Beni Wattpad üzerinden takip etmeyi unutmayın❤️
Yaz tatiliniz nasıl geçiyor sonsuzluklarım? Ankara'da staj yapıyorum ve benim için ölüm gibi bir şey... Her gün 3 araç aktarması yapıyorum, sıcaktan bayılıyorum ama sizi sevmeyi ihmal etmiyorum...
ZenVas sahnesi istediniz yazdım, 59. bölümde efsaanneee bir ZenVas sahnesi daha var... Ne kadar hızlı sınır geçilirse o kadar çabuk gelir. Bu yaz sıcağında yeni bölüm umarım size su olurrr <3
Sınır 75 OY 75 YORUM
İyi okumalaaaar, bölüm sonundaki sorularda görüşelim <3
56. BÜYÜK MAÇ
Birinci yumruk, ikinci yumruk, üçüncü yumruk. Üç büyük darbe, üç öldürücü vuruş. Hepsi banaydı, hepsi yapılmasına izin verdiğim şeylerdi.
Hepsi Zenbar Elendes tarafından atılan darbelerdi ve ben ona rağmen onun yanında, bana kalkan olmuşçasına durmasına izin vermiştim ama asıl darbeler ondan gelmişti.
Güven yeryüzünün en öldürücü zehridir, panzehiri ise duygularına atacağın kesiklerdir keza kalbin işi sadece kan pompalamaktır. Sen hislerini pompalamasını istersen, seni kalbin öldürür.
Askan misafirlerimi getirdiği yoldan geri Altıgen arenaya götürürken, Erzhun ve ben onun motoruyla geldiğimiz yönden geri dönüyorduk. Büyük maça ne kadar kalmıştı bilmiyordum.
Artık zamanın çetelesini tutmayı bırakmıştım.
İn'in girişine geldiğimizde motordan inerek Erzhun ile beraber içeri yürüdüğümde motorlarının başında sohbet eden Normlar'ın gözü üstümüzde dolaştı. Sırtım, yüklerimi yere atmışçasına dikti. Oysa Kamburum dünyanın kavisinden daha büyüktü.
Çizmelerimin çıkardığı tıkırtılarla yürümeye devam ettiğimde Altıgen arena girişinde bekleyen adamlardan birisine ''Büyük maç başladı mı?'' diye sordum.
''Hayır efendim, arena temizleniyor. Temizlik bitince başlayacak.''
Kafamı sallayarak içeri girince oturmam gereken koltuğun olduğu balkona çıkmak yerine soyunma odasına ilerlemeye başladım. Erzhun beni takip ederken, misafirlerim Askan tarafından arenanın etrafına çoktan yerleştirilmiş, en önde yer verilmişti.
Bizim hareketlendiğimizi fark eden Askan yanımıza gelirken Erzhun'la konuştum: ''Soyunma odalarının koridorunu tut, Zenbar ve Valor dışında bir giriş çıkış olmasın.''
''Bayan Hanse.'' Askan'ın yanımıza gelmesiyle küçük bir baş selamı verirken Erzhun yanımızdn ayrılmıştı.
''Misafirlerimin bu gece kazanmasını sağla, bahisleri Zenbar için yapsınlar.''
''Siz nereden biliyorsunuz?'' şaşırmış bir ifadeyle bana baktı. ''Valor'u tutmanız gerekmez mi?''
''Valor'u tutuyorum,'' dedim sakince. ''Valor'u tutuyor olmam ona kazandırmıyor, bu oylama değil bu bir dövüş. Kazanan Zenbar olacak, çünkü o öfkeli bir adam.''
''Bay Elendes'i tanıyor musunuz?''
Dudaklarım kıvrıldı. ''Evet,'' dedim sakince. Bu kadar gürültüye rağmen birbirimizi duyabiliyorduk. Gürültü arttıkça benim kalp ritmimde artıyordu. Bu kadar gürültülü ortamı kafam gerçekten kaldırmıyordu, sanırım yaşlanıyordum. Kelimelerime devam ettim.
''Eski bir dostumdur kendisi.''
Kafasını sallayarak beni onayladığını belirten bir ifadeyle bana baktığında aslında birçok kişinin benim Norm olmamdan ziyade, Valor'un yanında olmamdan ziyade eskiden Zenbar ile buraya gelip altıgen arenaya Sonsuzu Yaşamak olarak çıktığımı ve Norm'a peşkeş çektiğimi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CÜRETKAR ~ SONSUZU YAŞAMAK | +18
Ficção AdolescenteGözlerim bağlı, göğüslerim onun gözleri önüne serili öylece uzanıyordum. Isırmaktan kan kırmızısını aratmayan dudaklarımı araladım. ''Bant?'' sesim içime kaçmış gibiydi, beni duyduğundan bile şüpheliydim. ''Göğüslerinin üzerini bantlamamı mı isti...