(Jisung)
Hepimiz Felix'in bulduğu yeni açılan kafeye gelmiştik. Dekorasyonu çok hoştu. O yüzden hepimizin hoşuna gitmişti.
Geçip büyük bir masaya oturduktan biraz sonra -malum sekiz kişiyiz- sipariş vermeye karar verdik.
Hepimiz farklı farklı kahveler söylerken Felix ve Jeongin milkshake söylediler. Çocuklar işte. Bizim ufaklıklar.
Ve işte buluştuğumuzdan beri beklediğim bir ana geldik.
"Tatlı yiyelim ya." dedim.
İşte başlıyoruz.
"Tamam, ne yiyeceksiniz?" dedi Chan Hyung menüye bakarken.
Diğerleri pasta, kek, waffle falan söyledi. Sıra bana gelmişti.
"Ekler. Hyunjin'den."
"Of, unuttun sanmıştım ya!" dedi Hyunjin.
"Benim sence böyle bir şeyi unutmam mümkün mü?"
Siparişlerimizi verdik ve beklemeye başladık.
"Abi cidden Jisung ne yaptı etti, ekleri kaptı." dedi Changbin Hyung.
"Han Jisung işte, yapar." dedim muzipçe sırıtarak.
Biraz sonra siparişlerimiz geldi.
Ben Hyunjin'e sataşacak şekilde eklerimi yiyordum.
Bir saniye. Eklerimi mi yoksa eklerlerimi mi? Çünkü tatlının adı ekler ve çoğul yapmak istersem "-ler" getirmem gerekir. Çok garip oluyor ama öyle, beğenmedim söylenişini. Hadi Seungmin bunu da açıklasın.
Hepimiz tatlılarımızı bitirdikten sonra kahvelerimizi elimize alıp çıktık kafeden.
Biraz dolaştıktan sonra ikinci planımıza geçtik.
Abur cubur almak için markete uğramıştık.
Cips reyonunun önündeydik.
"Bu cipsten alalım." dedim.
"Hayır ya o kötü. Gel bak sen beni dinle. Bunu alalım." dedi Jeongin de.
"İkisini de alıyoruz." dedi Chan Hyung.
Çok karizmatikti.
Diğer abur cuburları aldıktan sonra en son dondurma almaya karar verdik.
"Dondurmaları nereye koymuşlar bunlar ya?" dedi Minho Hyung etrafına bakınarak.
"Önünde." dedi Hyunjin de.
Hepimiz kıkırdadık onlara.
İstediğimiz dondurmaları seçtik. Ardından kasaya ilerledik. Ödeme yapıp marketten çıktıktan sonra parka ilerlemeye başladık. Yürürken de dondurmalarımızı açıp yemeye başlamıştık bile.
Kısa süre içerisinde parka ulaştık ve çimenlik alanda bir yere oturduk. Poşetteki abur cuburları çıkartıp açtık. Biraz normal konulardan bahsetmiştik abur cuburlarımızı yerken ve içeceklerimizi içerken ama sonrasında konumuz yine son zamanlarda hep olduğu gibi okuldaki olaylara gelmişti.
"Müdür yardımcımız nasıl yardımcı olacak bize?" dedi Felix.
"Ona yardımcı olabileceğini düşündüren neydi acaba?" dedim.
"O kadar şey oldu ama hala hiçbir kanıt, ipucu veya herhangi bir şey yok. Çok garip. Normalde illa bir açık olması ve çözülmesi gerekirdi olayın. Neden böyle oldu?" dedi Jeongin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Eğlence İçin | SKZ'
FanfictionKüçük yaşlarında yazlığın parkında tanışıp beraber büyüyen ve şans eseri de aynı liseyi tutturan 8 çocuk. Okullarında bir psikopat ya da psikopatlar dolaşıyor ve onlar onu bulmak zorunda. (Yetişkin içerik: şiddet, cinayet, psikolojik unsurlar)