1.BÖLÜM

266 57 286
                                    





Serin,odasının camına vuran Temmuz güneşiyle gözlerini açtığında,son zamanlarda hep olduğu gibi yine yorgun,bitkin hissediyordu.Ama durumda şaşılacak bir şey yoktu.Çünkü,dün akşam en yakın arkadaşı Berit'i evine yolcu eder etmez hazırlıklarını tamamlayıp uyumak üzere yatağına uzanmış,ancak yaşadığı ilham sorununu nasıl çözebileceğini düşünmekten sabahı sabah etmişti yine.

Kendini bildi bileli kelimelerle arası iyiydi.Gerek konuşarak,gerekse yazarak kendini ifade etmeyi gayet iyi bilirdi.Bu zamana kadar kitaplarını yazarken ciddi bir sorunla karşılaştığı da olmamıştı.Bu nedenle şu an yaşadığı durumu anlamakta zorluk çekiyordu.

Satışları gayet güzel giden son kitabını 5 ay önce çıkarmış ve bir süreliğine dinlenmeye çekilmişti.Buraya kadar her şey normaldi.2 ay kadar sonra bu kadar dinlenmenin yeterli olduğuna karar vererek yeniden bilgisayarının karşısına geçtiğinde,neredeyse 2 saat boş boş ekrana bakıp tek kelime bile yazamayınca biraz şaşırdı.Yine de bunu her zamanki küçük tıkanmalardan biri sanıp öyle çok da önemsemedi.Ama zaman ilerliyor,durumda en ufak bir değişiklik olmuyordu.İlham perileri bir anda ona küsmüş,buhar olup uçmuşlardı sanki.

Genç kadını düşüncelerinden uzaklaştıran,tiz alarm sesi oldu.Dalgınlıktan telefonun alarmını kapatmayı unutmuştu demek.Komidine uzanarak telefonu eline aldı,7 için ayarlanmış alarmı kapatıp

"Hadi Serin,hava daha şimdiden çok sıcak.Daha da sıcak olmadan kalk da biraz pilates yap.Sonra da ılık bir duş alırsın.Eminim kasların gevşeyince daha iyi hissedeceksin."

diye mırıldanarak yataktan kalktı.

5 dakika bile olmadan üzerine her zamanki askılı tişört-tayt kombinlerinden birini giymiş,ısınma hareketlerine başlamıştı.Daha sonra 15-20 dakika kadar pilates topuyla çalışacaktı.


Saat sabah 8'e yaklaşıyor,Engin odasında kahvaltı için hazırlanırken iki yılda tepeden tırnağa değişen hayatını düşünüyordu.Her şey babası Sinan ve annesi Necla'nın gittikleri kısa Napoli gezisi dönüşünde geçirdikleri uçak kazası sonucu hayatlarını kaybetmeleriyle başlamış,bu olaydan bir kaç ay sonra ablası Ilgaz,üzüntüden göğüs kanserine yakalanınca,genç adam İstanbul'daki işinden istifa ederek Nevşehir'e dönmüş,sahibi oldukları butik otelin yönetimini ele almış,üstüne bir de genç kadını eniştesi ve yeğeniyle birlikte yeniden baba evinde yaşamaya ikna etmişti.Yaptığı şeyden de çok memnundu.

"Neyse ki hastalık çok erken fark edildi de ablam,küçük bir operasyon ve ilaç tedavisi sayesinde eskisinden bile daha sağlıklı şimdi."

diye düşünerek aynada kendine şöyle bir baktı.Üzerindeki lacivert polo yaka tişört,krem keten pantolon ve yine lacivert spor ayakkabıdan oluşan kombin,bugün gibi nispeten sakin bir gün için gayet uygundu.Hemen parfümünü sıkıp saçlarını elleriyle şekillendirdi ve odasından çıktı.

Bir kaç dakika sonra salon kapısından içeri giriyordu.Hazır bekleyen mükellef kahvaltı masasında oturmuş,her zamanki gibi aceleyle bir şeyler atıştıran biricik yeğeni Ece'yi fark ettiğinde neşeyle takılmadan edemedi.

"Günaydın Uğurböceğim!Bakıyorum da yine en erkencimiz sensin."

Saç rengini annesinden,göz rengini babasından alan zehir gibi bir zekaya sahip küçük kızın cevabı hemen gelmişti.

"Sana da günaydın dayıcım!Ben sizin gibi geç saatlere kadar çalışmıyorum ki,erkenden yatıyorum.E tabii en erken kalkan ben olacağım."

Tam da beklediği gibi bir yanıt alan genç adam yüzündeki tebessüm büyüyerek

"Haklısın güzelim,öylesine konuştum işte."

deyip Ece'nin yanına geldi,onu yanağından öptü,Ece de ona sarılıp öptükten sonra da yerine geçti.Bir kaç dakika içinde sesleri duyan yardımcıları Çiğdem,

"Günaydın Engin Bey!"

diyerek çayını masaya bırakmış,ablası Ilgaz'la eniştesi Buğra da ikiliye katılmıştı.Aile için sıradan bir iş günü daha başlıyordu...


Kendimi biraz daha iyi hissedince bölümü paylaşmak için Pazar gününü beklemek istemedim ☺️☺️☺️Umarım beklentilerinizi karşılayan bir ilk bölüm olmuştur 😉😉😉Bol bol yorum yaparak ⭐️⭐️⭐️tıklamayı da unutmayın olur mu🙈🙈🙈Bir de henüz bakmamış olanlar KARARTERLER bölümüne bakıp fikirlerini benimle paylaşırsa çok sevinirim 🤗🤗🤗Kucak dolusu sevgiler ❤️❤️❤️öpücükler 😘😘😘


Bölüm dystinabell ,windmiyyt ,hayalkurusu1 ,selinhantol ,gnyyldz79 ,BelisNAZ ,drbyzts ,mnsNecla ,sincapmehtap ,EbruIk830 ,BernaGebedek ,masalatsy ,vanillaheidi ,Adosben ,zeynepmavisi ,Fatma_Ylcn ,OzgeYildirim8 ,Love_Typewriter ,mnexmavi ,papatyahikayeleri ,vuslat_tuna ,HilalYucel7 ,SelfinazBulut5 ,lillyangelina ,birayfa ,yaghazask97 ,Antisirma ,beyzaozbeen ,BurcuAley ,geceninellitonu_ ,_SuZi_3435 ,mavi_leyal ,zaafimsensin ,nochelantee ,dumanmist ,DilaraStark ,Shawn_Hantol ,liakhanzade ,avarlert ,sonpolyanna ,okyanusgibisi başta olmak üzere tüm takipçilerime hediyemdir 🌸🌸🌸

KAPADOKYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin