Capitolul 29 🔥🔥🔞🔞

858 15 3
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

După ce s-a întors de la petrecerea de naștere a mamei lui Ten  ,Mac a stat departe  de Ten . Mac îl vedea rar ca de obicei, ceea ce îl făcea pe Mac foarte confortabil.

Construcția cortului auto mergea bine. Cât despre oamenii care vindeau și livreau droguri pe acel circuit de curse ,au pus la care o   capcană mare, așa că nimeni nu a apărut să livreze droguri pe pista lui .

În ciuda acestui fapt, Nan ar trebui să fie într-o dispoziție bună dar este mereu frustrat.

- Pune o față bună. Subordonații tăi sunt cu toții speriați , a spus Mac la primele ore ale zilei.

Când cei doi merg împreună pe pistă  și merg spre birou.

— Încă sunt bine. Frumos ca întotdeauna, spuse el cu o voce tulbure.

Chiar dacă sentimentul de frustrare este încă acolo. Starea de spirit a lui Nan revine puțin.

- Nan, e normal ca eu sa mor. Deci de ce acum? Trebuie sa fii si tu frustrat , a intrebat Mac inapoi, ridicandu-si capul pentru a se uita la iubitul lui cu ochii incerati.

- Cum ai putea să nu mă lași să fiu frustrat? Mai este încă o lună până este timpul să mă întorc la școală. Dar acest profesorul al  tău nebu te pune să te întorci să îl ajuți la muncă peste 1 săptămână. El crede că America și Thailanda sunt la fel de aproape ca Bangkokp la Kanchanaburi, nu? țipă Nan.

Când Mac a spus că trebuie să se întoarcă la școală în următoarele 3 zile  deoarece profesorul pentru care lucrează Mac la sunat să-i spună sa vina  mai devreme  pentru al ajuta. Este mult de munca asa ca i-a dat maxim 1 săptămână pentru a reveni în America.

-Dacă îl ajut pe profesor să termine treaba în curând. Pot să zbor înapoi la tine , sa oferit Mac, dar și-a privit iubitul cu ochii încețoșați.

— Biletul de avion este destul de ieftin, cred, spuse Nan sarcastic.

- Ah, deci ce vrei să fac? I-am promis deja..... Este necesar.... Este adevărat ca îl  ajut cu munca profesorului pentru că îmi afectează și teza , explică Mac, cu un ușor mormăit.

-Ei bine, zboară înapoi, ajută-l să termine treaba și zboară înapoi. Îți rezerv biletul , a spus Nan indignat.

El a vrut ca Mac să se întoarcă împreună cu Ohm mai întâi. Chiar dacă nu  mai sunt cel mult peste 3 săptămâni până se termină vacanța.

-Cine a spus că biletele de avion sunt scumpe? Mac s-a prefăcut că întreabă.

-Mă pricep să fac bani , se lăuda Nan.

Mac zâmbi ușor. Înainte să se îndrepte spre iubitul lui și să tragă un scaun pentru a sta lângă el.

- Nan, de fapt nu trebuie să mă lași să mă întorc. Biletul de avion este scump, așa cum ai spus. Chiar nu vreau să fii nevoit să muncești din greu pentru a câștiga bani. Mă duc la studii încă 3 luni și apoi  mă întorc din nou. Să lăsăm asa , a spus Mac.

Nu că nu ar fi vrut să fie cu iubitul său, dar nu a vrut ca Nan să aibă probleme să-i plătească biletul de avion. Ar fi bine să-l păstreze și să plătească cazarea.

În timp ce Nan se uită la Mac cu ochi frustrați.

-Ei bine, depinde de tine , a răspuns Nan, așezându-se și continuând să lucreze.

Mac știa că era încă frustrat, așa că nu l-ar deranja prea tare pentru că știa că frustrarea lui va dispărea în curând.

Cioc Cioc

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum