[március 6 / mr. wayne szemszöge]
Egész este nem tudok aludni.
Egyfolytában Jocelynen jár az eszem, hogy vajon mennyi idő kell neki, hogy ne úgy nézzen rám, mint akit képes lenne megfojtani. Hiába ez az igazság (és teljes mértékben megértem), még mindig a lelki szemeim előtt van a kép, mikor kedvesen nézett rám, aztán kihívóan, esetleg szomorúan, idegesen, de semmiképp sem úgy, mint akit utál.
Pedig jól tudom, hogy minden oka megvan rá.
Veszek egy gyors zuhanyt, majd miután megetetem a macskám, felveszek a farmer mellé egy fekete inget, amit kénytelen vagyok nyakig begombolni. A dékán így is fúj rám érthető okok miatt, mivel bűncselekményt csináltam, viszont nem rúgott ki, mivel azzal elvesztette volna a legnagyobb támogatóját, Sawyert. Habár aránylag megszakadt a kapcsolatunk (szintén érthető okokból), még mindig hálás vagyok neki, és örökké köszönni fogom neki azt, hogy ilyen lánya van.
Még nyolc előtt bent vagyok az egyetemen, így még ott is megiszok egy kávét. Mivel ma kezdődik az új félév, sok az új arc, akik halasztottak; mindnek ma van az első napja, ezáltal nekem is van egy új csoportom, akiknek az a dolgom, hogy megtanítsam, mi az impulzus hatása a testre, a lélekre.
Ez a tananyagrész örökké a tudatomba égett, szóval nem lesz nehéz dolgom. Szerencsére nem az impulzusokkal kezdek.
Mikor belépek az előadóba, köszöntöm a csoportot, majd szemügyre veszem a tanári kisokosomat. Ez éppen az addikció előadásom, aminek az órai anyagát áttanulmányozom (lehet, hogy át kellett volna néznem előző este, hogy miről kell tanítanom, de mindegy), majd miután ez megvan, megnézem a névsort. Csupa ismeretlen lány és fiú, ám a névsor közepén lévőn megakad a szemem.
Jocelyn Flores is ebbe a csoportba fog járni. Az addikció óráimra.
Akárhogy keresem, sehol sem találom a kilenc fő közt, akiket végső elkeseredésemben megkérek, hogy mutatkozzanak be, ezzel is húzva az időt, hogy összeszedjem magam. Jocelyn Flores az én óráimra fog járni, aki ki nem állhat engem, és benne van a pakliban, hogy miattam késik még egy féléve. Teljesen kinézem belőle, hogy inkább feladja az álmát, csak hogy ne lásson.
YOU ARE READING
𝐀𝐝𝐝𝐢𝐤𝐜𝐢𝐨́
Romance[𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥𝐳𝐮𝐬-𝐝𝐮𝐨𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 𝐈𝐈. 𝐤𝐨̈𝐭𝐞𝐭] 𝐣𝐨𝐜𝐞𝐥𝐲𝐧 𝐟𝐥𝐨𝐫𝐞𝐬 - akinek függősége a védekezés 𝐢𝐬𝐚𝐚𝐜 𝐰𝐚𝐲𝐧𝐞 - akinek függősége a megvédés így köti össze őket az 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐤𝐜𝐢𝐨́, de ők mindent megtesznek, hogy ne tudják...