8 (Z)

59 4 0
                                    

အပိုင္း ( ၈ )

" တန္ႀကီး.. မင္းကလည္း မင္းသားလုပ္ေနမွ ေပၚကိုမလာေတာ့ဘူးေနာ္.."

ေကာင္တာေနာက္မွ မ်က္ေစာင္းတထိုးထိုးျဖင့္ ေအာ္ေျပာေနေသာ ေက်ာ္နိုင္ဦးဆီသို႔ ေ႐ႊျပည္တန္ တန္းတန္းမတ္မတ္ ေလွ်ာက္သြားလိုက္ရင္း အရင္ဆုံး ၿပဳံးျပႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ မ်က္ႏွာထားကို ခပ္ခ်ီခ်ီ ပင့္ယူလိုက္ကာ...

" မင္းသားပါဆိုမွ အရင္လို အားယားေနပါေတာ့မလားဟ.."

" ဟုတ္ပါၿပီ.. မင္းက ေျပာအားရွိၿပီေပါ့ေလ.. ဒါနဲ႕ ကိုထြဋ္ျမတ္ေရာ မပါဘူးလား.."

" ဟ.. ဟိုက နိုင္ငံေက်ာ္မင္းသားေလ.. ဒီလိုဆိုင္ကို ေနာက္တစ္ေခါက္ ျပန္လာခ်င္လား စဥ္းစား.. အရင္တစ္ေခါက္ကလည္း မင္းေၾကာင့္ သူ႕မယ္ ညမိုးခ်ဳပ္မွ ခိုးျပန္သြားရတာကို.."

ေက်ာ္နိုင္ဦးတစ္ေယာက္ ပါးစပ္ဖြာမိတဲ့ မိမိအျပစ္ကို ျပန္မွတ္မိကာ မ်က္ႏွာေသႀကီး ျဖစ္သြားေတာ့သည္။

" အရင္တစ္ေခါက္က လတ္မွတ္ေလးေတာင္ မေတာင္းလိုက္ရလို႔ပါကြာ.. ငါ့တစ္အိမ္လုံးက သူ႕ဖန္ေတြေဟး.. ဆိုင္အထိေရာက္ခ်လာတာေတာင္ မေတာင္းရေကာင္းလားဆိုၿပီး အခုထိေျပာမၿပီးဘူး.."

" မင္း အာေခ်ာင္လို႔ မေတာင္းလိုက္ရတာကို ခံေပါ့.. ကိုထြဋ္ျမတ္က ဒီေလာက္သေဘာေကာင္းတာ မင္း ေတာင္းရင္ ခ်က္ခ်င္းလတ္မွတ္ထိုးေပးမွာရယ္.."

" ေအးလို႔.. ငါ မေတာင္းလိုက္ရလို႔ မင္းကို ေတာင္းခိုင္းတာေပါ့ တန္ႀကီးရ.."

" လစ္.. မင္းေၾကာင့္ ငါပါ အရွက္ကြဲရတာ.. ေအာကားေတြပါ ဖြင့္ထားေသး.. ရွက္လြန္းလို႔ ငါ့မွာ.."

" လုပ္ပါကြာ.. သူငယ္ခ်င္း မင္းသားႀကီးကလည္း.. ေနာ္.."

ေ႐ႊျပည္တန္လည္း ေက်ာ္နိုင္ဦး၏ ရႈံ႕မဲ့ေနေသာ မ်က္ႏွာႀကီးအား မၾကည့္ခ်င္ေတာ့တာက တစ္ေၾကာင္း၊ အိမ္ကလူေတြဆီက နားပူခံရတိုင္း ဒီေက်ာ္နိုင္ဦးဟာ သူ႕ကိုပါ နားပူေနေတာ့မွာကို သိတာက တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ၿပီးၿပီးေရာ သေဘာျဖင့္ ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္ၿပီး...

" ေအးပါ.. ေတာင္းေပးပါ့မယ္.."

" တန္ႀကီး.. မင္း တကယ္ေတာင္းေပးေနာ္ ေဟ်ာင့္.."

ရွှေပြည်တန်Where stories live. Discover now