— Poftim, oftă Mac.
— Va trebui doar să așteptăm ca luminile să se aprindă din nou, spuse Nan, în timp ce cei doi se îmbrățișau.
Se auzi o bătaie în uşă. Mac s-a ridicat din pat și a mers să-l deschidă. Când a văzut că era Ohm, și-a invitat prietenul înăuntru.
--Băieți, ați plecat într-o excursie și ați luat jackpot-ul , a spus Ohm în glumă, înainte de a le înmâna o lanternă incandescentă reîncărcabilă.
— Ai lumini de rezervă? întrebă Mac.
--Numai pe coridorul de la parter și în sufragerie. Va trebui să luăm cina la lumina lumânărilor în seara asta , a spus Ohm zâmbind.
-Ce zici de stațiune? Au și o întrerupere a curentului? întrebă Nan.
--Există un generator de rezervă în stațiune. Dacă nu ar fi ploaia abundentă, aș fi sugerat să mergem acolo, dar după cum se arată, ploaia și vântul puternic vor îngreuna mersul , a spus Ohm pentru că vântul bătea puternic și ploaia turna afară.
--Hai să coborâm jos și să ne așezăm în sufragerie , a spus Mac, invitându-l pe Nan să meargă să se așeze și să vorbească cu Ohm.
— Hm, răspunse Nan înainte de a coborî. Aon și Off stăteau în sufragerie și făcuseră deja duș și își schimbaseră hainele.
— P'Mac, hai să jucăm Jenga.
Aon îl strigă pe Mac, în timp ce stătea în sufragerie și pregătea turnul de blocuri de lemn. Afară era încă lumină, iar luminile de urgență erau aprinse și în casă. Nu era foarte luminos, dar tot era mai bine decât să fii în întuneric. Mac s-a dus să se așeze pe podea în fața canapelei, iar Nan s-a dus să se așeze pe canapea în spatele lui Mac. Ohm le-a dat cutii de bere.
--Să mulțumesc lui Dumnezeu că plouă și vremea este răcoroasă. Altfel ar fi prea plin și am muri de căldură , a spus Ohm în timp ce se uita afară.
Nan și-a deschis berea și a băut. Apoi se lăsă pe spate pe canapea și se uită la Mac care juca Jenga cu Aon și Off.
Hotărâseră că învinsul va trebui să bea un shot de soju cu aromă de fructe pe care îl avea Off adus înapoi din stațiune și păstrat la frigider.
*Notă: soju este un alcool popular de orez coreean**
--Verii tăi au voie să bea, nu?l-a întrebat Nan pe Ohm dând din cap la Aon și Off.
--Pot să bea, am învățat să-i las să bea puțin. Și sunt acasă, așa că chiar dacă sunt beți, e în regulă , a răspuns Ohm.
Nan dădu din cap în semn de acord. Apoi au început să vorbească despre unele dintre mașinile pe care Nan le cumpărase la licitație. Ce mărci și modele? Mac se juca Jenga cu gemenii.
Clack...
--Da, Mac a pierdut. Bea! strigă Aon când Mac a făcut o greșeală și a făcut ca unele blocuri de lemn să cadă.
— Atât de slab, s-a prefăcut că spune Nan, așa că Mac și-a trântit furios spatele în piciorul lui Nan, în semn de mustrare.
— Ai, alea sunt picioare sau bare de fier? Mac a sărit de la durerea de spate după ce a lovit genunchiul lui Nan.
--Aww. Te-ai rănit ,a spus Nan înainte de a-și freca capul iubitului .
Mac a luat un pahar de soju și l-a înghițit. Aroma netedă a fructului era dulce, făcându-l mai ușor de băut decât soju-ul obișnuit.
--Delicios ,a spus Mac și a început un nou joc de Jenga cu Aon și Off.
Cei care beau soju vorbeau între ei. Mac a băut mai mult decât oricine altcineva, pentru că mâinile lui erau puțin stângace.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomantikAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...