— Doar atât, spuse Nan zâmbind.Mac strânse buzele de enervare.
-Trebuie să te calmezi puțin. Ai un corp care este atât cool, cât și frumos ca mine ,Nan a spus.
Mac își dădu ochii peste cap.
-Sau nu este adevărat? a întrebat Nan, zâmbind când a văzut expresia de pe chipul iubitului său.
("My own way"), deși nu am luat-o în serios. Nu a spus-o direct că este o păsărică, eu am spus că este adevărat. Nu e frumos ca un bărbat perfect. Dar în general este un barbar arătos.
Asta nu i-a dat un răspuns de la iubitul său, dar s-a oprit din alergat când timpul a expirat. Apoi treceți la a juca cu alți jucători, ridicați telefonul mobil și plasându-l în apropiere pentru a vorbi cu Mac.
-Ohm nu s-a întors încă? a întrebat Nan, văzând că Mac era singur.
(-Hm, am văzut că a continuat să joace baschet cu Danny. Ar trebui să se întoarcă pe seară )
Răspunde Mac așa cum la sunat și ia spus Ohm.
-Dacă ești singur, te rog închide ușa și încui-o , a spus el îngrijorat.
(-Deja gata) a răspuns Mac în timp ce tasta pe caiet.
Cei doi au tăcut și nu au spus nimic. Se auzea doar sunetul aparatului de exercițiu și sunetul respirației lui amestecat cu sunetul Mac tastând pe laptop. Era ca și cum cei doi erau unul lângă celălalt tot timpul. Până a trecut ceva timp și exercițiul a fost terminat.
-O să fac un duș și o să mă schimb mai întâi. Mă duc să mă uit la ceva mai multă muncă.
A spus el când a văzut că e timpul să muncească.
(-O să-l pui? a întrebat Mac, pierdut brusc în gânduri.
Nan a zâmbit uşor.
-Ia o pauză de la telefonul tău mobil. Este pe cale să explodeze. O să te sun din nou, bine? a răspuns el, iar Mac dădu din cap de acord pentru că a sunat de mult.
(-Când mă duc la culcare, îți voi trimite un mesaj) a spus Mac, pentru orice eventualitate.
Nan la sunat în timp ce dormea, așa că Mac răspuns înainte de a închide, și atât.
Nan merge în dormitor să facă un duș și să se schimbe apoi mergeți la lucru .
Zilele au trecut repede. Dar Mac le simte că trec prea lent .Cortul auto este terminat și a mai rămas puțin de lucru.Vor face merite și deschiderea cortului când Mac se va întoarce în Thailanda pentru această vacanță lungă.
Fiecare mașină de acolo va merge la licitație și a primit poza gata de livrare.A făcut anunțul că va angaja angajați suplimentari în departamentul de vânzări și personal de birou cu Kim iubitul lui Kamol, ajutând la predarea diferitelor sisteme de lucru. Pentru că mai înainte îl sfătuise
-Bună, în ce zi vine fratele Mac?
Tan a pus această întrebare în miezul nopții.
-Avionul aterizează mâine seară. De ce întrebi? a întrebat Nan înapoi.
-Mă voi pregăti. De ce nu vii să găsești mâncare pentru fratele Mac? a răspuns Tan așa cum se aștepta.
Nan dădu din cap. Tan este un alt copil în care avem încredere. Să-l lase să intre și să iasă în interiorul casei în orice moment
-Hei, vă întreb adevărul...Când se va întoarce fratele Mac în Thailanda? a întrebat și Tan.
„Nu”, a fost răspunsul.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
RomansaAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...