Capitolul 6: Ohm ❤️Two

713 21 1
                                    


Two s-a trezit după-amiaza, era amețit, nu în ultimul rând, parțial pentru că aseară a fost destul de bun pentru a-și mișca corpul.

A simțit o durere ascuțită pe tot corpul, făcându-l pe Two să stea cu ochii închiși încă o vreme și apoi să-și deschidă din nou ochii.

S-a uitat în jur și și-a dat seama că se afla în propria sa cameră, și brusc imaginea lui aseară, i-a revărsat în cap.

-La naiba!

Two a înjurat în timp ce el își amintește toate poveștile de aseară ce au în comun el și Ohm?

În ciuda faptului că nu este altceva, plus că el acceptă să fie cel care îl acceptă pe Ohm.

Two ridică mâna frecându-și fața cu un sentiment confuz, a recunoscut că aseară el sa simt foarte bine dar se simti vinovat, permițând astfel de lucruri să se întâmple, privind în lateral și nu-l vede pe Ohm, se gândea că Ohm ar trebui să se întoarcă la culcare în cameră dar nu la timp pentru a pune la punct aceste gânduri , ușa dormitorului a fost deschis de Ohm care era proaspăt îmbrăcat

-Ești treaz, poți să te trezești? a întrebat Ohm, cei doi întinși uitându-se unul la altul. Ohm cu un sentiment ciudat în inima lui.

-Ce, a răspuns Two cu voce joasă.

Și apoi și-a împins încet corpul în sus să stea, deși durerea era mare în fundul său, dar Two nu vreau să arăte că e slab.

-Vrei apă? Mă duc să ți-o aduc ,a întrebat Ohm.

Two a dat din cap să accepte. Pentru că și gâtul lui este uscat

Ohm a plecat la scurt timp după și a venit inapoi cu un pahar cu apă.Two l-a luat și a băut cu sete. Apoi la pus pe noptieră. Ohm se aşeză la capătul patului şi se uită serios la Two.

-Vrei să faci mai întâi un dus sau vrei sa vorbesti mai întâi cu mine? a întrebat Ohm.

-Fac mai întâi un duș.

Two a răspuns imediat, pentru că voia să aibă timp. Ohm zâmbește puțin văzând comportamentul neplăcut al lui Two.

-Ok, poți să mergi? Pot să te ajut? a întrebat Ohm.

-Da, așa că du-te și așteaptă afară.

A răspuns Two înainte de a se da jos din pat. Știa că Ohm se holba mereu la el, așa că a încercat să nu facă multe gesturi și Ohm a văzut asta.

După ce a intrat în baie, a acceptat să aștepte afară,Two a făcut un duș și s-a îmbrăcat pentru o vreme. Din cauza durerii în canalul din spate, deși nu sângera, dar tot era destul de dureros. Two a ieșit din cameră și au văzut că Ohm stătea și aștepta

-Mânca mai întâi înainte de a lua medicamente, apoi putem vorbi.

Ohm a spus pentru că comandase mâncare pentru ei doi, Two a dat din cap să accepte pentru că îi era și foarte foame pentru că și Ohm însuși tocmai s-a trezit la amiază.

Two a făcut o pauză când am văzut că scaunul pe care urma să stea avea o pernă pe care să îl susțină Two și-a apăsa puțin buzele

Nu vrea sa întrebe nimic pentru ca îi era teama sa nu se facă de rusine. Two s-au așezat și au mâncat împreună. Nu am spus mare lucru, când eram plin, Ohm i-a dat două pastile.

Two l-ea luat, dar nu a părut reticent, Ohm l-a rugat pe Two să stea și să aștepte pe canapea, în timp ce a reușit să spele vasele, Two statea cu fața puțin încordată pentru că nu știa cum să înceapă să vorbească cu Ohm, în ciuda vârstei sale, fiind mai mare decât Ohm.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum