spus, apropiindu-se și zâmbind către grupul de prieteni.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum