-Ce ți-a spus Ta? a întrebat imediat Ohm când a ghicit.
Au ieșit unele situații pentru că Ta a mers la baie în același timp cu Two și brusc Two s-a despărțit pe spate fără să-i spună.
Two și-au scuturat părul frustrat să-și înfrâneze propriul temperament umil
-Așa că copilul mi-a cerut să mă despart mai întâi pentru că am vrut să te invit să mergi cu el, dacă rămâneam cu tine, s-ar putea să te despărți și să te întorci cu mine fără să mergi cu el, i-a spus Two lui Ohm imediat.Parțial pentru că era enervat în secret pe Ta și, de asemenea, dorea să știe ce va face Ohm.
-Atunci te-ai despărțit asa ușor.? a întrebat Ohm înapoi.
-Atunci ce vrei să fac? Daca m-a implorat puștiul atât de mult sa fac o față nerușinată. Ți-am spus că nu ar fi trebuit să mă iei de la început, a spus Two înapoi cu o voce tulbure.Ohm a tăcut un pic când a aflat toată povestea.
-Te-am luat cu mine pentru că nu am vrut să continui cu el, dar te-ai împins să strici lucrurile, s-a plâns Ohm.Two au ieșit, starea de spirit a început să se răcească.
-Atunci, aici te poți despărți și te poți întoarce aici. Nu contează? a întrebat Two întorcându-se înapoi.
-Oh, nu mai vorbi despre asta. Sincer, este vina ta că ai fugit înapoi. S-a plâns Ohm.Acest lucru nu putea fi continuat.Se aşeză pe canapea epuizat.
-Ei bine, a fost vina mea, dar nu-ți amintești. Trebuia să mă urmărești înapoi? A spus Two, a vrut să știe de ce.Ohm a ales să-l urmeze. Mai mult decât să rămână cu Ta.
-De ce nu ar fi necesar? Încă nu știi ce înseamnă să fii mai special decât alții? Pentru că i-a văzut pe cei cu care s-au îmbrățișat de asemenea, majoritatea sunt tipuri diferite de el. Two nu arată drăguț și nici nu ii place să se roage ca alți oameni.
-Nu trebuie sa vii sa vorbesti prea mult. Nu ma pierd usor in gramatica. Stai, Ohm i-a spus Two pentru a alunga tremuratul din inima lui.Ohm i-a privit pe cei doi si a vazut urechile colorate. , așa că le-a ghicit pe Two. Ar trebui să se simtă puțin jenat.
-Dacă nu e nimic altceva, să ne întoarcem mai întâi în cameră.Two vrea să evite să se întoarcă în camera lor, dar este ținut mai întâi de încheietura mâinii lui Ohm.
-Unde te duci atât de grăbit? Vreau să confirm mai întâi că esti cu adevărat mai special decât alții, a spus Ohm și la tras imediat pe Two în dormitorul lui, iar Two a știut ce vrea Ohm.Two este slab și ușor de urmărit în seara asta. Two a trebuit să doarmă în camera lui Ohm este inevitabil.
............
-Oh, ce e cu tine? Încă lucrez. Strigă Two in seara unei zile, în timp ce se întorcea de la serviciu și stătea continuând să lucreze în cameră
Cei doi s-au înțeles bine Ohm are grijă de Two, dar Two încă nu vrea să gândească lateral. Au mers mai mult decât atât, așa că am încercat să nu arăt prea multe. Deși inima îi bate tare când este cu Ohm.Când Ohm venea să-l atingă și să se ghemuiască cu el des, ca acum când Ohm stătea pe spatele lui Two. Ohm îi sărută umerii, gâtul lui Two periodic, făcându-l pe Two să moară de foame și să facă pielea de găină.
-Vreau să te sărut. Pot aşa? intrebă Ohm zâmbind.
-Dar eu lucrez. Poți să vezi asta? Two a strigat din nou, acoperindu-și propriile bătăi palpitante ale inimii.
-Lasă-ți munca și te întorci să fii atent. Ohm a făcut un zgomot agitat pe care Two nu s-au putut abține să nu râdă ușor.
-Chiar ești un copil?
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
Lãng mạnAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...