Capitolul 14

465 17 0
                                    

--Dacă îl cumperi, atunci îl poți bea singur , a spus Mac.

Nan a râs ușor când a văzut expresia stânjenită a iubitului său

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nan a râs ușor când a văzut expresia stânjenită a iubitului său.

--Chiar vreau să știu, era ceva în soju ăla? Nan a continuat să vorbească despre băutură pentru că, de fapt știa că Mac nu folosea nicio pastilă sexuală și probabil că corpul lui Mac a reacționat la soju pe care îl bea.

Nan a avut odată un prieten care se îmbăta foarte repede când beea bere, așa că a trebuit să renunțe la bere și să înceapă să bea whisky. Unii oameni pot, iar alții nu pot bea bere. Depinde de constituția fiecărei persoane.

--Poți să nu mai vorbești despre Soju? Vreau niște apă.

Mac a încercat să schimbe subiectul pentru că era atât de jenat. Nan a zâmbit, dar s-a dus să aducă apă pentru a bea iubitul său. Mac își împinse încet corpul pe scaun, apoi își ridică paharul cu apă pentru a bea.

Ochii lui Mac s-au uitat la corpul lui și au observat urme de dragoste, cum ar fi urme de unghii, urme de mușcătură și urme de aspirație, care au făcut ca fața lui Mac să se încălzească. Nan urmă ochii lui Mac și se uită la corpul lui, apoi un zâmbet i se ridică din colțul gurii.

--Dovezile sugerează excitare. Nan și-a tot tachinat iubitul pentru că lui îi place să-l tachineze.

— Nu ești diferit de un țânțar care rămâne fără sânge. La ce naiba te gândeai? spuse Mac.

--Ei bine, îți place, așa că sunt nasol , a răspuns Nan totuși cu o față fericită.

Mac a simțit că Nan a fost într-o dispoziție deosebit de bună astăzi și nu vrea să continue să ghicească de ce este într-o dispoziție bună, deoarece crede că trebuie să fie din cauza nopții trecute.

-Pot să mai fac rafting astăzi? întrebă Mac, gândindu-se la starea lui actuală.

--Încă nu sunt sigur. Să așteptăm ca Ohm să verifice starea râului. Nu știu dacă va fi posibil, pentru că râul este plin de bușteni. Noaptea trecută, a plouat puternic și ar putea fi periculos , a spus Nan pentru că tocmai stătuse pe verandă să se uite la apă, iar Mac a dat din cap.

— Mi-e foame, spuse Mac.

--Ohm a apărut mai devreme să întrebe despre mâncare, dar am spus că încă nu te-ai trezit. Așa că i-a lăsat pe cei doi copii să mănânce mai întâi pentru că a trebuit să ajute la stațiune. Așa că noi doi vom mânca la statiune. Deci noi doi vom mânca separat , a spus Nan.

--Sunt inconfortabil, am venit să-l vizităm, dar nu facem nimic pentru a-l ajuta ,spuse Mac, după ce  a dormit până  ​​târziu.

--I-am spus asta. Dar Ohm a spus că vrea să ne invite să ne odihnim. Nu trebuie să te gândești prea mult la lucruri. Nan a spus de fapt ceea ce spusese Ohm, iar Mac a dat din cap.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum