Aceste 2 capitole sunt făcute împreună 🫣A fost o adevărată aventură apdatarea lor🫣🫣Sper să va placă povestea lor 🤣🤣Nu ne trageți de urechi prea tare🫣🤣🤣🤣
-Ao Chon ,a răsunat vocea unui tânăr într-un restaurant pub din Bangkok.
--Ohm, deci ești acolo, ai întâlnit pe cineva care îți place? a întrebat vocea unui prieten pe nume Mew.
Pentru că Ohm s-a întors în Thailanda pentru că este plecat să studieze in America. Prin urmare, sa întâlnit cu un grup de prieteni din vremea liceului.
- Da, răspunse Ohm în timp ce ridica băutura.
--Atunci de ce nu l-ai adus ca să îl cunoaștem și noi? a întrebat un alt prieten.
--Am cunoscut o mulțime de oameni Nu știu pe cine să aduc , a spus Ohm zâmbind.
Așa că am fost huiduit de prietenii lui.
--Ooo , bărbat frumos, deci nu îți lipsesc fetele, îl tachinează un alt prieten Nont.
--Inclusiv băieții ,a spus Ohm fără să se simtă jenat, dar ceea ce i-a făcut prietenii săi care imediat s-au întors să-l privească cu interes.
--Nu-mi spune că ai încercat să mănânci un tip ?a întrebat imediat Nont.
--Ei bine, voi știți că libertatea va muri acolo. Un alt prieten de al meu cu care locuiesc în aceeași casă are un iubit .. Așa că vreau să încerc. Ohm a răspuns ca este normal.
--Deci? întrebă Mew scurt.
--Este și el bun.... Lasă starea de spirit să fie diferită.... Doar că trebuie să mă ocup de curățenie un pic mai mult decât la femei , a răspuns Ohm.
Prietenii lui au întrebat și ei de curiozitate, fără să se gândeasca să fie dezgustați, dar uneori prietenii lui Ohm îl huiduiau tare.
Când Ohm spune ceva se aude mereu țipete la masa sa .
--Masa aia este atât de zgomotoasă , a spus unul dintre muncitorii în timp ce bea cu Supraveghetorul și colegii săi.
--Nu contează. Oamenii au venit să elibereze.. Veniți să vă dezvăluiți ca noi, spune Șeful Adan si a zâmbit înțelegător.
--De ce semnează chipul tău așa?A întrebat același tânăr, provocându-l să încerce și oftând ușor.
-- Two ticălosule, atunci ce este? De ce ești atât de supărat? a întrebat bătrânul, făcându-i pe cei doi să ofteze.
--Kanlam Trojikku(Som) este o găină. I-a răspuns Two celui mai bun prieten din facultate ,Din . Au absolvit și au venit împreună la același loc de muncă.
--Ce naiba, sunte-ti împreună de mai puțin de 3 luni și deja începe să te enerveze? a întrebat Din încet.
--Eii mi-a spus că dacă vreau să mă întâlnesc cu ea trebuie să țin cont de timp . La început, ne-am purtat de parcă ne înțelegeam bine, dar curând a început să tipe non stop.Ce știi? Ultima dată, am făcut multe cumpărături la mall. Mergeam cu brațele încrucișate ca de obicei , și nustiu de unde a venit o fata care m-a prins de braț , pentru ca se împiedicase ...este normal să o prind ,nu? Apoi a tipat la mine că sunt infidel. Two s-au plâns cu voce tare find foarte iritat.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
عاطفيةAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...