24.BÖLÜM

2.7K 169 20
                                    

MELİH BARBAROS'DAN
Gökhan beni arayarak hastaneye gelmemi söylemişti.

Hızla arabayı hastaneye sürdüm.

Üzerimde üniformamı değiştirme fırsatım olmamıştı.

Normalde tam mardinden çıkacakken geri lal'in izini bulmuş ve hemen gizli sığınağa gidip plan yapmıştık.

Gökhan ve benim lal'i kurtarmak için göreve çıkmamız albay demir gök tarafından yasaklanmıştı.

Lal'i kurtarmaya gidemeyeceğimizi duyunca gökhan'da bende resmen delirip etrafı birbirine katmıştık.

Albay ikimizide gizli sığnaktan kovmuş ve lal kurtarılana kadar gözüne görükmememiz gerektiğine dair bizi uyarmıştı.

Ne vardı yani sığına biraz dağıttıysak anlamadımki.

Arabanın dreksiyonunu çevirip U dönüşü yapıp ters şeritten ilerlemeye başladım.

Bazı arabalar korna çalsada hızla biraz uzağımda olan kavşağa doğru ilerlemeye devam ettim.

Sonunda kavşağa gelince kendi şeridime geçip hastenenin yolunu tuttum.

Bir motorlu birden hızla dibimden geçince kim olduğuna dikatli bakınca gökhan olduğunu fark ettim.

Benim aksime eve gidip üniformasını çıkartmış sivil kıyafetlerini giymiş ve motorunu almıştı.

Seviyorum ulan bu keratayı.

Gaza yüklenip melihe yaklaştım kaskını takmadığı için rüzgarla saçları geriye doğru savruluyordu.

Çok uzun saçları yoktu ama bu aralar izinde olduğumuz için saçlarını kesmemişti ve hafif uzamaya başlamıştı.

Ben çocukluğumdan beri hiçbir zaman saçlarımı uzatmayı sevmezdim ama benim aksime gökhan ve ayaz saçlarını uzatmayı severlerdi.

Lal bile saçını erkek saçı gibi kestiren biriydi genelde ama bu aralar onunda saçları uzundu.

O güzel ipeksi saçlarını erkek saçı gibi kestirmesini hiçbir zaman sevmez ve öyle kestirmesini istemezdim.

Onun saçları uzunken daha kolay seviliyordu.

Ama onun erkek gibi kestirme sebepleri vardı.

Hep o pislik insanlar yüzünden benim kardeşim küçükken saçlarını hiç uzatmazdı.

Bir kızın vazgeçilmezi saçlarıdır demi? Lal ilk saçlarından vazgeçmişti oysa.

Ben sevmek için elimi uzattığımda lal'e zarar verirsem diye korkarak tedbirli bir şekilde saçlarını severken o insanla benim kardeşimin saçlarından tutup yerlerde sürüyorlardı.

Lal'in hiçbir zaman bize dertlerini konuşarak anlatmasına gerek yoktu biz zaten onun gözlerine bakınca anlardık herşeyi.

Herkese ölü bakan o kara gözler bize dönünce her duyguyu barındırıyordu.

Gökhan inadıma biraz daha hızlanınca bende gaza bastım bilerek yapıyordu hıyar.

Aynı hıza gelince bağırarak; "ulan hıyar yavaşla kask ta takmamışsın!" Dedim.

Gökhan kafasını hafif kaldırıp bağırarak; "boşver yavaşlamayı rahat bırakta biraz rüzgarı hissediyim." Dedi.

Kaza yaparsa görür o rüzgarı! Allah'ım sen bize sabır şu gökhana'da beyin ver yarabbim. Amin

Arabayı biraz daha hızlandırıp gökhan ile hızlarımızı eşitledim.

Ben onunla hızları eşitlemeye çalıştıkça gökhan biraz daha hızlanıyordu.

ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin