Capitolul 28

396 13 2
                                    

-Ce ți-ar plăcea să mănânci? Lasă-mă și ți-l aduce.

Mac l-a întrebat pe tatăl său. După ce s-a adunat să stea la masă

-Orice, nu trebuie să fie prea greu , a răspuns tatăl lui Mac, așa că Mac l-a invitat la Nan pentru a lua ceva de mâncare împreună, care ar fi mâncare din bucătăria internațională.

- Oh, bine. Am crezut că este mâncare de cocktail , a spus Nan în timp ce intră în zona de expoziție cu mâncare.

- Dacă e un cocktail? întrebă Mac înapoi.

-Ei bine, nu voi mânca suficient. Faceți o cantitate mică în bucăți mici. Nu sunt obișnuită să o mănânc ,răspunse Nan, făcându-l pe Mac să chicotească uşor.

Apoi cei doi s-au ajutat reciproc să aleagă ce vor să mănânce. Luând mâncarea pe care doreau să o mănânce, s-au așezat și au mâncat împreună cu tatăl lui Mac. După un timp, cineva care-l cunoștea pe tatăl lui Mac s-a așezat și el la masă, așa că Ten s-a dus din nou la Mac și Nan.

- Mac, de ce nu vii să stai cu mine? Nu te vei plictisi. Aici, la această masă, e mai bine ca adulții să vorbească între ei despre afaceri.

Ten l-au convins să vină cu el.

- Stai cu ei, poți să-ți faci prieteni noi, Mac.

Tatăl lui Ten stătea la masă cu altcineva. Mac i-a cerut lui Nan părerea și el a dat din cap.

-Tata, atunci eu și Nan ne vom așeza la masa lui Ten. Dacă tata vrea să meargă în altă parte, poți să mă suni sau așa ceva , i-a spus Mac mai întâi tatălui.

-Bine, dar... încet , a spus tatăl lui Mac, împreună cu privirea la fața lui Nan și făcându-l să râdă . Pentru că știe ce înseamnă tatăl lui Mac.

-Da, nu-ți face griji, a răspuns Nan înainte ca Nan și Mac să se ridice.

- Ia-o, îi spuse scurt Nan lui Ten.

Cu ochi provocatori înainte de a lua mâna lui Mac. A încremenit o clipă, înainte de a-și mai înșuruba puțin fața.

Și apoi îi duce pe Nan și Mac la grupul său de prieteni bărbați și femei, fiecare dintre ei s-a uitat la el și știa că este din înalta societate și nu are aceeași poziție socială. Mac îi strânse ușor mâna, dar Nan nu dădu atenție grupului de prieteni al lui Ten.

- Băieți, sunt Mac și Nan.

Nan a văzut că felul în care spunea era tot ceea ce sugera prieteni simpli. Nu a spus care este relația lor, dar Nan știa că știau deja. Pentru că Ten le-a spus prietenilor săi dinainte, desigur.

-Mac, acesta este prietenul meu, Bom, Eke, Pong și... încercând să-i prezint pe toți prietenii lui Mac, dintre care Mac și-a amintit doar câteva nume.

-Te rog să te așezi mai întâi , a spus prietenul lui Ten, Eke.

Cu o fată frumoasă, bine musculată lângă el. Nan și Mac s-au așezat pe scaun unul lângă celălalt. Ten, se grăbește să se așeze lângă Mac de cealaltă parte.

- Hai să bem ceva. Sunt multe băuturi. Apropo, bei albastru? Nu, ai băut vreodată albastru? În mod normal, bem doar whisky-uri Johnnie Walker, deci nu avem Sangsom sau Hongthong , s-a întors și a întrebat de parcă și-ar fi pus în mod intenționat acea întrebare.

Și cu această întrebare, a știut imediat că cealaltă parte a vrut să-l umilească. Colțurile gurii lui Nan ridicat un zâmbet ușor. Nu a fost afectat , dar Mac a început să simtă un sentiment cald în inima lui când vede că Ten și prietenii săi încearcă să-i umilească iubitul . Mac vede că unii oameni se prefac că râd unul de celălalt.

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum