— Îl tachinezi pe Boy? întrebă Mac cu un zâmbet mulțumit.
--Doar că enervez oamenii a ridicat din umeri și a răspuns.
Chiar dacă și-a dorit acea remorcă, nu a fost suficient de prost încât să câștige o ofertă doar pentru un concurs din ambitie pentru că mai erau și alte trailere din care să aleagă.
Nan stătea așezat, iar ochii lui îl urmăreau pe Băiat, care trebuia să meargă pentru a obține un document. Nan se uită la el cu un zâmbet batjocoritor. Băiatul s-a întors să-l privească cu ochi nemulțumiți, dar nu a îndrăznit să se apropie și să țipe la el pentru că mulți oameni erau prezenți.
Băiatul a stat și a așteptat o vreme mașina de care era interesat înainte de a fi scoasă la licitație. În timpul licitației de data aceasta, se părea că Boy nu ar îndrăzni să contraliciteze, deoarece ar fi doar un alt risc orb pentru el. Drept urmare, Nan nu a întâmpinat probleme la licitarea pentru prima sa achiziție, pe care a obținut-o la un preț satisfăcător.
--Câte mașini vrei să cumperi astăzi? întrebă Mac, încercând să ignore privirea nemulțumită a lui Boy.
— 2, pentru că o să-i las pe nenorocitul ăla Wei și pe celălalt nenorocit Ham să plece înapoi, spuse Nan.
— Deci asta înseamnă că trebuie să plătim imediat? întrebă Mac și Nan dădu din cap.
--De fapt, puteți face mai întâi o depunere și apoi puteți plăti soldul rămas mai târziu, când primiți vehiculul, dar vreau doar să-l iau acum , spuse el, expunându-și planul.
— Ai adus banii? întrebă Mac curios.
Nan dădu repede din cap spre geanta pe care o purta. Deci Mac știa că banii urmau să fie cheltuiți rapid.
— Ai economii? întrebă Mac îngrijorat pentru că vehiculele reprezentau o sumă mare de bani.
--Am deja bani pentru a cumpăra remorci. Dar banii pentru a cumpăra corturi, vehicule și birouri îi voi împrumuta de la bancă. Nu trebuie să vă faceți griji pentru cheltuielile mele, m-am gândit bine , spuse Nan într-un mod relaxat pentru că nu voia ca Mac să-și facă griji atât de mult cu privire la această chestiune încât să nu mai aibă încredere în deciziile lui Nan.
— Te-ai mai consultat cu P'-ul tău? Mac a decis să întrebe."Day"? întrebă Mac înapoi, iar Nan dădu din cap în semn de acord.
-- M-am consultat cu el, iar Day mi-a recomandat deja împrumuturi bancare din mai multe locuri. Nu iau singur această decizie. Am pe cineva care să-mi dea un sfat. Sunt sigur că o să mă descurc. spuse el, părând încrezător. Mac știe că este întotdeauna atent.
-+Apropo, ar fi frumos să deschizi și un serviciu de îngrijire a mașinii. Drumul unde plănuiești să deschizi standul de mașini, am observat că nu există asistență auto în apropiere, a spus Mac când și-a amintit, făcându-l pe Nan să tacă pentru puțin în timp ce ridica mâna pentru a-și mângâia bărbia gânditor.
--Are logică Să încercăm să obținem mai multe informații. Haha. Acum înveți ca să mă poți ajuta să-mi dau seama de oportunități de afaceri , îl tachina Nan.
-- Încercam doar să găsesc ceva. Dar va fi viabil? Nu știu încă , a răspuns Mac, dar se simțea bine în secret să știe că și Nan era interesat de ceea ce trebuia să facă.
Înainte să plece, Nan a așteptat al doilea vehicul pentru care era interesat să liciteze, (și a câștigat cu ușurință licitația), așa că s-a ocupat de achiziție și a finalizat transferul diverselor documente.
— Ai vrut să mă provoci? Vocea băiatului răsună în timp ce Nan și Mac se îndreptau spre mașina lor.
Wei și Ham s-au dus la celelalte două vehicule pe care Nan tocmai le cumpărase la licitație pentru a le duce acasă. Nan se întoarse să-l privească pe Boy de sus și în jos cu ochi curioși.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...