Gökhan bozkurtların malikanesine sonunda gelebilmişti.
İçeri girip melihe bir bakış attı. Melih ona gözünü iki kere açıp kapatınca beklediği haberi almış oldu.
Gökhan, taha beye bakarak; "albayım biz hakkariye dönüyoruz." Dedi.
Taha bey ikisininde bir işler karıştırdığını anlasada sadece kafasıyla onlamakla yetindi.
Gökhan bozkurt ailesine bakarak; "her şey için teşekkürler." Diyerek malikaneden çıktı ve motoruna bindi.
Melih son kez yekta beye bakarak; "her şey için teşekküler." Diyerek oda malikaneden çıkıp motoruna bindi.
İkisininde gözüne lal'in motoru takılmıştı. O sırada halime hanım'da malikaneden çıkıp; "çocuklar motoru ve ünüforması bizde kalabilirmi?" Dedi.
Melih derin bir nefes alıp gökhana bir baktış attı ve tekrar halime hanıma dönüp; "motoru kalabilir ancak ünüformsını gülşah anneye sormalısınız." Dedi.
Gökhan hiçbir şey demeden motorunu çalıştırdı ve mardindeki evlerine doğru sürdü.
Melihte peşinden gitti ve birlikte kısa bir sürede eve ulaşmış oldular.
Gökhan ve melih motorlarını park edip binaya şöyle bir baktılar.
Melih; "yükseklerde olmayı seviyor." Dedi kendi kendine gülerek.
Gökhan da melihin bu dediğine hafif sırıtmıştı. Lal gittikten sonra ikisininde kafa iyice gitmişti.
Birlikte hızla binaya girip dört katı çıkıp eve girdiler.
Kendi odalarına geçip eşyalarını topladılar ve salona geçtiler.
Gökhan salona bir göz atınca aklına düğüne gitmeden önceki yaşadıkları geldi.
Gözünde canlananlar ile gülümsedi ve gözünden bir damla yaş düştü.
Belkide hala acısını yaşayamayan tek kişi gökhan kalmıştı. Lal giderken herkesi ona emanet etmişti.
Gökhan her zaman gülüşlerinin arkasına acılarını saklardı. Aynı şuanda yaptığı gibi.
~GÖKHAN'IN AĞZINDAN~
Gitmişti işte oda bırakıp gitmişti. Söz vermiştik biz birbirimize lal, ayazdan sonra sözünü bozan ikinci kişi olmuştu.
Melihe son bir bakış attım. Lal'in gittiğini öğrenince yine kriz geçirmişti.
Melihe o ineyi vururken canımdan can gitmişti.
Her zaman yanımda melihin ve lal'in kriz geçirebilme olasılığına karşı iğnelerini yanımdan ayırmazdım.
Hiç bir zaman onlar kriz geçirince iğne vurma taraftarı değildim. Daha çok kendilerine zarar vermedikleri sürece geçirdikleri kriz için onlara iğne vurmazdım.
Melih, kriz geçirirken bende çok kötü durumdaydım ve melihin bir süreden sonra kendisine'de zarar vermeye başlaması ile ona iğne vurmak zorunda kalmıştım.
Melih uyanınca birlikte uçuruma gitmiş son bir umut belki arabadan atlamıştır diye etrafa bakmıştık.
Ancak tek bulabildiğimiz şey lal'in kanlar içindeki künyesi olmuştu. Birde fatihin olay yeri incelemeden arkadaşı olan birisinden aldığı haber ile lal'in artık bizden çok uzaklarda olduğuna emin olduk.
Eve küçük bir çocuk gelmeden önce melih ile yapan kişiyi çoktan bulmuştuk.
Her zaman olduğu gibi melih planı yapmaya başlamıştı bile ve ben evden koşarak çıkan mertin peşinden gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~
AdventureVatan sevmek ne erkek işi nede kadın işi. Vatan sevmek sadece yürek işi... Kıdemeli Üsteğmen Lal Kara. Bütün hayatı bir yalandan ibaret olan ve çocukluğu elinden alınan bir kadın asker. 24 sene boyunca öz olmayan kızları tarafından nerdeyse dağılac...