Capitolul 35

568 18 12
                                    


În timp ce se gândea în faţa casei Mac aruncă o privire către iubitul său care și-a scos cămașa.

Ramurile de copac cad  pe scari ,iar  când Nan se mișca sau își încorda brațele, mușchii brațelor și cele  șase pachete erau clar vizibile .Părul lui Nan , care a  început sa crească lung, a fost strâns într-un mod casual pentru a-l face să pară un băiat rău. Arata misto.Ce mai multe tatuaje?

Mac n-ar fi surprins daca oamenii ar continua sa se apropie de iubitul lui.

- Ce se intampla? se auzi vocea lui Nan.

Făcându-l pe Mac să tresară puțin pentru că  se holba încă la el deși sunt iubiți de multă vreme.

- Ce? a întrebat Mac înapoi.

- Vedeți, am fost confuz de mult timp , a întrebat acesta înapoi.

Mac  îl evită să  să se uite  în ochii săi și întoarce privirea spre   tufișuri.

- Prive-am  la ramura copacului , a răspuns Mac cu o voce normală. Încearcă să nu se uită la Nan .

- Sunt sigur , cred că este pentru că sunt chipeș , a spus Nan înapoi cu un zâmbet.

Dar în inima lui Mac  , a acceptat ceea ce a spus iubitul sau . Nan   a chicotit puțin în gât, apoi a continuat să taie ramura. În timpul tăierii s-a uitat în jur și a văzut că erau doi adolescenți, un bărbat alb și un negru stăteau cu privirea spre casa vecinului lor, tot tăiau crengile și se uitau la cei doi .

- Mac , îl  strigă Nan cu o voce liniștită determinându-l  pe Mac să privească în sus.

- Aceasta este casa de lângă noi. Cine e locuiește acolo acum? a întrebat el, făcând un semn din cap spre casa din dreapta lor

- Există o mamă singură, Martha cu un fiu Arthur, în vârstă de 5 ani și aproximativ 4 luni , dar mama nu este acasă acum ar trebui să meargă la lucru,iar băiatul
probabil la școală, a spus Mac, pentru că se salutaseră de câteva ori.

- Unde lucrează? Sunt doar ei doi, mamă și fiu? A întrebat.

- Probabil lucrează într-o companie, nu am întrebat-o niciodată, dar locuind doar ei doi , sunt  niște prieteni care vin să îi vadă. Dar nu de multe ori , a răspuns Mac . Acolo, el s-a uitat. Doi adolescenți încă se uitau.


- Hhhhh...ai vrea să-i inviti să mănâncăm împreună? a întrebat Nan, Mac s-a uitat la fața lui.

- Ce sa întâmplat? a întrebat Mac  suspicios pentru că acum va  invita vecinii să  mănânce împreună ...Trebuie să fie ceva.

- În acest moment, ce se întâmplă? precum toxicomanii  care au spart casa și au furat ?

-Da, am văzut că acum două luni, casa de pe Soi 2 a fost spartă și sa pătruns în casă. Nu se poate fura. Bine că proprietarul casei nu era acolo la momentul respectiv. Ei au spus că era o cameră de securitate, dar nu puteau vedea clar. Dar pare un om alb cu pielea deschisă la culoare..Sa mergem sa și întrebam si vom sti. despre asta.

Mac a răspuns așa cum știa ,apoi se încrunta  imediat pentru ca  piciorul lui era pe  scară de fier care era mai înaltă decât pământul, astfel încât să poată vedea puțin mai departe  dar nu reușește  să vadă destul.

In curand cei doi au mers pe lângă casa  și s-a prefăcut că trec pe acolo. Mac se întoarse să se uite, dar nu-i păsa, pentru că era normal oamenii se vor plimba prin cartier  fără să atragă priviri suspecte.


- Ce este asta? întrebă Mac nervos pentru că a început să se simtă suspicios față de iubitul său care se uita suspicios la
cei doi tineri

- Nu sunt sigur, poate că mă gândesc prea mult , a spus el.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum