--De când s-a întors soția ta, pari să fii într-o dispoziție bună , și-a tachinat Keith prietenul, făcându-l pe Nan să ridice din umeri.
---Tocmai cântam. Acum, orice cântec este atrăgător pentru urechile mele, fredonez tot timpul, a răspuns Nan cu o expresie normală, fără să se gândească la asta.
— Deci juri că nu ai cântat melodia ca să flirtezi cu soția ta? Keith glumește din nou.
Mac stătea tăcut, simțindu-se jenat, în timp ce stătea în fața lui Keith.
-- De ce să flirtez? Îl am deja o soție, așa că de ce aș flirta? Nan a răspuns cu o privire zâmbitoare la chipul lui Mac.
--Oh, am crezut că vrei să flirtezi ca să compensezi că ai sărit un pas făcând-o mai întâi soția ta , a spus Keith, făcându-l pe Mac să se încruntă și mai mult, nu era supărat că prietenul lui Nan știa adevărul despre cum el și Nan erau împreună. , pentru că s-a terminat. Mac era o persoană răzbunătoare și știa că asta nu face nimic mai bun,asta l-ar face și mai mizerabil.
— Hei, vrei să flirtez cu tine? Nan se prefăcu că întreabă.
--Ce naiba este să flirtezi... Dacă oameni ca tine încep să flirteze, îmi dă frică, la naiba , a spus Mac pentru a acoperi jena.
--Ei bine, cred că ar fi bine să flirtezi unul cu celălalt mai târziu, așteaptă până plec, îl întrerupse Keith.
Mac și-a strâns buzele într-un zâmbet timid, Nan a chicotit , apoi l-a lăsat pe Keith să continue să-l tatueze, cu Mac stând și privind cu interes.
Mac a fost, de asemenea, încântat că Nan i-a tatuat numele . Acest lucru l-a liniștit pe Mac despre cât de serioasă era relațiea lui cu Nan .
--O să bem o bere împreună sau trebuie să ceri mai întâi permisiunea? a întrebat Nan și a zâmbit tachinător, Keith i-a zâmbit ușor prietenului său, înainte de a-și ridica un zâmbet în colțul gurii, dar nu a spus nimic.
--Poți să-ți faci tatuajul și să bei alcool? întrebă Mac îngrijorat.
--Hei, pot să am grijă de mine, nu-ți face griji pentru asta.
Nan și-a folosit cealaltă mână pentru a mângâia capul iubitului lui și Mac a dat din cap.
Keith ia luat ceva timp să facă tatuajul . Pielea din jurul tatuajului este ușor roșie, dar știe să aibă grijă de tatuaj.
--Nu poți atinge mașina, dacă uleiul de motor intră pe piele, se va infecta, a avertizat Keith despre asta.
--Oh, da, am uitat. E în regulă, lasă-i pe ceilalți să o facă, eu doar mă uit, a răspuns Nan.
— Bine, vrei să stai și să bei bere cu mine? Nan îl întrebă din nou pe prietenul lui.
--Lasă-mă să duc lucrurile în mașină mai întâi , a răspuns Keith și și-a împachetat lucrurile pentru a merge la mașină.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...