❝
Pazar sabahına uyanmanın mükemmel hissiyle gözlerimi aralayıp kocaman esnedim ardından sağ tarafıma dönüp uyuyan diğer yarıma baktım. Yan yattığı için büzüşmüş dudakları ve karışmış saçlarıyla inanılmaz tatlı gözüküyordu. Dün gece yaşadığımız anlardan sonra bu halimiz bana çok masum gelmişti. Kıkırdayıp Aykana yavaşça yaklaştım. Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekilmeye çalıştım ancak Aykan buna izin vermeyip elini belime attıktan sonra dudaklarımı büyük bir iştahla öpmeye başladı.
"Günaydın bebeğim." Alt dudağımı ısırıp kafamı Aykanın boynuna iliştirdim.
"Günaydın." Aykan saçlarıma derin bir öpücük bırakıp kocaman esnedi. "Kalkalım hadi geç oldu." Komodinin üzerinde ki saate baktığımda Aykan da saatin olduğu tarafa dönüp esnedi.
"Saat ne ara on bir oldu ya?" Aykanın bu haline gülümseyip yataktan çıktığımda kasığıma giren hafif ağrıyla inledim. "Yavrum ne oldu?" Aykan hızlıca yataktan kalkıp yanıma geldi ardından elini belime atıp bana merakla bakmaya başladı.
"Bir şey olmadı karnıma küçük bir ağrı girdi iyiyim şimdi." Aykan iç çekip yanağıma küçük bir buse bıraktı.
"Çok mu zorladım seni?" Hızlıca kafamı sağa sola salladım.
"Hayır çok güzeldi sadece alışık olmadığımdan böyle oldu galiba." Sesim hissettiğim utanç yüzünden içime kaçtığında kafamı eğdim.
"Tamam ama kahvaltıdan sonra bir ağrı kesici al." Kafamı usulca salladığımda Aykan belimden destekleyip beni banyoya ilerletti. İçeriye girip işlerimi hızlıca hallettim ardından çıkıp odaya girdim. Aykan da peşimden lavaboya girdiğinde üstümü hızlıca değiştirip onu beklemeye başladım. Çok geçmeden Aykan da lavabodan çıktığında beraber mutfağa ilerledik. Bahar anne sofrayı hazırlamış balkonda telefonuyla konuşuyordu. "Gel otur bebeğim." Aykan beni sandalyeye oturtup yanıma ilişti.
"Günaydın millet." Çiçek güzel enerjisiyle mutfağa girdiğinde kıkırdadım.
"Günaydın güzelim." Aykan kardeşinin yanağından öpüp saçlarını karıştırdı.
"Günaydın Çiçekçim." Çiçek hızlıca yanıma gelip yanağıma sulu öpücükler kondurdu.
"Günaydın eniştelerin en ama en güzeli." Çiçeğe gülümsediğim esnada içeriye Hüseyin baba hemen ardından da Bahar anne girdi. Onlarla da günaydınlaşıp çayları doldurduktan sonra kahvaltıya başladık. Pazar kahvaltıları bana bu eve geldiğimden beri daha güzel gelmişti. Hep beraber kalabalık bir şekilde yapılan kahvaltılar sanki daha çok lezzetliydi.
"Aykan oğlum bugün merkezde ki dükkana gidip bakacağım dün telefon geldi bir kaç sıkıntı çıkmış." Aykan çayını yudumlayıp babasına döndü.
"Tamam baba beraber gider bakarız." Hüseyin babam kafasını sağa sola salladı.
"Yok yok sen evde kal bende bakıp hemen döneceğim zaten." Aykan kafasını salladığında konuşmaya devam ettik. Çok geçmeden Hüseyin babam ayaklanıp evden çıktığında hep birlikte hızlıca sofrayı toparladık. Bahar anne ve Çiçek mutfaktan çıktığında Aykanla baş başa kaldık.
"Yavrum bekle sen burada ben ağrı kesici alıp geleyim." Elimde ki bezi kenara bırakıp kafamı salladım.
"Tamam aşkım." Masada duran bardakları aldığım sırada boynumda hissettiğim baskıyla gülümsedim. "Aykan biri gelecek."
"Sende o zaman ulu orta yerde çipil çipil bakıp aşkım deme." Kıkırdayıp Aykanın kıskacından kurtuldum ardından kendime bir bardak su doldurdum. Aykan mutfaktan çıkıp çok geçmeden elinde ağrı kesiciyle geri geldiğinde ilacı alıp içtim. O esnada Çiçek elinde bardakla içeriye girip bana endişeli gözlerle bakmaya başladı.
"Elvan ne oldu bir yerin mi ağrıyor?" Çiçeğin sorusuyla boğazımı temizleyip bardağı tezgaha bıraktım.
"Biraz başım ağrıyor Çiçekçim." Aykan dudaklarını birbirine bastırdığında ona sert olduğuna emin olduğum bakışlarımdan attım.
"Çok geçmiş olsun." Gülümseyip teşekkür ettiğimde Aykan bize kısa bir bakış atıp mutfaktan çıktı. Bizde Çiçekle bir süre daha sohbet edip salona geçtik. Gün boyu hep birlikte vakit geçirip öğlene doğru Çiçeğin zoruyla okey oynadık. Uyumaya yakında çaylarımızı içip odalara dağıldık.
Aykan lavaboya gittiğinde üstüme pijamalarımı geçirip yatağa uzandım. Aykan da çok geçmeden odaya geldiğinde üstünü değiştirip yatağa geçti bende hemen boynuna iliştim. Yanağına küçük bir öpücük bıraktığım sırada belimden tutup beni göğsüne çekti. Dirseğimi göğsüne yaslayıp dudaklarına eğildim. Aykan öpüşüme karşılık verip beni altına altığında muzipçe gülümsedim. Dün gece doyamadığımız bu zevke bu gece de devam edecek olmamız alt taraflarımı harekete geçirirken kendimi tamamen Aykanın güvenli kollarına bıraktım...
Devam Edecek
Sonra ki bölüm zaman atlayacağız :)
Arkadaşlar bu arada okumadıysanız 'Ruh Adam' ı okumanızı tavsiye ediyorum. Ben yazıyorum diye demiyorum bal gibi qopıdjwqoıncouwanc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !