— Știi... vreau să călătoresc într-o zi în străinătate, spuse Mac zâmbind. După ce a stat nemișcat lângă Mac o vreme, Nan s-a întors să se uite la fața iubitului său cu sprâncenele ridicate.
— Nu studiezi deja în străinătate? întrebă Nan, ca un reporter.
— Mă refeream la alte țări, răspunse Mac.
--Unde vrei sa mergi? întrebă Nan înapoi pe un ton normal. Privirea lui s-a întors apoi spre verandă.
— Japonia, răspunse Mac cu o licărire pe față. Nan zâmbi slab.
--Când te întorci la școală de data asta, încearcă să economisești niște bani. Dacă reușești să economisești suficienți bani pentru a călători, te voi duce într-o excursie când te întorci , a sugerat Nan. Mac dădu din cap în acord și se întoarse imediat să se uite la iubitul său.
— Ești sigur că, dacă reușesc cu adevărat să economisesc bani, nu te vei răzgândi? Mac întrebă să fie sigur, iar Nan chicoti încet în gât
--Oh, nu mă voi răzgândi, dar nu poți lua nicio muncă în plus , a adăugat Nan ceea ce îl făcu pe Mac să se îmbufneze ușor.
— Dar dacă nu pot economisi bani? se plânse Mac.
--Poți oricând să găsești modalități de a economisi bani dacă vrei cu adevărat să economisești bani. De exemplu, ai putea să nu mai mergi la petreceri. Și să nu crezi că nu știam despre asta , spuse Nan încet și se întoarse să se uite la Mac. Mac a înghețat puțin.
--Am fost acolo cu Ohm, nu e ca și cum aș fi ieșit singur. Și nu am ieșit atât de des ,a spus Mac pentru că prietenii lui au avut o petrecere de ziua de naștere odată și au mers cu ei, dar cu poftă. Nu i-a spus asta lui Nan, totuși, pentru că știa că doar că a participat la petrecere cu Ohm, Nan nu s-ar deranja cu siguranță.
— Spun doar că nu e nevoie să te enervezi. Pe buzele lui Nan se juca un zâmbet ușor.
--Nu vreau să vorbesc despre asta, sau aș putea spune prea multe. Să ne odihnim mai întâi.
Mac a schimbat brusc subiectul, nevrând să mai vorbească despre petrecere.
--Tu ești cel care a vrut să discute.Cum ar trebui să dorm acum?
Nan s-a prefăcut că spune în glumă. Apoi Mac a făcut să se ridice, dar Nan l-a prins repede de braț.
--Unde te duci? întrebă el încet.
--Plec ca să poți dormi confortabil , a răspuns Mac.
Nan se uită la fața lui Mac fără să spună nimic. Mac râse puțin pentru că știa ce avea să creadă Nan.
--Ar trebui să dormi mai întâi, voi coborî să-l găsesc pe Ohm. Vreau să explorez casa , spuse Mac din nou.
Apoi Nan i-a dat drumul brațului.
— Vino și trezește-mă într-o oră, spuse Nan înainte de a închide ochii.
Mac a fost de acord și se dădu jos din pat. A coborât să-l găsească pe Ohm la parterul casei.
— Dar Nan? a întrebat Ohm când l-a văzut pe Mac coborând în sufragerie.
--Se odihnește. Deci ce faci și unde te duci acum? întrebă Mac.
--Mă duc să verific o vreme în stațiune, apoi m-am gândit să ne aduc prânzul înapoi. Vii cu mine? Nu va dura mult , la invitat Ohm.
— Și dacă Nan... întrebă Mac ezitant.
--Lasă-l să se odihnească mai întâi. Dacă se trezește, poate doar să te sune.
Ohm a răspuns, așa că Mac a dat din cap.
CITEȘTI
Trebuie să mă iubești? 🩵 2
Roman d'amourAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Kiri Danika în colaborare cu Kaly ❤️ 🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-pr...