Sonunda şehir merkezine gelmiş ve bir avm ye girmiştik.
Anca biryerlere gidip benide peşlerinde sürüklüyorlardı.
Sürekli saçma sapan elbiseler çıkarıp bana gösteriyorlardı.
Oğlum ben nerden düştüm buraya amk.
Aceba çaktırmadan ben gitsem fark ederlermi? Fark ettiklerinde gülşah anne beni öldürür.
Gülşah anneye bakarak; "içeçek birşeyler almaya gidiyorum birşeyler isteyen varmı?" Dedim.
Gülşah anne; "bize birer kola alsana." Dedi onu kafamla onaylayıp yukarı yemek kısmına çıktım.
Dört tane büyük boy kola alıp geri gülşah annelerin olduğu mağzaya döndüm ama üçünüde göremiyordum.
Görevli bir kızı durdurup; "yeşil elbiseli ve aynı şekilde giyinmiş iki kadın gördünüzmü?" Dedim.
Sert sesim yüzünden görevli kız biraz tırsmıştı ama; "arka taraftaki kıyafet deneme kısmında görmüştüm." Dedi.
Kıza hiç bakmadan ilerledim ve gülşah anneleri kıyafet denerken gördüm.
Ulan biran başlarına birşey geldi diye korktum amk.
Elimdeki kolaları sertçe masaya koyup; "nerdesiniz siz?" Dedim en azından haber verebilirlerdi.
Gülşah anne; "Kızım görmüyormusun kıyafet denemeye geldik." Dedi.
Üçünede bakarak; "benden habersiz bir yere gitmeyin." Dedim.
Halime hanım; "allah allah sanamı soracakmışız hem sen neden bu kadar sinirlendinki?" Dedi.
Ona bakarak sert bir sesle; "başınıza birşey geldi sandım." Dedim ve kolalardan birini alıp içmeye başladım.
Amk kolanın yarısı buz millete kazık atıyorlar resmen.
Halime hanım bana bakmayı kesip kıyafetlere bakmaya başladı.
Arkamdan gelen adım sesleri ile o yöne döndüm. Bu kim amk ya.
Adam; "meraba sizlere yardımcı olabilirmiyim güzel hanımlar?" Dedi sorarcasına.
Ulan bu adam benim analarıma güzelmi dedi sikerim lan ben bunu.
Lale; "ya şey bunun bir beden büyüğü varmı aceba?" Dedi adam elbisenin bedenine bakıp; "sizin gibi güzel bir kadın için çok sade değilmi buna ne dersiniz?" Deyip başka bir elbise çıkarttı.
Lale adamın elindeki elbiseye hayran hayran bakıp; "ay ben bunu bir deneyim." Dedi ve elbiseyi denemek için bir odaya girdi.
Oğlum sinirden odanın adını bile unuttum amk. Adam gülşah annelerin yanına gidip; "evet güzel hanımlar size nasıl yardımcı olabilirim?" Dedi.
Lan o herif gülşah annemlerimi süzüyor. Ayağa kalkıp elime iki tane elbise alıp gülşah annelerin yanına gittim.
Elbiseleri gülşah annelere uzatarak; "siz bunları bir denesenize." Dedim gülşah anne olayı anlayınca elbiseleri alıp halime hanımın elinden tutarak elbiseleri denemek için olan odalara doğru yönlendirdi.
Adam beni baştan aşşağıya doğru süzüp yutkundu. Oğlum ben bunun gözlerini oyarım lan.
Bana bakarak; "size daha başka şekillerde yardımcı olmamı istermisiniz hanımefendi." Dedi.
Tek kaşımı kaldırıp adama; "daha başka?" Dedim sorarcasına. Adam; "anladın sen güzellik." Deyip elini saçıma uzattığı an elini tutup ters çevirdim ve adamı yere fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~
AdventureVatan sevmek ne erkek işi nede kadın işi. Vatan sevmek sadece yürek işi... Kıdemeli Üsteğmen Lal Kara. Bütün hayatı bir yalandan ibaret olan ve çocukluğu elinden alınan bir kadın asker. 24 sene boyunca öz olmayan kızları tarafından nerdeyse dağılac...