Capitolul 34 🔞🔞❤️‍🔥

932 20 8
                                    


— Așa e, spuse Mac înainte de a-și putea termina fraza.

A fost atras  imediat de  un sărut la intrarea în casă.  După ce au închis usa  la rezemat  pe Mac de perete și  sa plantat aproape de el, introducându-și unul dintre picioare în între picioarele lui Mac .

Vârful limbii îi alunecă în gura moale a lui Mac pentru a savura dulceața pe care și-o dorea și suge vârful limbii lui Mac.

-  Îmi place și acest lucru , murmură  Nan și l-a făcut pe Mac, care la început a fost șocat, dar în cele din urmă, a ajuns să-i  permită Iubitul  său  și intorcandu-i cu pasiune sarutul fără să renunțe și el, făcându-l destul de mulțumit pe Nan.

-Pai..ajunge...da..calmează-te

Mac îndepărtează chipul iubitului său pentru a vorbi .

- Nu mă pot răci , spuse cu o voce răgușită Nan

Adevărul când i-am spus lui Jay că vor pleca cei doi nu s-au întors imediat. Pentru că Frank a cerut o petrecere pentru victorie.In cele din urmă au  fost de acord să plec. După ce am terminat de mâncat și de băut s-au întors acasă.

— Vreau să fac un duș, spuse Mac cu fața îmbujorată.

Asta a stârnit un zâmbet viclean lui Nan.

- Da...., a răspuns Nan, pentru că el însuși a spus că își va răsplăti iubitul.

— Îl  facem împreună, îl îndemnă Nan, uitându-se în jos la mijlocul lui Mac, iar  acesta imediat știa ce vrea.

-Uh, este azi? a întrebat Mac încet.

- Da , a fost răspunsul imediat. și nu a așteptat ca Mac să spună altceva. L-a tras pe Mac înăuntru repede  în dormitor.

- Scoate-ți hainele și mergi la baie să aștepți. Îmi doresc recompensa chiar acum.

Nan a vorbit cu un zâmbet. Mac făcu bofă pentru a-și acoperi timiditatea.Trebuie să facă cum  spune  așa că Mac și-a pus geanta jos apoi a luat un prosop și a intrat în baie, apoi s-a dus să găsească echipamentul de care avea nevoie ,aprinde mai întâi lumina apoi  intră în baie a văzut un singur boxer în fața chiuvetei

- De ce a mai rămas ceva pe tine? Boxerul... îl tachineza Mac.

- Aștept să vii să-l dai jos , Nan a răspuns înapoi, care s-a uitat la fața lui Mac și și-a ridicat un zâmbet din colțul gurii.

- Arăți atât de bine acum , am spus încet puțin jenant Mac ,privind abdomenul puternic al iubitului său.

Linia abdomenului care  care dispare sub marginea pantalonilor săi îi conferă un aspect foarte sexy.

- Nu vă faceți griji asta te  va  prinde cu siguranță.

Nan se apropie de Mac și îi scoate boxerii lui Mac punându-l să stea pe  pe blatul chiuvetei ,Mac era foarte stânjenit deşi el îi  vedea  destul de des corpul celuilalt

Mac era oricum jenat, iar Nan a pus lama de ras  pe blat. Apoi a căzut în genunchi în fața lui Mac în timp ce apuca unul dintre picioarele lui Mac și îl punea peste umărul său puternic .Inima lui Mac  îi pulsa de emoție și de frig extrem din cauza vederii lui Nan uitându-se la el acum el transmite o dorință arzătoare .

- Nu căuta să fiu rănit , îi spuse Mac mai întâi.

- Este în regulă, dacă există o rană, există  un remediu, a spus  Nan . Mac părea nedumerit.

- Care  este remediul?

Mac rămâne șocat.

- Ei bine, dacă te tai din greșeală  cu rama    în acest punct... îl voi trata așa....

  Trebuie să mă iubești? 🩵 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum