Capitolul 9🔞🔞🔞

849 25 0
                                    

  ⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  ⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Pe măsură ce mâna lui a atins penisul lui Nan, a devenit din ce în ce mai tare și mai fierbinte sub boxerul întunecat al lui Nan.

Mac și-a mușcat buza pentru a-și înăbuși jena. Dar nu și-a tras mâna. În schimb, a mângâiat penisul lui Nan pe toată lungimea lui. Mac a fost foarte stânjenit la început, dar apoi s-a gândit că dacă era cu cineva căruia nu i-ar fi rușine de nimic din toate astea, atunci nici lui nu i-ar fi rușine.

— Hmm, acum mă fac bine, spuse Nan cu o voce răgușită.

Ochii care se uitau la Mac erau orbitori. Parcă ar fi vrut să-l înghită pe Mac întreg. Făcând inima lui Mac să bată atât de tare. Nan l-a tras de mâna pe  Mac și a reușit să-și scoată propriii boxeri, înainte de a-l duce să stea sub duș, unde l-a împins pe Mac în boxă, lângă peretele băii, iar ei s-au sărutat imediat.

Vârfurile limbii lor s-au împletit cu dorința , puterea creștea treptat. S-a întins să deschidă dușul până când apa curge și s-a revărsat peste Mac și pe el în același timp, dar cei doi încă nu s-au rupt de sărutul lor. Sunetul sărutului era însoțit de sunetul apei curgătoare. Nan s-a îndepărtat încet de Mac și colțul gurii i s-a ridicat cu un zâmbet.

-- Dacă îți place atât de mult penisul meu, atunci ghici ce?  spuse Nan în timp ce se uita la propriul penis, lăsându-l pe Mac să știe imediat ce vrea să facă.

Mac nu refuză. A îngenuncheat încet pe podeaua băii până când fața lui a ajuns la nivelul lui Nan. Nan și-a folosit mâna pentru a-și îndrepta penisul spre buzele lui Mac și a oprit apa.

Mac i-a ținut penisul într-o mână înainte de a-și folosi treptat vârful limbii pentru a linge vârful penisului lui Nan.

— Hmmm, gemu Nan, părând satisfăcut.

Doar vârful limbii moi a lui Mac care îl atingea îl înnebunea. Mac l-a lins pe toată lungimea lui, oprindu-l și tachinându-l, lingându-i bilele rotunde, făcându-l pe Nan să mârâie de entuziasm până când Mac și-a folosit gura moale pentru a-i prinde penisul. Încercă să-și țină buzele cât mai strânse.

--Ugh... hmm.

Un geamăt satisfăcător a venit de la amândoi. Mâna lui Mac alunecă în jos pentru a prinde penisul lui Nan, mișcându-l în sus și în jos încet. Nan a prins și Mac-ul și l-a mutat în sincronizare.

--Hmmm , se auzi un mârâit în gâtul lui Nan, indicând că puterea lui emoțională creștea treptat

--Ho ..Ah... ce drăguț. Foarte bună soție... ah.

Nan gemu, făcându-i inima lui Mac să fluture la cuvintele jenante ale lui Nan. Auzirea unor astfel de cuvinte crește și sentimentele lui Mac pentru Nan.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum