"Astăzi este Ziua Songkran. Tinerii săteni sunt cu adevărat veseli."
Sunetul cântului a răsunat în timp ce Mac stătea întins pe pat, jucându-se cu telefonul mobil, făcându-l pe Mac să se uite imediat la iubitul său care tocmai ieșise din baie.
-Stai puțin, este ziua lui Loy Krathong. De ce ai venit să cânți cântecul Songkran?îl întrebă Mac pe iubitul său încet.
-De ce? Te-au forțat? Ce este interzis să cânți cântece Songkran în ziua Loy Krathong? a întrebat Nan furios.
Mac nu putea decât să scuture din cap înainte și înapoi la iubitul său.Festivalul Loy Krathong a fost imediat ce Mac s-a întors în Thailanda.
-Depinde de tine. Poți să cânți și tu La mulți ani ,s-a certat Mac, enervat de supărarea iubitului său. A fost un râs în gât.
-Nu, ei promovează Loi Krathong și fac râul să devină poluat. Cred că tocmai ne-am plimbat de-a lungul festivalului Loy Krathong. Cât despre povestea plutitoare Să-l purtăm pur și simplu online , s-a oferit Mac, care a ridicat ușor o sprânceană.
-Nu cred că vei fi o persoană care salvează lumea ca toți ceilalți, a spus Nan zâmbind.
-Trebuie să ne dezvoltăm și noi, ca oameni? De asemenea, tocmai am văzut pe cineva împărtășind povestea lui Loy Krathong. Ei spun că de fiecare dată când Loy Krathong este ținut, milioane de ace cad în râuri și canale. Și unde sunt bucățile de banani? Frunze de banană, o altă floare Chiar daca se biodegradeaza in mod natural, sunt atat de multe care plutesc in jur încât infunda drenajul.Nu e in regula.M-am gândit si sunt de acord. Anul trecut, oamenii au trebuit să strângă o mulțime de gunoi din canale, râuri și mare și dacă animalele acvatice ar veni și ar fi pus ace în ele ar fi rău, a spus Mac, așa cum se vede în multe lumi online.
-Ceea ce vă va spune că Loi Krathong a fost transmisă din generație în generație. Nu-i așa? a întrebat Nan pur și simplu pentru că dorea să cunoască părerea iubitului său.
-Nu este că ar fi rău. Festivalul are deja câteva semnificații importante atașate. Dar când s-a schimbat epoca Mediul se schimbă. Ar trebui să schimbăm ceva pentru a păstra atât festivalul, cât și mediul lumii în același timp. Ca și Loi Krathong ne-am schimbat pentru a pluti online sau oricine vrea să-și ceară scuze lui Mae Kongka, conform convingerilor sale. Poți pur și simplu să te duci și să ridici mâinile pentru a-ți oferi respect pe malul râului , spuse Mac în timp ce se gândea.
Nan îl privea și zâmbea
-Ce zâmbești? a întrebat Mac confuz.
-Mândru , a spus el.
-Mândru de tine? a întrebat Mac din nou.
-În cele din urmă, banii trimiși bivolului să studieze Nu este o risipă , a spus Nan tachinandu-l pe iubitul sau înainte de a primi o pernă aruncată în el dar a fost ocolită rapid cu un râs criminal
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomansaAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...