Capitolul 37🔥❤️‍🔥

454 15 6
                                    


Nan s-a strecurat încet la marginea casei Marthei, pentru a vedea dacă era sau nu cineva în casă, apoi a auzit un zgomot.

Nan se uită pe fereastră.

Chiar dacă luminile din casă sunt stinse, Nan a văzut lumina unei lanterne pâlpâind înainte și înapoi, împreună cu urmele a doi bărbați care mergeau în cerc.

Nan era foarte îngrijorat pentru Martha. Pentru că era sigur că tânăra trebuie să fie acasă, s-a ghemuit în mod natural pe podea și i-a trimis un mesaj lui Mac, cerându-i să sune și să informeze poliția, Mac a răspuns imediat și i-a spus lui Nan să fie atent.

Nan rămase acolo, uitându-se din nou, să o găsească pe Martha. Apoi a văzut o tânără legată și așezată. Era panicată pe podea. Cei doi bărbați se plimbau înainte și înapoi, demontând lucrurile, căutând obiecte de valoare. A încercat să vadă dacă cei doi tâlhari sunt sau nu înarmați pentru a putea evalua situația. Chiar dacă era îngrijorat, dar nu s-a gândit niciodată că este un erou care este gata să lupte cu oricine.

— Ce e acolo jos? O voce de hoț îl întrebă pe prietenul său.

- Sunt multe lucruri. Din fericire, fata asta tocmai a retras bani , spuse hoțul negru pe un ton satisfăcut.

- uuuuuu

Gâtul Marthei sună, de parcă ar fi vrut să spună ceva. Înainte ca unul dintre hoți să-i dezvăluie gura Marthei pentru a-i permite celuilalt să vorbească.

-Te rog nu lua acesti bani. Imi cresc singur fiul. Trebuie sa muncesc ca sa castig bani si sa am grija de fiul meu , a implorat Martha cu voce joasa.

-Fiul tău nu este fiul meu , spuse în glumă hoțul negru.

Pentru că nu mai există umanitate.

- Dar să zicem că nici fata asta nu arată rău. Alte case pe care le-am vizitat, nu a fost niciodată cineva acasă cu care să ne distrăm ,spuse hoțul alb zâmbind.

S-a uitat cu ochi lascivi la Martha

-Nu face asta, este o pierdere de timp , la certat altul.

- Nu, nu vine nimeni acum. Lasă-mă să mă distrez , a spus hoțul alb.

Martha a clătinat din cap când a auzit asta. Nan se încordă imediat. Când acest jaf în casă a început să scape de sub control.

- Bine, e problema ta. Voi mai cerceta casa asta. În cazul în care îți lipsesc urechile și ochii. Ai grijă de asta repede.

Cealaltă persoană nu a intenționat să-l oprească, ci l-a lăsat pe prietenul său să facă lucruri rele tinerei fete.

Nan a văzut că Martha era într-o poziție proastă și abia aștepta să vină poliția. S-a târât încet spre spatele casei, a cărei ușă a fost spartă de cei doi tâlhari. Așa că a profitat de ocazie pentru a intra liniștit în casă.

Merse cu grijă, fără să facă mult zgomot. S-a ascuns în secret lângă ușa dintre bucătărie și sufragerie. S-a uitat și a văzut că hoțul cu pielea întunecată urcase la etaj, lăsând în urmă cealaltă persoană care voia să-i facă lucruri rele Marthei.

-— Nu-mi face asta, te rog, spuse Martha, cu vocea tremurândă, înainte ca hoțul să pună un șervețel care să țină Martha gura închisă, ca întotdeauna.

Cu un râs în gât ca un psihopat, hoțul o împinse pe Martha pe spate. Fata a încercat să lupte, dar nu a putut face mare lucru pentru că avea mâinile legate la spate.

Nan aștepta momentul să meargă să o ajute pe tânără, văzu că celălalt avea un cuțit în mână, dar nu vedea nicio altă armă. Iar când hoțul s-a cățărat și s-a călărit pe Martha, prefăcându-și că își desface nasturii propriilor pantaloni, Nan a alergat spre el și a lovit hoțul cu piciorul până a fost aruncat.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum