1-Görücü

10.3K 460 132
                                    

Hepinize yeni bir kurguyla merhaba ballarım...

Bilen bilir benim dünyam eşcinsel evliliklerin yasal olduğu ve erkeklerin hamile kalabildiği bir dünya. Bu kurguda öyle olacak tek farkı başrolümün intersex bir birey olması.

Kurgumda pedofili, taciz, tecavüz, göz göre göre şiddet vb. içerikler yoktur.

Genel bilgilendirmelerimi de yaptığıma göre keyifli okumalar <3

Odamda oturup elimde ki kitabı okuyor bir yandan da camdan dışarıya bakıyordum. Dışarısı gülüşerek oynayan çocuklarla, köşesine çekilmiş dedikodu yapan kadınlarla ve gençlerle doluydu. Gözümden düşen bir damla yaşı elimin tersiyle sildim. Karnımın ve belimin ağrımasından adet günümün yaklaştığını hissedebiliyordum.

"Emin gel hele buraya..." Babamın içeriden seslenmesiyle sertçe yutkundum ardından elimde ki kitabı yatağa bırakıp ayağa kalktım ve odadan çıktım.

Oturma odasına girdiğimde ise sobanın yanına kurulmuş dizini kendine doğru çekmiş babama korkuyla bakmaya başladım.

"Git akşam için hazırlan görücün gelecek." Gözlerim şokla aralandığında duyduklarımı kabyl etmek istemedim.

"Ne görücüsü baba? Ben daha 17 yaşındayım..." Titreyen ellerimi pantolonuma bastırıp sakinleşmeye çalıştım.

"Ablanla abin on altısında evlendi sen neden evlenemeyeceksin?" Babamın sinirle bakan gözleriyle kafamı eğdim. Annem sesleri duyup içeri girdi ve bir bana birde babama merakla bakmaya başladı.

"Ne oldu Cahit?" Annem en sonunda bakışlarını babamda sabitlediğinde babam göğsünü kabarttı.

"Sorgulama Sümbül sorgulama git şu oğlunu hazırla görücüsü gelecekmiş akşam." Annem şokla bir bana birde babama baktı. 

"Ne görücüsü Cahit? Oğlan okula gidiyor hem üniversite midir nedir onu okuyacak daha evlenmek için çok küçük."

"Benim sözümün üstüne söz mü söylerseniz lan! Evlenecek diyorsam evlenecek gelen kişi de zengin nüfuslu bir kişi. Hayde gidin hazırlanın çok konuşmayın." Babam tespihini cebinden çıkarıp çekmeye başladığında dolan gözlerimi gizlemek için kafamı eğip odama gittim. Yatağıma oturur oturmaz ağlamaya başladığımda çok geçmeden kapımın açılmasıyla içeriye annem girdi. Yanıma gelip yatağa oturduğunda avuç içlerini yanağıma dayadı.

"Güzel kuzum benim, Elvanım...Ağlama dökme şu inci göz yaşlarını. Belki kurtulursun bu evden hem zenginmiş de. Mutlu olursun belki kuzum..." Ağlamam daha da arttığında anneme sıkıca sarıldım.

"Anne ben evlenmek istemiyorum ki. Ben okuyup üniversiteye gitmek istiyorum bunu sende çok iyi biliyorsun." Annem saçlarımı okşayıp şakaklarıma öpücük kondurdu.

"Biliyorum kuzum benim biliyorum ama elimden bir şey gelmiyor. Babanı biliyorsun hem yaşatmaz bizi." Annem saçlarımı okşamaya devam ettiğinde göz yaşlarımda akmaya devam etti. Çok geçmeden annem ayağa kalkıp beni de kaldırdığında kolumdan tutup banyoya soktu. Yüzümü iyice yıkayıp saçlarımdan öptü.

"Hadi git güzelce giyin baban daha fazla dellenmesin..." Kafamı istemeye istemeye sallayıp odaya geçtim. Beyaz kumaş pantolonumla beyaz kumaş gömleğimi giydim. Daha fazla uğraşmadan yatağa geri oturup kitabımı kucağıma aldım. Kaldığım sayfayı açıp boş boş sayfalara bakınmaya başladım. Ben bunları hak etmemiştim. Babamın bana böyle davranmasını hak etmemiştim. Zorla evlendirilmeyi hak etmemiştim.

