⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Seara, Nan l-a luat pe Mac împreună să-l ia pe tatăl lui Mac la cină, alegând un restaurant pe malul râului, cu o atmosferă bună, potrivit pentru familii.
- Nu pot veni mâine , a spus tatăl lui Mac în timp ce mâncau împreună.
- E în regulă, tată , a răspuns Mac, pentru că nu era prima dată când nu poate sa îl conducă.
— Dar vei trimite Mac, nu? la întrebat pe Nan tatăl lui Mac.
— Nu o voi face, răspunse Nan, făcându-l pe Mac să se întoarcă imediat să se uite la Nan, cu sprâncenele încruntate înainte ca un chicot să-i scape din gât.
-Nu merg, probabil nici el nu va merge. După aceea, s-a întors să mă privească cu ochii , a spus Nan.
— Nenorocitul, înjură Mac furios, tatăl lui Mac stătea acolo rânjind.
- Când te intorci? a continuat părintele lui Mac.
— Probabil peste trei luni, răspunse Mac, iar tatăl lui dădu din cap.
- Anul viitor a trecut , a spus tatăl lui Mac cu un zâmbet, care a stârnit și un zâmbet.
- Da, tată, anul viitor te vei întoarce ca să putem merge amândoi la muncă. În regulă spuse Nan iar Mac zâmbi.
— O, unchiule Mac, salut.
Era vocea lui Ten, că îi saluta doar pe ei doi, dar lui Nan nu-i păsa.
— Cu cine ai fost? a întrebat politicos tatăl lui Mac.
- Am fost cu prietenii. S-a întâmplat să mă uit în jur și v-am recunoscut.
- Mac se întoarce în America, asa ca am luat cina cu toții împreună , a răspuns tatăl lui Mac.
- Te întorci? Deci când te intorci? Întrebă Ten.
— Peste trei luni, răspunse Mac, văzând un semn rece din cap.
- Poți avea un zbor pentru a vorbi despre munca în America. O să vin să te văd.
Văzându-l vorbind, Nan s-a uitat la fața lui și nu a spus nimic. Mac doar a zâmbit. Înainte ca prietenul lui Muoi să sune, Muoi a cerut să plece.
— Băiat dur, spuse Nan nonşalant.
— Nu-ți face griji pentru asta, spuse tatăl lui Mac, nevrând ca Nan să se enerveze pe Ten.
Cei trei s-au așezat să se sature, Nan și Mac l-au condus la tatăl lor. Mac se duce acasă. Părintele Mac și-a luat rămas bun de la fiul său pentru o clipă. Voi doi sunteți imediat înapoi în propria voastră casă.
kronk.....kronk
Ușa dormitorului se deschise si apare Mac.
— Ce naiba, tocmai ai făcut un duș? a întrebat Nan când l-a văzut pe Mac înfășurat cu un prosop în jurul fundului său și aplica cremă pe corp.
-Ei bine, este lipicios , a răspuns Mac.
L-am lăsat pe Mac să se întoarcă în camera . Cât despre Nan, a mers să dea ordine subordonaților săi mai întâi pentru că cu siguranță nu va ieși în seara asta. Vrea să profite la maximum de timpul petrecut cu iubitul său.
- Nu mai așteptat ....Sau ți-e frică de ceva? Nan s-a prefăcut că zâmbește și a întrebat.
- Oh, cineva m-a dus la baie.....Nu știu de ce îți plac chestiile astea în baie , a spus Mac răspicat.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...