Capitolul 40

462 15 4
                                    

Nan recunoaște că azi se simte cu capul greu și a început să intre în panică, așa că s-a dus și a dat ordine subordonaților lui, apoi s-a întors la propria lui  casă.

-Ai Tan , striga Nan  la subordonatul său

— Da, domnule, fuge Tan din garajul de lângă casă.

-Vreau niște miere amestecată cu lămâie. Te rog, du-o în cameră, a spus Nan.

Tan și-a încruntat sprâncenele.

— Nan, te doare gâtul? întrebă Tan.

-Am puțină mâncărime în gât. Mă voi întinde și mă voi odihni, a fost răspunsul lui Nan.

Tan a acceptat în grabă și s-a dus imediat la bucătărie.

Nan a urcat în camera lui. Îi trimisese deja un mesaj lui Mac că vrea să facă duș mai întâi și apoi  îl va suna, iar Mac răspunsese. Nan a terminat de duș, și-a schimbat hainele și Tan a venit bătând la ușă.

— Hei, ți-am adus niște medicamente, spuse Tan, iar Nan dădu din cap, luând în același timp mierea pentru a o păstra în cameră.

Apoi Nan și-a luat telefonul mobil și l-a sunat pe Mac.

(-Fața ta pare atât de obosită.)

Fața lui Mac s-a luminat când a văzut expresia obosită a iubitului său. Nan s-a gândit, de asemenea, că febra ar putea începe să-și  facă efectele.

-Ei bine, am fost acolo tot timpul astăzi ,a răspuns Nan, înainte de a ridica apă caldă amestecată cu miere și lămâie și a lua o înghițitură.

(-Ce bei?) a întrebat Mac.

— Hm, deci nu vezi că beau apă? Chiar dacă se simte inconfortabil, Nan încă își tachinează iubitul.

(-Știu că bei apă, dar ce fel de apă? Nu pare doar apă.) întrebă Mac mai departe, așa că Nan ridică paharul și se uită la el.

-Apă cu lămâie, vreau să-mi detoxifiez corpul , a răspuns Nan pe un ton normal, dar Mac părea să înțeleagă.normal, dar Mac părea să înțeleagă.

(-E ca și când ți s-a spart  capul și ai refuzat să-mi spui? A fost și așa, nu m-ai anunțat. Pe atunci, și atitudinea ta era așa.) Mac a vorbit cu voce tare. Nan a zâmbit puțin.

-Ah, se pare că sunt bolnav. Așa că i-am cerut lui Tan apă cu miere și lămâie.

Nan a răspuns sincer. Mac se uită la Nan cu ochi îngrijorați.

(-Atunci du-te la culcare și odihnește-te.
Nu trebuie să-l opriți, lăsați telefonul mobil deoparte. Voi vedea când dormi.)

Mac a vorbit.

-Ce-ar fi să stai și să mă vezi cum dorm? a întrebat Nan, iar Mac a dat imediat din cap.

-Nu sunt un bebeluș. Nu trebuie să instalezi o cameră pentru a fi cu ochii pe mine , spuse Nan din nou.

Mac se uită la acea față inexpresivă.

(-Este presiune și pentru iubitul tău) Nan se uită la Mac și râse încet.

-Oh, dacă vrei să privești, doar privește. O să termin acest pahar și o să mă culc , spuse Nan înainte de a sorbi întregul pahar de miere și lămâie.

Apoi s-a pregătit să meargă la culcare, cu Mac privind ecranul telefonului mobil tot timpul.

(-Nu da aerul condiționat prea sus, te rog. Acoperiți-vă cu o pătură.)

Mac vorbi în grabă. Așa că Nan și-a scos telefonul mobil și l-a așezat lângă pat, astfel încât Mac să-l vadă în timp ce stă întins în pat. Nan a stins lumina din mijlocul camerei și apoi a aprins lumina de noptiere pentru a-l face vizibil.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum