Gördüğüm kabus yüzünden su içinde kalarak uyandım.
Yataktan çıkıp odada bulunan banyoya gittim ve yüzümü iyice yıkadım. Saat 05:47 olmuştu.
Dün ünüformamı koyarken dolabın içinde kıyafetler görmüştüm.
Dolaptan siyah bir eşofman ve siyah tişört alıp giydim.
Silahımı belime yerleştirdim. Cüzdanım, telefonum, anahtarlarım ve sigara paketimide cebime koyup odadan sessiz bir şekilde çıktım.
Hızlı ve sessiz bir şekilde merdivenleri inip evden çıktım.
Başta yavaş yavaş daha sonrada hızlı bir şekilde koşmaya başladım.
Burası bizim eve fazla uzak değildi o yüzden eve doğru koşmaya başladım.
Birkaç kişi bana mal gibi baksada hiç birini umursamadan binanın önüne kadar koşmuştum.
Binaya girip hızla dört katı çıkıp eve girdim.
Kendi odama geçip dolaptaki kulaklığımı alıp önce odadan daha sonrada evden çıktım.
Evet bir kulaklık için buraya gelmiştim.
Hızla dört katı inip kulaklığı kulağıma takım. Kulaklığı bluetooth'a bağlayıp rastge bir şarkı açtım.
Yetimhane'ye doğru koşmaya başladım. Belki bu yetimhanede kalmamış olsamda nerde bir yetimhane görsem geçmişim peşimi bırakmazdı.
Kendi içimde hapsettiğim o minik kız çığlık çığlığa bağırırdı.
Dahada hızlı koşmaya başladım ve yetimhanenin olduğu yere geldim.
Yetimhane şehir merkezine çok uzaktı. İnsanlar hiçbir zaman yetim çocuk görmek istemezdi.
Yolda mendil satan bir çocuk görseler arabanın kapılarını kitler camları kapatırlardı.
Nerden biliyorsun demeyin hepsini saniye saniye yaşamış bir kadındım ben.
Yetimhanenin kapı kısmına kadar gelip o değilden bir göz attım.
Büyük bir ihtimal ile şuanda bütün çocuklar uyuyorlardı.Yetimhanenin önünden koşarak geri uzklaştım ve rastgele mahallelere girip koşmaya devam ettim.
Saat yedi olunca geri bozkurtların evine döndüm. Korumalar beni görünce; "günaydın efendim." Dediler korumalara bakarak; "sizede günaydın." Deyip bahçeye yöneldim.
Bahçede sadece yekta bey, taha babam, gökhan, melih, agah, fatih ve eray vardı.
Hepsine yönelik; "günaydın." Dedim ve şınav çekebileceğim bir yere geçip cebimdekileri yere koydum.
Şınav pozisyonu alarak şınav çekmeye başladım.
150 şınav çekip bıraktım ve mekik pozusyonu alıp çekmeye başladım.
Diğerleride spor yapıyordu. 200 tanede mekik çekip barfiks çekebileceğim bir yer aradım.
Agahında barfiks çektiğini görünce yanına gittim ve hafif atlayarak çubuğa tutundum.
Başta yavaş daha sonrada hızlı hızlı barfiks çekmeye başladım.
150 barfiks çekip yere inecekken taha albay; "melih ikili." Dedi beni göstererek.
Melih gelip belime sarıldı ve ben ikili barfiks çekmeye başladım.
150 tanede ikili barfiks çekmiştim. Sıra melihe gelmişti bu sefer ben melihin beline sarıldım ve barfiks çekmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER KIZ ~GERÇEK AİLEMMİ?~
AdventureVatan sevmek ne erkek işi nede kadın işi. Vatan sevmek sadece yürek işi... Kıdemeli Üsteğmen Lal Kara. Bütün hayatı bir yalandan ibaret olan ve çocukluğu elinden alınan bir kadın asker. 24 sene boyunca öz olmayan kızları tarafından nerdeyse dağılac...