1 HAFTA SONRA
Melih, gökhan ve Gülşah annem dün gittikleri için bugün tek kalmıştım.
Bahar ve Fatmayı en son görmemin üzerinden bir hafta geçmişti.
Bahar'ın gözleri aklımdan çıkmıyordu.
Onların yanından ayrıldıktan sonra bozkurt malikanesine gelmiştik melih ve gökhan'ın izinleri bittiği için geri hakkariye dönmek zorunda kalmıştı.
Gülşah annede beni halime sultanıma emanet edip gitmişti.
Odanın içinde tur atmayı bırakıp kapıya doğru yöneldim.
Halime sultan, adliyeye Yekta Bey ve Agah karargaha Fatih karakola Lale özel güvenlik olduğu için nerde çalışıyorsa oraya ve ecrin' de okula gitmişti.
Evde sadece çalışanlar ve eray veledi vardı o çocuğa çok gıcık oluyorum.
Keşke bende hakkariye dağlarıma geri dönebilseydim ama doktor bana iki ay dinlenmem gerektiğini ve dağlara çıkamayacağımı söyledi.
Zaten bunun üzerine halime annem beni bozkurtlar ile bırakmıştı neymiş onlara bi şans vermeliymişim onlar benim gerçek ailemmiş falan filan.
Açıkça söylemek gerekirse onları ailem olarak görmüyorum tamam halime sultanıma sultanım diyor olabilirim ama bu onu annem olarak kabul ettiğim anlamına gelmiyor.
Odadan çıkıp merdivenleri indim ve ilk kattaki oturma odasına yöneldim odaya girer girmez yemek masasında ders çalışan eray veledini gördüm.
Her yere kitaplarını yaymıştı bu sene 12. Sınıftı ve TYT, AYT sınavları vardı.
Yanına gidene kadar beni fark etmedi masanın üzerindeki kumandayı alırken TYT Matematik çalıştığını gördüm.
Diğer testlerinede bakınca hepsinin TYT testleri olduğunu fark ettim.
AYT sınavına girmeyecekmiydi? Eraya bakarak; "bölümün ne senin?" Diye sordum.
Eray kafasını sorudan kaldırmadam; "sayısal." Dedi.
Hiç kalem bile oynatmadan matematik sorusuna bakmaya devam ediyordu.
Bende hafiften soruya bakıp; "AYT sınavına girmeyecekmisin?" Diye sordum.
Eray sonunda sorunun üzerine birkaç işlem yaparken; "hayır." Dedi.
Ben olsam soru çözerken biri bana sorular sorsa çoktan kafasına kalemlik felan fırlatmıştım. (Yazarınız soru çözerken su şişesi isteyen arkadaşının kafasına su şişesi fırlatmıştıda😂😂😂)
Bu sefer; "neden?" Diye sorunca eray sorunun cevabını işaretledi ve; "istediğim okul TYT de ve lütfen ben soru çözerken soru sorma." Deyince gülerek; "tamam ve yanlış yaptın permitasyon çözerken alttaki sayı kadar yukardaki sayıyı geri gel ve alttaki sayılar ile üstteki sayıları sadeleştirerek işlem yap." Dedim ve kumandayı aldım.
Eray tekrar soruya bakınca mırıldanarak; "matıklı." Dedi ve yaptığı bütün çözümü silip dediğim gibi yapmaya başladı cevabı yaklaşık bir dakika içinde bulunca bana bakarak; "teşekkürler lal abla." Dedi.
Gidip koltuğa yattım; "bişe deyil çözemediğin soru olursa getir." Diyerek kumandayı orta sehpaya koyup cebimden telefonumu çıkardım.
Eray ders çalışırken televizyonu açarsam konsantrasyonu bozulabilirdi.
Instagram'a girip rastgele videolara bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~
AdventureVatan sevmek ne erkek işi nede kadın işi. Vatan sevmek sadece yürek işi... Kıdemeli Üsteğmen Lal Kara. Bütün hayatı bir yalandan ibaret olan ve çocukluğu elinden alınan bir kadın asker. 24 sene boyunca öz olmayan kızları tarafından nerdeyse dağılac...