Capitolul 21🔞🔞🔞🔞

651 14 4
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

-Nu vă faceți griji.  Mai ales dacă ieși cu prietenii, poți sta cu ei în siguranță , a răspuns acesta.

-Buna  ,strigă   Yoi la Mac.

  Mac se întoarce  și vede ca acesta s-a întors și  tine o chitară în mână pe cate o îmanează  lui Nan  în caz că vrea să cante.

  - Nu știu dacă vei mai putea  sau nu.

Yoi a spus, Nan  i-a mulțumim  înainte  înainte de a accepta.

- Închideți telefonul puțin să puteți asculta, îi spune Nan lui Mac acesta punand telefonul în buzunar .

-Mulțumesc , a răspuns el zâmbind înainte de a se întoarce .

Nan  acordează cozile chitări, Mac  stă în liniște privindu-l.  Mac a simțit că într-un moment ca acesta arăta foarte tare, dar nu a vrut să-i spună iubitului său pentru  a nu fii tachinat.

- La ce te uiți? întreabă Nan.

- Vreau să vad dacă poți găsi linia melodică sau nu.

Mac a spus înapoi, Nan a ridicat o sprânceană curios apoi sa   aplecat pentru a se conecta.

- Am crezut că cineva a crezut că sunt cool , a spus Nan .

Obrajii lui Mac era rosii și încerca să fie calm,Nan zâmbește în colțul gurii.

-Deci, într-adevăr, ar trebui să fiu mândru ca am un iubit atât de frumos ca mine ,spuse în timp ce își freca bărbia cu mâna până  pentru  a ascunde timiditatea.

- Glumesc, nu cred că chiar crezi asta, de ce sunt așa de cool?

Nan s-a prefăcut că întrebă

- M-am pierdut, nu m-am gândit la nimic , s-a scuzat rapid Mac. 

- Haha, de ce trebuie să faci o mutră atât de amuzantă? a spus Mac încet. 

Asta a ridicat un ușor zâmbet ,  apoi s-a aplecat pentru a fixa corzile chitarei până când era mulțumit.

- Hai, ce cântec vrei să auzi? am întrebat Nan

-   Orice melodie este potrivită pentru acest loc și timp ,răspunse Mac  uitându-se în jur. 

Nan continua să zgârie chitara în timp ce gândea la  ce  melodie  v-a cânta.

- Pot să cânt melodia asta? a spus el înainte de a începe să cânte la chitară.

🎶A fost o balenă care plutea în apă...
a durut mai mult ca niciodată...
a încercat.

În urma iubirii depravate....
Dar în cele din urmă, copacul s-a blocat în apă să moară.🎶

-De vrei să cânți cântecul acesta? a întrebat Mac când a auzit .

-Nu se potrivește cu locația?  în cazul în care sunt balene blocate pe aici?
pretinde că întrebă înapoi Nan , Mac râse încet  pentru că știe că îl iubește dar îl tachineza.

-Atunci hai să cerem un alt cârlig.  Să schimbăm melodia, a spus Mac.

Nan a ascultat pentru că nu își amintea toate cântecele.  Asta a privit fața lui Mac cu un zâmbet.

🎶Dragostea este iubire... pierdută este iubire...  Daca pui intrebarea, pescarii probabil nu inteleg...pentru ca

Eu sunt o balenă dintotdeauna  Trezindu-se de moarte....inima sparta în fundul marii 🎶

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum