-Nu vreau să mănânc deloc aici este ziua în care vreau să mănânc mâncare japoneză, este ziua în care vorbesc cu o voce rugătoare
-Poate P’Om să-l aducă pe Win să mănânce mâncare japoneză? a întrebat Win cu o îmbrățișare brațul lui Ohm Atât Ohm, cât și Two s-au uitat imediat la cei doi tineri în urma apelului.Ohm și-a ridicat din sprâncene când a văzut că era Win cu un prieten.
-Ohm nu l-a văzut deloc pe Win. Să ieși astăzi aici, a spus tânărul cu voce tare înainte de a se aşeza imediat lângă OhmCât despre prietenul lui Win, el s-a așezat.Pe de altă parte, Two a fost în secret puțin nemulțumiți. Că cealaltă parte nici măcar nu a cerut mai întâi permisiunea, deși cealaltă parte îl cunoștea pe Oh
-Am venit să mănânc cu prietenul meu, a răspuns Khom. Win s-a întors să se uite la Two și a zâmbit puțin.
-Bună, i-a salutat Win pe Two, așa că au dat din cap și au continuat să mănânce
-Bani pentru orez Du-te și cumpără ceva de mâncare să mănânci cu mine.A spus Ohm deoarece cealaltă parte este în continuare considerată persoana lui
-Am cumpărat mâncare aici, a spus Ohm, uitându-se la mâncarea din fața lui.
-Poți pur și simplu să o lași așa. Nu continua să mănânci ,apoi ne ducem să mâncăm mâncare japoneză ,spuse din nou tânărul.Făcându-l pe Ohm să fie puțin nemișcat, Two priviri un băiat tânăr care stă ușor pe o parte înainte de a ridica din umeri abătut din cap înainte și înapoi, văzând asta cealaltă parte părea să fie un pic suprasolicitant.
Dar Two a încercat să nu se gândească la nimic pentru că au văzut asta Nu este vorba despre el.
-Poți să-ți scoți fratele să mănânce. Așteaptă ce ai cumpărat, îl voi mânca eu, a spus el.
-Dacă merg, nu vei merge cu mine? a întrebat Ohm înapoi.
-Nu, îmi pare rău pentru aceasta mâncare. Mă voi întoarce la apartament după ce termin de mâncat.A spus Two ridicând ușor din umeri. Ohm se încruntă imediat.
-Ai spus că vei vedea un film cu mine? a spus Ohm din nou.
-Pee Ohm, ai de gând să vezi un film? Terminăm de mâncat și mergem să vedem un film. Da, astăzi este o zi liberă, a spus tânărul.Il face pe Ohm un pic nemișcat.
📞...📞...,📞
Nu la timp ca Two să-i răspundă lui Ohm ia sunat telefonul mobil. Așa că Two răspuns imediat la apel
-Ce e... Ei bine am fost la o băutură aseară,Așa că am dormit în apartament.... azi voi veni acasa. Mâine trebuie să conduc la serviciu... Bine... zâmbește.Two a vorbit cu Three care a sunat.
- Unde ai dormit aseară? Pentru că masina lui Two este încă parcată acasă .
- Am luat un taxi cu Din și Song până la tavernă. Pentru că îmi era teamă că dacă ma îmbăt nu pot conduce înapoi Dar din cauza batai nu avut sa mearga, Prin urmare a trebuiet să doarma în apartament pentru a nu veni acasa dacă iar fi văzut fața aseară ar fi intrat toți în panica.
-Oh, Ohm, probabil că nu mai pot să mă uit la filme cu tine. Trebuie să merg să iau mașina de la mine acasă.Two spuse imediat pentru că căuta o modalitate de a se separa de cei doi tineri și de Ohm.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomansaAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...