Capitolul 27

395 15 2
                                    

Mac și-a tras repede mâna din cea a fetei când a văzut ochii iubitului său.

-Nu-i nimic , a răspuns Mac, cu o tânăra privindu-l, regretând că nu îl mai ține de mână pe Mac.

— Cine este omul care te-a atacat, știi? întrebă Nan înapoi cu o voce normală.

- A spus că este iubitul tău , a răspuns Mac.

-Fost iubit, este un fost iubit. Ne-am despărțit de mult, dar au vrut să se întoarcă să se împace, dar am refuzat să mă împac cu el , așa că a venit să mă facă rău , a spus imediat femeia.

-  Nu e de mirare că a fost bătut , mormăi Nan și Mac se întoarse să se uite la el  pentru că am auzit clar

- Nu știu dacă ne vor aștepta înapoi. Și toate suntem femei , spuse fata încet.

-Dacă Mac ar putea, te rog să mă ajuți să ne  trimiteți acasă?spuse fata din nou.

Mac se uită din nou la acel chip. Ea și-a ridicat mâna spre Mac, iritată.

— O să pun echipa iubitului meu să te trimită, spuse Mac înainte ca Nan să poată spune ceva.

Așa că Nan a stat cu brațele încrucișate și s-a uitat la Mac pentru că voia să știe ce va spune Mac în continuare.

— Subordonații iubitului tău? A întrebat fata, confuză.

-Da, subalternul său. Îți amintești când am spus că iubitul meu este înverșunat? Acesta este iubitul meu.

Mac arătă spre Nan, care se uita cu privirea la fată, făcându-i pe toate tinerele să înghețe cu privirea.

- Huh, tocmai te-ai plimbat pe pista ăsta, doamnă frumoasă. Chiar dacă nu știi cine deține stadionul, dar apropo  el deține stadionul și deține și  acest corp , a spus Nan punându-și brațul în jurul lui Mac înainte de a-și apleca fața în jos pentru a săruta tâmpla lui Mac.

Fața lui Mac era fierbinte. Pentru că nu credea că Nan va avea curajul să facă asta în fața unei femei.

-Bine, vino aici , strigă Nan subalternilor lui care treceau.

-Da domnule.

Subordonatul lui Nan se apropie de el.

-Așteptați o clipă, vă rog să aveți grijă de aceste fete. Dacă se duc acasă, puneți șoferul să le urmeze. Îi este frică să nu fie  atacată de băieți.

-Poți să-i spui subalternului meu despre problemă. Acum aș vrea să-mi iau prietenul .Am de gând să intru și să iau mai întâi o pauză , a spus Nan zâmbind și l-a dus imediat pe Mac înapoi în birou.

După ce a intrat în birou.

-Ce dracu este în neregulă cu tine? Apropo de atacarea ei, cum ai putea să nu fii surprins? a spus Mac pe un ton serios.

-Ei bine,  vreau să spun, tipul ăla încă ar trebui să facă ceva. Nici măcar nu stim dacă  s-au despărțit de acea femeie. Dar problema este  a lor . Este probabil din cauza comportamentului prost al acelei femei , a răspuns Nan în timp ce se gândea.

-Oricât de rău se comportă. Nu ar trebui să o rănească, nu? Asta a făcut el. Este atât de rău .....Este rănita fizic și psihic ? răspunse Mac, făcându-l să rămână tăcut pentru o vreme. Știind că Mac și-a amintit ce îi făcuse  în trecut.

- Deci să fiu prins și rănit fizic și psihic...

Nan scoase un oftat puternic înainte de a se întinde și-l strânge pe Mac într-o îmbrățișare.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum