Capitolul 5

451 23 0
                                    

Curând au ajuns la mall, pentru că Mac vrea să își cumpere haine și Nan a fost de acord să-l ducă la magazin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Curând au ajuns la mall, pentru că Mac vrea să își cumpere haine și Nan a fost de acord să-l ducă la magazin.

În ceea ce privește muzica care rulează în mașină, Mac a oprit-o după ce s-a încheiat primul cântec.

--Ce vrei sa cumperi? întrebă Nan când intra în mall cu Mac.

-- Vreau lenjerie și pantaloni noi , a răspuns Mac.

Nan își miji ușor ochii spre iubitul lui.

- De ce nu l-ai cumpărat cât ai fost acolo? întrebă Nan.

Mac s-a întors să îl privească și a zâmbit cu o sprânceană ridicată, Nan a chicotit instantaneu la presupunerea lui și i-a dat ușor capul lui Mac.

--Intenționai să mă faci să plătesc pentru asta..... N-ai spus că vrei să mă ajuți la ușurarea sarcinii?

Nan sa prefăcut că întreabă când și-a dat seama că la cumpărăturile de astăzi, Mac îl va face să plătească.

--Calmează-te, sunt în Thailanda acum. Nu poți să-mi cumperi pentru mine? Cumpără elementele esențiale, a răspuns Mac și Nan a chicotit ușor.

- Oh, doar cu un buget de 2 mii, spuse Nan, Mac încruntat ușor.

- 2.000 .... vei plăti doar chiloții ...Mai dă-mi niște bani , spuse Mac cu voce joasă.

--Atunci o să-ți dau 3500 de bath, mai mult nu ...vei plăti singur restul..... dacă nu te duc la piață să îi cumperi cu 20 de baht fiecare , se prefăcu Nan că îl amenință.

Mac ezită și în cele din urmă dădu din cap în semn de acord.

--- 3500 este bine ,răspunse Mac fără tragere de inimă.

Nan i-a aruncat un zâmbet mulțumit înainte de a-l conduce pe Mac la secțiunea de lenjerie pentru bărbați. Mac a intrat în magazinul Calvin Klein și Nan a ridicat imediat o sprânceană când l-a văzut pe Mac intrând în magazin.

--Nu te plânge, folosesc doar acest brand. În plus, este scump, dar este durabil, poate fi folosit mult timp , a spus Mac grăbit, înainte ca Nan să se plângă.

-- Porți marca aia? Oh, am uitat, nu observ lenjeria ta, pentru că îmi pasă doar ce acoperă lenjeria , a spus Nan zâmbind.

Mac a întors imediat în stânga și la dreapta.

-- Nenorocitule, de ce să spui asta cu voce tare. Nu ești rușinat de alți oameni? întreabă Mac cu o față fierbinte.

Nan a chicotit ușor și l-a lăsat pe Mac să aleagă...Nan a luat să vadă prețul, înainte de a clătina din cap.

--Eu folosesc doar Rosso's, câte o sută de baht fiecare și durează foarte bine , spuse Nan nu prea tare.

Mac nu a răspuns, pentru că, dacă se ceartă, Nan nu va cumpăra pentru el. Până în cele din urmă Mac a ales 3 perechi, prețul total a fost de peste 2000 de baht.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum