[április 29 / jocelyn szemszöge]
Öt hét.
Ennyi idő telt el azóta, hogy rémálmom volt anyáról.
És öt hét azóta, hogy Mr. Wayne azt mondta, hogy hagy türelmi időt nekem.
Rendkívül furcsa, mikor kinyitom a szemem, és a szoba sarkában lévő fotelben olvasó Mr. Wayne-t látom meg elsőnek.
– Zuhannak a részvények – mondta, miközben beleivott a kávéjába.
– Hm? – kérdeztem furán. – A tegnap este... Valóban megtörtént?
– Igazából már hamarabb is elkezdődött.
– Mégis mi?
– A részvények zuhanása...
– Én nem arra gondolok – forgattam meg a szemem. – Fájnak a combjaim, szóval minden bizonnyal valóban megtörtént.
– Igen, kislány. Megtörtént – biccentett, majd letette az újságot, ezzel nekem szentelve minden figyelmét. – Megdugtalak. És nem bántam meg.
– Kora reggel ilyen csúnyán beszélni... – mosolyodtam el félszegen, majd észrevettem a mellettem lévő kávét, és belekortyoltam.
– Éppen délelőtt van még – viszonozta a mimikámat. – Alig vártam, hogy felkelj. Mi ez a hacacáré az egész lakásban? Még a zuhanyfejről is lufi lóg.
– Azt meglepetésnek szántam – haraptam be ajkam. – Négyévente van csak szülinapod, szóval gondoltam, idén legyen plusz egy, hogy ne csak jövőre legyél nyolc éves.
Mr. Wayne hitetlenül nézett rám, majd egyszer csak elnevette magát. Valószínűleg el sem akarta hinni, hogy csak ezért képes voltam szétszedni a lakásást, pláne, hogy apa is társam volt benne, de hát mit tehetne? Flores vérből vagyunk.
– Remélem apád leszedni is segít majd – mondta, majd felállt a kanapéról, és miközben elhaladt mellettem, végig simított a hajamon amolyan kislányos stílusban. – Köszönöm. Majd beszéljünk róla, ha készen állsz.
Azóta eltelt huszonegy nap, de azóta sem állok készen. Még fejben sem. Egyszerűen nem gondolok rá. Nem akarok.
Mi van, ha megjelenik? Egyáltalán mi a fene volt ez?
Mondanom sem kell, hogy azóta Mr. Wayne velem alszik.
Már nem követjük azt az idióta beosztási rendet, amit kitalált március elején, mikor ideköltöztem. Nem tudom, hogy mikor kerültünk ilyen viszonyba, de az tény, hogy megtörtént. Az újonnan hozott szabályok pedig, amelyeket Mr. Wayne korábban tisztázott velem, a gondolataim legmélyére furakodtak.
YOU ARE READING
𝐀𝐝𝐝𝐢𝐤𝐜𝐢𝐨́
Romance[𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥𝐳𝐮𝐬-𝐝𝐮𝐨𝐥𝐨́𝐠𝐢𝐚 𝐈𝐈. 𝐤𝐨̈𝐭𝐞𝐭] 𝐣𝐨𝐜𝐞𝐥𝐲𝐧 𝐟𝐥𝐨𝐫𝐞𝐬 - akinek függősége a védekezés 𝐢𝐬𝐚𝐚𝐜 𝐰𝐚𝐲𝐧𝐞 - akinek függősége a megvédés így köti össze őket az 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐤𝐜𝐢𝐨́, de ők mindent megtesznek, hogy ne tudják...