Buğra,az önce odaya çekilmişti.Ilgaz'da ona katılmadan önce salonda son kontrolleri yapıyordu ve neşesi yerindeydi.Zira Ece'den öğrendiğine göre,yarın Engin'le yapacakları animasyon keyfine Serin'de dahil olacaktı."Sabah Engin Ece'den okumak için Serin'in kitabını istedi.Sonra da Serin,Ece'nin birlikte animasyon izleme teklifini kabul etti.Üstelik Ece'nin dediğine göre Engin buna hiç sesini çıkarmamış.Her şey beklediğimden bile daha iyi gidiyor."
diye düşünürken kapı tarafından gelen tıkırtılarla ana dönüp seslendi.
"Sen mi geldin Engin?"
Kapıdan yeni girmiş olan genç adam Ilgaz'ın
"Sen mi geldin Engin?"
diye soran keyifli sesini duyduğu anda onu uzun bir sohbetin beklediğini anlamıştı.Buna rağmen
"Evet,benim Ilgaz.Yine uyumamışsın,"
diyerek yönünü sesin geldiği salona çevirdi.Birkaç dakika sonra salonun kapısından içeri girerken,genç kadın televizyonun karşısındaki koltuğun dağılan yastıklarını düzeltmiş,battaniyeyi katlıyordu.Bir süre sessizce onu izledi,ardından sözlerine kaldığı yerden şöyle devam etti.
"Buğra'yla yine film izlediniz galiba."
Ilgaz muzip bir ses tonuyla karşılık vermekte gecikmemişti.
"Evet canım,aynen öyle.O film biter bitmez odaya gitti ama.Ben de etrafı toplamayı bitirir bitirmez yanına gideceğim."
Bir kaç saniye sonra kendini tutamayıp aynı muzip tonda ekledi.
"Ece'nin söylediğine göre yarın yine dayı-yeğen senin ofiste animasyon izleyecekmişsiniz.Üstelik bu kez size Serin'de katılacakmış."
Yeğeninin ona söylenen bir şeyi,eğer sır olduğu konusunda uyarılmamışsa annesiyle paylaştığını bilen genç adam,duyduklarına hiç şaşırmamıştı.Sadece
"Ece yine bütün haberleri sana ulaştırmış bakıyorum Ilgaz.Evet,önce Serin'le biraz çevrede dolaşacağız.Sonra da Ece'nin dediği gibi animasyon izleyeceğiz.Uğurböceği,dondurma yerken Serin'e teklif etti.O kabul edince ben de sesimi çıkarmadım."
diyerek gülümsemekle yetindi.Kardeşinin sakin,rahat tavrı Ilgaz'ı cesaretlendirmişti.Genç adam konuşmasını bitirdiğinde bir kez daha söz aldı.
"Bu arada sabah kahvaltıya gelirken Ece'den okumak için Serin'in kitabını istediğini de duydum Engin'cim."
Böylece sabahki tahmininin doğru olduğuna anlamıştı Engin.Ama fark ettiği bir şey vardı.Ilgaz'ın bu muzip takılmaları zerre kadar umrunda değildi.Onun için önemli olan tek şey,Serin'in kendisinde uyandırdığı meraktı.Hemen haylaz haylaz
"Doğru duymuşsun Ilgaz.Serin çok ilginç bir kadın.Daha önce tanıdığım kadınlara hiç benzemiyor.Kendine has,gizemli bir tarafı var.Üstelik kendiyle ilgili sorulara cevap vermekten pek hoşlanmıyor.Ben de bunu farkedince onu kitaplarını okuyarak tanımaya karar verdim."
dedi,ardından
"Şimdi dinlenmek istiyorum Ilgaz,çok yoruldum.İyi geceler!"
diye ekleyip odasına doğru ilerledi.Ilgaz arkasından
"Anladım canım,iyi düşünmüşsün.Sana da iyi geceler!"
derken keyifle gülümsemişti.Çünkü,eğer hisleri onu yanıltmıyorsa kardeşi adım adım aşka yürüyordu.Ancak henüz bunun farkında değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPADOKYA
FanfictionGenç,güzel bir yazarla yakışıklı maviş bir otel sahibinin küçük,siyah inci bir küpe sayesinde başlayan aşkları...Bu güzel kapak için @selinhantol arkadaşımıza çok teşekkür ederim ❤️❤️