~HAKİM BAKIŞ AÇISI~
Yekta bey hastaneye gidince bağırarak kaçışan insanları görmesiyle hemen arabasından indi.
Belindeki silahı çekip etrafa bakınınca karargahtan kan vermek için gelen askerler ile şalvar giymiş ve maske takmış itlerin çatışmaya giriğini görerek hemen bir kolonun arkasına geçti.
Kolonun arkasına tam zamanında geçmişti yoksa bir kurşun beynini parçalayabilirdi.
Temkinli bir şekilde kolonun arkasından çıkıp ateş etmeye başladı.
Birkaç türk askeri etrafta kaçmaya çalışan isnalara zarar gelmesin diye sakinleştirip olay yerinden uzaklaştırmaya çalışıyorlardı.
Hamile bir kadına başka bir kadın yardım etmek isterken gelen kurşunu fark edememişti ancak orada bulunan bir asker fark edip önlerine atladı.
Yardım etmeye giden kadın şaşkınlık ile türk askerine baka kaldı.
Asker sağ omzuna gelen kurşun ile biraz sendelensede hemen kendini toparlayıp o iki kadını uzaklaştırmaya çalıştı.
Diğer askerler koruma ateşi açarak iki kadını oradan çjkarmaya çalışan askere yardım ettiler.
Yekta bey bağırarak sol 8 diye bağırıp sağdaki binanın 6.katına silahını doğrultup ateş etti.
Başka bir askerde soldaki binanın 8.katına sıkıp geri çatışmaya döndü.
Diğer askerler koruma ateşi açarak vurulan askeri ve sivil iki kadının kurşunlardan kurtulmasını sağladılar.
Yekta bey yaralanan askerin yanına doğru koşup hemen dibine çöktu.
Askerin omzuna gelen kurşun ölümcül degildi ancak sinirlere çok yakın bir bölgeye denk gelmişti.
Eğer biraz daha kurşun askerin kolunda kalmaya devam ederse her an kolu kesilmek zorunda kalınabilirdi.
Kadın hemen üzerindeki yeleği çıkarıp askerin koluna tampon yapmaya başladı.
Yekta bey kadının hareketlerinden doktor olduğunu anlayarak; "doktor hanım napalım hastaneyemi taşıyalım?" Dedi.
Kadın; "evet hemen hastaneye almamız lazım daha fazla kan kaybetmemeli." Dedi.
Yekta bey bağırarak; "buraya çabuk 3 asker gelsin çavuşu, doktoru ve bu hanımefendi'yi korumaya alın." Dedi.
Üç asker temkinli bir şekikde koşarak geldiler ve etrafı kontrol ederek çok iyi bir uyum içinde yaralı asker ve kadınları hastaneye yönlendirdiler.
Askerlerden birisi; "koruma ateşi açıyoruz hızlı olun." Diye bağırdı ve eş zamanlı olarak koruma ateşide açıldı.
Yekta bey tekrardan eski konumuna yani kolonun yanına gtti.
Hastanenin girişinde gözüken PÖH araçı ile yekta bey içinden; "işte şimdi bittiniz." Diyerek silahını daha sıkı tutup ateş etmeye devam etti.
Araçtan inen özel harekat polisleri dikkatli bir şekilde yerlerini alıp karşı taraftaki itlere sıkmaya başladı.
Yekta bey arka tarafından gelen kurşun sesleri ile arkasına döndü.
Kimsenin göremeyeceği bir yere konumlanan özel harekat polisine baktı.
Oraya ne ara konumlanmıştı? oraya konumlanabilmek için yekta beyin arkasından geçmesi lazımdı.
Yekta bey özel harekat polisi kurşun sıkana kadar arkasında biri olduğunu hiç fark etmemişti.
Yekta bey özel harekat polisine bakmayı bırakıp kolona geri yaslandı ve silahının şarjör'ünü değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~
AdventureVatan sevmek ne erkek işi nede kadın işi. Vatan sevmek sadece yürek işi... Kıdemeli Üsteğmen Lal Kara. Bütün hayatı bir yalandan ibaret olan ve çocukluğu elinden alınan bir kadın asker. 24 sene boyunca öz olmayan kızları tarafından nerdeyse dağılac...