အပိုင္း (၁၄)
ဟင္နရီသည္ ပုလႅင္ထက္မွ မ်က္ႏွာထား ခပ္တင္းတင္းျဖစ္ေနသည့္ နဂါးအရွင္အားလည္းေကာင္း၊ မယုံသကၤါျဖင့္ ငုံ႕ၾကည့္ေနေသာ မ်က္လုံးမ်ားအားလည္းေကာင္း မသိက်ိဳးႏြံျပဳကာ ေနမာရီ၏ ဓေလ့အတိုင္း ခါးၫႊတ္ၿပီး အရိုအေသေပးလိုက္သည္။
" က်န္းခံ့သာလို႔ မာပါရဲ႕လား နဂါးအရွင္ ဘုရင္မင္းျမတ္.. ဖခမည္းေတာ္က နဂါးအရွင့္ဆီ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ေၾကာင္း အမွာပါးလိုက္ပါရဲ႕.."
" ေနမာရီရဲ႕ အိမ္ေရွ႕စံက ငါကိုယ္ေတာ္ ၾကားထားတဲ့သတင္းေတြနဲ႕မတူ တမူထူးေနပါေရာ့လား.."
နဂါးအရွင္သည္ အၾကည့္စူးစူးမ်ားအား မလႊဲဖယ္ပဲ ဆက္ေျပာသည္။
" ေရတပ္စစ္သူႀကီးတျဖစ္လဲ အိမ္ေရွ႕စံကိုယ္ေတာ္က ေရဘီလူးသဖြယ္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္လိလိ ခြန္အားႀကီးမားၿပီး ေတာင့္တင္းခိုင္မာလွေပတယ္လို႔ ျပည္သူေတြၾကား သတင္းရွိေနတာ.. အခု လူကိုျမင္ရေတာ့မွပဲ ကိုယ္ဟန္ေပ်ာ့ေပ်ာင္းကာ ႐ုပ္ဆင္း႐ူပကာတင့္တယ္ေပသားကိုး.."
နဂါးအရွင္၏ တဲ့တိုးဆန္လြန္းသည့္ မွတ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဟင္နရီရဲ႕မ်က္ႏွာထက္ဝယ္ မူပိုင္ၿပဳံးစစ အမူအရာေပၚလာၿပီး ရယ္ေသြး႐ႊမ္းေသာအသံျဖင့္ ျပန္ေျဖလိုက္သည္။
" ေလွ်ာက္တင္ပါတယ္ ဘုရင္မင္းျမတ္.. အရွင္ ၾကားထားတာေရာ ျမင္ေနရတာေရာက မလြြဲမွားပါဘူး.. ေနမာရီရဲ႕အိမ္ေရွ႕စံဟင္နရီဟာ ခြန္အားဗလႀကီးမားသလို ႐ုပ္အဆင္းလည္း ၾကည့္ေပ်ာ္ရႈေပ်ာ္ရွိပါရဲ႕.. သို႔ေပသိ ဒ႑ရာရဲ႕နဂါးအရွင္ကိုျဖင့္ မွီမယ္မထင့္.. ဒ႑ရာဟာ တိုင္းျပည္နဲ႕ ရွင္ဘုရင္ လိုက္ဖက္ညီစြာ လွပခံ့ညားပါ၏ နဂါးအရွင္.. ႐ြက္ႀကိဳးကိုင္ လွိုင္းစီးရင္း ပင္လယ္ထဲအေနမ်ားသူ ဒီလူ႕အဖို႔ မ်က္စိက်ယ္နားက်ယ္ ျဖစ္ရပါတယ္.."
" ငါကိုယ္ေတာ္ရဲ႕ ဒ႑ရာက ပင္လယ္ျပင္ႀကီးထက္ ပိုလွသတဲ့လား အိမ္ေရွ႕စံဟင္နရီ.."
" ႐ြက္တဆုံးလႊင့္ရင္း ရႈရွိုက္ခဲ့ရတဲ့ ဆားနံ႕သင္းသင္း ပင္လယ္ေလဟာ အနားသပ္မရွိတဲ့ လြတ္လပ္ျခင္းေတြနဲ႕ထပ္တူ.. ၿငိမ္သက္ရင္းစြဲကေန တဝုန္းဝုန္း ထႂကြတတ္တဲ့ ပင္လယ္ေရဟာ အစြမ္းကုန္ ႐ူးမိုက္မႈေတြနဲ႕ထပ္တူ.. ဒီေလ ဒီေရနဲ႕အတူ ေနမာရီဟာလည္း ႀကံ့ႀကံ့ခံ ရွင္သန္လာတယ္.. ပင္လယ္ဟာ ေနမာရီရဲ႕အင္အား ခြန္အားျဖစ္သလို ပင္လယ္ဟာ ေနမာရီရဲ႕ တည္ရွိမႈပဲျဖစ္တယ္.. ပင္လယ္ႏွင့္ဆန့္က်င္စြာ နဂါးအရွင္ရဲ႕ ဒ႑ရာက ေလျပည္ေတြ ေအးတဲ့အရပ္.. ေနေရာင္ျခည္ေတြ ႏြေးတဲ့အရပ္.. ငွက္ေတြရဲ႕ ေတးဆိုသီသံနဲ႕အတူ.. ပန္းေတြရဲ႕ ေမႊးပ်ံ့တဲ့ရနံ႕နဲ႕အတူ.. ၿပီးျပည့္စုံေသာ ထည္ဝါမႈေတြရယ္လို႔ ခံစားသက္ဝင္မိပါရဲ႕ နဂါးအရွင္.. လွပပါေပတယ္.."