— Ce a spus Nan? a întrebat Ohm după ce Mac a închis.
--A spus la prânz că ne întâlnim la restaurantul TT și să-l luăm pe fratele mai mic , a răspuns Mac. Ohm dădu din cap în semn de acord.
--Voi merge cu tine? întrebă Anoop cu voce joasă.
-Hm, nu-ți fie frică. Nu te voi duce să faci nimic. Prietenul meu va găsi o modalitate de a te ajuta la muncă. De fapt mă gândeam să lucrezi la birou, dar iubitul meu a spus că mai este o altă slujbă , a răspuns Mac.
--Da, mulțumesc foarte mult Mac pentru că ai fost amabil cu mine , a spus Annop entuziasmat ,împreună cu ridicarea mâinii pentru a-l onora pe Mac.
Mac a ridicat mâna pentru a strânge și cealaltă parte.
--Stăm și așteptăm. Vom pleca împreună în puțin timp , spuse Mac.
Annop s-a așezat pe cealaltă canapea ca să aștepte pe Mac, iar Ohm s-a așezat să se joace pe telefonul mobil până a sosit timpul să plece la restaurant.
Mac și Ohm l-au adus pe Annop la mașina lui Ohm. Tânărul era puțin stângaci pentru că îi era frică să nu păteze mașina de lux a lui Ohm. Dar Mac i-a spus să se ia mai ușor. Annop se încordă până ajunse la restaurantul pe care Nan îl sunase deja pentru a-și rezerva o masă.
— Nenorocitul ăla se poate programa să mănânce la restaurantul de aici. O să plouă sau nu? Ohm s-a prefăcut că vorbește cu Mac în glumă.
Pentru că a crezut că se vor întâlni din nou într-un restaurant obișnuit à la carte.
--Sunt supraevaluat. Cred că e mai uscat , a spus Mac în glumă.
Annop îi urmă în tăcere pe Mac și Ohm. Până au ajuns la masa rezervată.
— De ce ai rezervat o masă atât de mare? întrebă Mac intrigat când văzu că Nan stătea la o masă lungă. Avea locuri pentru până la 7 sau 8 persoane.
--Vine cineva să ni se alăture , a fost răspunsul, înainte de a-l trage pe Mac pe un scaun lângă el.
Nan stătuse în fruntea Nan luase loc în capul mesei, Ohm se dusese să stea lângă Mac. Apoi Annop se aşeză pe scaunul vizavi de Mac. Annop se simți puțin nervos văzând ochii fioroși ai lui Nan.
--Annop, acesta este iubitul meu, numele lui este Nan. Nan, acesta este Nong-ul despre care ți-am spus, numele lui este Annop.
Mac i-a prezentat pe cei doi pentru a se cunoaște. Annop a fost puțin surprins că Mac avea un amant de sex masculin, dar deloc dezgustat. Pentru că și prietenii săi sunt gay.
— Bună, îl salută Annop cu o voce bâlbâită, Nan clătină din cap
— Faci o mutră bună. E tot speriat. Mac a spus că iubitul nu vorbea serios.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomanceAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...