"Emin gel buraya..." Babamın seslenmesiyle istemeyerek de olsa odadan çıkıp yanına gittim. Bana bakıp kafasını salladıktan sonra önünde ki çaydan bir yudum aldı. "Birazdan gelir adam sende git anana yardım et." Kafamı sallayıp hızla odadan çıktım. Yanında durmak bile beni çok korkutuyor eski zamanları aklıma getiriyordu.

Mutfağa girdiğimde çayı demleyen annemin yanına adımladım.

"Anne yardım edeyim mi?" Annem hızla bana dönüp gülümsedi ve kafasını sağa sola sallayıp saçlarımdan öptü.

"Yok kuzum yok otur sen ben hallederim." Kafamı sallayıp yere oturduğumda dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim. Çok geçmeden kapı çaldığında annem hızla mutfaktan çıkıp kapıyı açmaya gitti. Ben hala oturmaya devam edip boş boş etrafı izliyordum. Kurduğum hayaller istediğim şeyler bir bir yıkılmıştı.

"Emin oğlum gel hele." Babam beni keyifli ses tonuyla çağırdığında ayağa kalkıp ellerimle gözlerimi sildim. Ardından mutfaktan çıkıp kafam eğik bir şekilde oturma odasına girdim. "Heh oğlum da geldi..." Babam gülümseyip beni yanına çağırdığında istemeye istemeye yanına oturdum.

"Oğlun kaç yaşındadır bey?" Kafamı kaldırıp bana gülümseyerek bakan yaşlı adama baktığımda kafamı anında geri eğdim. Düşündüğüm şey miydi?

"17 yaşındadır Hasan ağam..." Adam kafasını sallayıp sakalını sıvazladı. "Kaç altın istersin?"

"30 altına veririm oğlumu ağam." Şuan bir malmışım gibi fiyatımın konuşulması gözlerimin dolmasına sebep oldu. Annem çoktan ağlıyordu ben ise alt dudağımı ısırıyordum. Bu yaşlı adama satılıyordum.

"Çok fazla söylersin ama olur bey. Oğlun çok güzel maşallah..." Midemin bulandığını hissettiğimde sertçe yutkundum. Kendimi iğrenç hissediyordum...

"O zaman bu hafta sonu hocayı alır gelirsin ağam nikahınız kıyılır." Kafamı eğip ağlamamak için yanaklarımı dişledim. 

Babam bir süre sonra yanımdan kalktığında hala yere bakıyordum. Kaç dakika yada kaç saat geçti bilmiyorum ama öylece oturmaya devam ettim. Ardından kalkıp yavaş adımlarla odama girdim. Üstümdekileri çıkarıp üstüme rahat bir şeyler geçirdim. Haykırarak ağlamak istiyordum içimde ki zehri akıtmak istiyordum. Telefonum, arkadaşım hiç bir şeyim yoktu... Yardım isteyebilecek hiç kimsem yoktu...

"Allahım neden?" Elimi saçlarıma atıp çekiştirdiğimde ağlamaktan yanan gözlerimi hissetmiyordum artık. Kendimi babam evde olmadığı için zor bela dışarı attığımda her zaman gittiğim yere gittim. Bağıra çağıra ağlamaya başladığımda ellerim de zangır zangır titremeye başladı. Ben bu iğrenç şeyleri hissetmek zorunda değildim. Ben bu acıları sırtlanmak zorunda değildim. Sırtımda ki kemer izlerini taşımak zorunda değildim. Bacaklarımda ki morluklarla yaşamak zorunda değildim. 

"Bıktım artık..." diye bağırdığımda kulağıma dolan adım sesleriyle göz yaşlarımı silip hızla ayağa kalktım. Umarım babam değil diye dua etmeye başladığımda gözlerimi sıkıca kapattım. Korkuyordum...


        Devam Edecek

Cahite istediğiniz kadar küfür edebilirsiniz.

Ah Eminim ah kuzum ya... 

Bölüm nasıldıı??


MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin