28.BÖLÜM

1.8K 135 26
                                    

Bahar kendine gelene kadar yerde oturmuştu bende onunla birlikte oturmuştum.

"Şimdi sıra sende anlat" deyince gözlerine bakarak; "anlatacağım ama şuan olmaz az da olsa birimizin araba kullanacak kadar kafası yerinde olmalı." Dedim.

Söylediğim mantıklı gelmiş olacakki kafasıyla onayladı ellerimle gözyaşlarını silip; "konuşulması gereken hiçbirşey şimdiye kadar konuşulmamış." Dedim.

Bahar kafasını olumsuz şekilde sallayıp; "evet kimseye sesli söylemedim ama gözler söyler gözlerim herşeyi söyledi ama kimse gözlerimin söylediklerini duymadı beni görmedi görmekdikleri iyi oldu zaaflarım," Diyerek gözlerini yumdu.

Korkuyordu onu anlattıklarıyla vurmamdan korkuyordu çarpıkca gülümseyip; "bende çok sessiz kaldım birgün sesim gibi ellerimde giderse diye çok korktum ellerim benim olmayan sesimdi" diyerek ona küçük zaafımı söyledim.

İçimden ona güvenmek geliyordu.

En sonunda kalkıp baharın kolundan tutarak kaldırdım göz göze geldiğimizde birden bana sarıldı.

Sarılışına karşılık verip; "eğer bu anlattıkların gerçekse benden kurtuluşun yok bahar türk çünki ikizin bundan sonra seni bırakmıyacak." Dedim.

Bahar güler gibi bir ses çıkarıp; "sen bıraksanda ben bu saaten sonra seni bırakmam lal kara." Deyip daha sıkı sarıldı.

İnsanlara sarılmaktan nefret eden ben ikizime sarılıyordum.

Baharın bozulan psikilojisini düzeltmek adına; "hadi bakalım bahar hanım bugünlük bu kadar yeterli daha fazlasını ikimizde kaldıramayız hem ben acıktım sen acıkmadınmı?" Dedim kafasını dağıtabilmek adına.

Kafasıyla onaylayıp; "acıktım." Dedi gülerek; "o zaman bi adana gömeriz atla arabaya." Diyerek onu arabaya doğru çekişirmeye başladım.

Yerdeki silahımı görerek durup eğildim ve silahımı yerden aldım silahı alırken aklıma baharın olayları anlatırken intihar etmeye çalıştığı geldi. 

Sinirle ona dönüp; "bidaha intihar etmeye çalışırsan seni gebertirim." Deyip geri önüme döndüm.

Arkamdan gülerek; "çok şey değişti, ha ben kendimi öldürmüşüm ha sen beni öldürmüşsün ne fark var?" Dedi.

Sürücü koltuğuna geçip; "sonuç benim öldürmüş oluyor olamam."dedim.

Sırıtıp; "sonuç benim her türlü ölüyor olam." Dedi.

Sinirle nefes alıp; "bak benim bir eşşeğim var onu suya gönderir o eşşeği suda boğarım sonrada seni eşşek sudan gelene kadar döverim." Dedim.

Kahkaha atıp; "eşşek öldü nasıl gelecek?" Dedi.

Dudağımın kenarı hafif kıvrıldı; "Olayda bu zaten eşşek öldüğü için hiç gelmeyecek ve sen o hiç gelemeyeceği için sürekli dayak yemiş olacaksın." Dememle gür bir kahkaha attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin