34 | mr. wayne

4.7K 332 59
                                    

[május 10 / mr. wayne szemszöge]

Egészen idáig megfeledkeztem arról az apró tényről, hogy Jocelyn kénytelen Reed társaságában lenni, aki tegnap eléggé hangsúlyozta, hogy ne leselkedjek utánuk, mert Jocelynt semmi baj nem érheti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egészen idáig megfeledkeztem arról az apró tényről, hogy Jocelyn kénytelen Reed társaságában lenni, aki tegnap eléggé hangsúlyozta, hogy ne leselkedjek utánuk, mert Jocelynt semmi baj nem érheti.

Az államban, ahol előzőleg dolgozott, mégis megszállottja lett egy nőnek, és tudni sem akarom, hogy mik történtek, amiért feljelentés lett a vége.

– Hé, haver – hallom meg magam mögött Sawyer hangját. – Nyugodj meg, oké? Figyelünk rá. A lányomról van szó. Sosem engedném, hogy bántsák.

– Tegnap beszéltem vele – mondom, miközben a zsebemben lévő cigisdoboz után kezdek kutatni. Elhatároztam, hogy Jocelyn miatt leteszem (evidens, hogy ő nem dohányzik ezentúl), viszont jelenleg akkora az ideg bennem, hogy nem tudom megállni. Pláne, hogy nincs a közelemben jelenleg.

– Mit beszéltél vele? – érdeklődik Sawyer suttogva.

– Közölte, hogy bezavarjuk Jocelynt azzal, hogy a rendelőnél várunk rá – gyújtom meg a nikotinszálat. – És a pácienseket is. Én eltaglaltam neki a helyzetet, hogy miért is figyelünk rá és az volt a válasza, hogyha ennyire szabályozni akarom Jocelynt, akkor nem kellett volna elengednem hozzá.

– Mintha lett volna választásod – nevet fel gúnyosan Sawyer.

– Ezután persze az is szóba került, hogyha bármit akarna tőle, akkor már nem lenne velem a lányod – fújom ki a füstöt. – Az egóm nem érdekel, de az, hogy nem tagadja egyértelműen azt, hogy hátsó szándéka lenne, eléggé megrémít. Nem mentegetőzik. Tárgyal. És ez megrémiszt.

– Miért?

– Mert csak az okos emberek tesznek ilyet – nyomom el a csikket. – Reed okos, nem támad hanem érvel, ezért is féltem Jocelynt annyira. Nem egy buta emberrel van dolgunk, hanem egy olyannal, aki már megúszott egy bűncselekményt. Jocelyn várandós, és én... Én nem tudom, hogyan védjem meg minden elől, Sawyer. Eddig is féltettem, de ezúttal a babát is kell, és... Nem tudom, hogy hogyan csináljam – veszek egy nagy levegőt. – Mondjuk el neki, amit tudunk.

– Én nem zaklatom fel – rázza meg a fejét egyből. – Jocelyn az életem, és benne növekszik az unokám. Már csak ezt a hetet kell átvészelnünk, és elmehetünk az egész mellett úgy, hogy majd utólag megemlítjük neki. Kiskori álma ez a diploma, gyorsított eljárásban tanult két évig, és ezen múlik, hogy megkapja... Nem veszem el tőle az álmát, Isaac. Nem tehetem. Minden egyes percben mellette állok, garantálom, hogy nem esik bántódása, de nem hagyom, hogy pár nap válassza el az álmától.

– Akkor egyetértünk – fújom ki idegesen a levegőt. – Érzem, hogy napok óta tombol bennem az ideg. Apa leszek, Sawyer. Ez kéne hogy legyen az egyetlen gondolatom, száz százalékig boldognak kéne lennem. De érzem, hogy belülről szétfeszít az ideg...

𝐀𝐝𝐝𝐢𝐤𝐜𝐢𝐨́Where stories live. Discover now