Capitolul 38 🔥🔥🔞🔞❤️‍🔥❤️‍🔥

904 14 13
                                    

După ce  incidentul jafului de la casa Marthei a trecut totul a revenit la normal, vecini apropiați de cartier au venit și ei să-i mulțumească lui Nan că a ajutat-o la prinderea hoțului, făcându-l favorit printre vecini în cel mai scurt timp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce incidentul jafului de la casa Marthei a trecut totul a revenit la normal, vecini apropiați de cartier au venit și ei să-i mulțumească lui Nan că a ajutat-o la prinderea hoțului, făcându-l favorit printre vecini în cel mai scurt timp.

Nan în 2 zile se va întoarce în Thailanda. Și azi se va întoarce și Ohm. Danny se oferă voluntar să meargă să-l ia.

Mac îi invita pe toți să gătească și să mănânce împreună. Dar Nan s-a gândit că ar fi mai bine să o facă a doua zi pentru că Ohm trebuie să fie obosit de călătoria lungă cu avionul. La care Mac a fost de acord.

Astăzi stau acasă în așteptarea lui Ohm. Cu Arthur venind și el la joacă. În acest timp, copilul mic s-a atașat în mod special de Jonathan. În plus, Mac încă mai simte că prietenul său ar putea fi interesat și de Martha.

- Deci, crezi că Jonathan este interesat de Martha? Mac a vorbit cu Nan în timp ce stăteau pe o bancă în fața casei, cu Jonathan jucând fotbal cu Arthur în fața casei.

Între timp, Martha s-a dus să pregătească gustări pentru toată lumea.

- Mă gândeam în secret la același lucru, răspunse Nan

Mac stătea acum la pieptul lui. Nan avea brațele în jurul taliei lui Mac.

- Dacă asta e ceea ce credem noi. Vreau să sper că Jonathan flirtează cu Martha. Deși Jonathan este mai tânăr, dar este matur. În plus, el și Arthur se înțeleg bine , spuse Mac din nou.

Nan a dat un semn de aprobare din cap, pentru că Arthur era foarte atașat de Jonathan.

- Să lăsăm în seama celor doi. Nu putem încuraja pe nimeni să se iubească , a spus Nan pe un ton normal.

Mac dădu din cap înainte de a scoate un oftat ușor.

- Ce este asta?

Nan care stătea atât de aproape, îl simțea pe Mac oftând.

- Mă simt puțin trist că te întorci acum, spuse Mac răspicat.

Nan se aplecă și sărută blând capul iubitului lui și se aplecă să-i sărute din nou tâmpla lui Mac.

Mac a simțit căldura acelei acțiuni.

- Timpul trece repede. Vei absolvi în curând și vei reveni cu mine , a spus Nan, ridicând tonul serios.

Mac și-a ridicat ușor capul pentru a-și privi iubitul.

- Crezi că sunt prea bun la asta? Mac s-a prefăcut că spune tocmai asta. Nan râse ușor.

- Ești sigur că vrei să faci un master? a întrebat Nan.

Mac s-a întors imediat.

- O să mor așa , a răspuns Mac cu o voce înceată înainte de a vedea mașina lui Danny sosind și parcând în fața casei.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum