22- Kurdun Eşi

3.5K 303 179
                                    

"Bir geliyorsun her derde deva, her halin huzur, her bir halin sanki rüya..."

Odadan gelen sesler yüzünden gözümü hafifçe aralayıp esnedim. Havanın karardığını gece lambasının ortamı aydınlatmasından anlamıştım. Yattığım yerden yavaşça doğrulup kollarımı iki yana açtım. O sırada göz göze geldiğim Aykanla sertçe yutkunup kollarımı indirdim. Sabah gördüğüm şeyden sonra Aykanla konuşmak istemiyordum ilk adımı bu sefer o atmalıydı.

"Yemek hazırmış." Aykan çıkardığı kıyafetlerini kenara bırakıp bana kısa bir bakış attığında ayaklandım. Yanından geçip odadan çıktıktan sonra lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ardından mutfağa geçip somurtkan yüzümle masaya oturdum. Aykan da peşimden girip yanıma oturduğunda yemeğimize başladık. 

Sessiz geçen yemeğin sonunda Bahar anneyle sofrayı toparlayıp demlenen çayı içeriye götürdük. Çiçek Aykanın omzuna yaslanmış bir şeyler anlatırken Aykan da onu gülümseyerek dinliyordu. Bu görüntüye çaktırmadan gülümseyip çayları sehpaya bıraktım ardından bende koltuğa oturup çayımı içmeye başladım. 

Havadan sudan konuşulmaya başlandığında bardağımı alıp mutfağa geçtim. Abim ve ablamla en son ne zaman konuşmuştum hatırlamıyordum. Ablam eşiyle beraber başka bir şehre taşınmıştı abimde evlenip babamdan uzak bir yere gitmişti. Herkes farklı yerlerde farklı hayatlar yaşıyordu. Annem ise tutsaklığına devam ediyordu bu yüzden onu her istediğimde arayamıyor sesini duyamıyordum.

"Enişte çayı doldurabilir misin?" Çiçek elinde ki bardağı dikkatli bir şekilde tezgaha bıraktığında düşüncelerimden sıyrılıp bardağı doldurdum.

"Kimin bardağı?" diye sordum.

"Abimin." Çiçek bardağa uzandığında yanağını sıkıp bardağı aldım. Kendini yakması istediğim son şey bile değildi bu yüzden her ne kadar istemesem de bardağı içeriye götürüp Aykanın önüne bıraktım.

"Sağ ol." Kafamı sallayıp bir şey demeden salondan geri çıktım ardından mutfağa girdim. Çiçekle bir süre sohbet ettikten sonra uykumuz geldiği için odalarımıza çekildik.

Pijamalarımı üstüme geçirip yatağa oturduktan hemen sonra odanın kapısı açıldı. Aykan içeriye girip kapıyı arkasından kapattığında pikenin altına girip sırtımı yatağın başlığına yasladım. Aykan ise belinden düşen eşofmanını çekip benim gibi yatağa oturdu.

"Elvan konuşalım..." Aykan dümdüz bakışlarla duvarı izlediğinde derin bir nefes aldım.

"Konuş." Sert çıkan sesimle dudağının kenarı kıvrıldı. Komik miydi?

"Aramızda ki bu gerginliğin sebebi geçen arabada olan kavgamız biliyorum ama sen sabah dükkana geldikten sonra bu gerginlik daha da büyüdü." Aykan yutkunup konuşmaya devam etti. "Canını sıkan bir şey mi oldu ya da başka bir şey mi yaptım?"

"Ben sabah dükkana aramızda ki gerginliği çözmek için gelmiştim. Seninle konuşmadan o dükkandan çıkmayacaktım da." Aykan bana bakıp kafasını salladığında alt dudağımı dişledim. "Buse gelip seni çağırınca gülüşüp arkaya gittiniz bende bunu görünce sinirlendim geri döndüm." Gizleyip saklamanın bir anlamı yoktu Aykanın eşi olarak bunun açıklamasını dinlemek hakkımdı.

"Ne düşündün bilmiyorum ama yemin ederim öyle bir şey değil. Tuğranın kardeşi olduğu için Poyraz da bende onun abisi gibiyiz. Gülümsemem ona iyi davranmam bundan, onu Çiçekten ayırmam. Senin gördüğün zaman Poyraz yemek sipariş etmişti Buse de yemeğin geldiğini haber vermek için gelmişti. Poyraz, ben, Tuğra ve o arkada yemek yiyecektik yani baş başa kalma gibi bir durum yok." Aykanın söyledikleri beni şaşırtırken hissettiğim utançla kafamı eğdim. Yanlış anlaşılma yüzünden olayı biraz daha büyütmüştüm. "İstemezsen bana bir daha dokunmaması gerektiğini de söylerim bu konuda en ufak bir şüphen olmasın." Hızlıca kafamı sağa sola salladım.

"Yok hayır sorun olmaz kardeşin gibiymiş zaten." Aykan kafasını sallayıp dudaklarını birbirine bastırdı. "O gün neye bu kadar sinirlendin peki? Bana bağırmanı gerektirecek kadar ciddi bir durum muydu kitap mevzusu?" Aykan bakışlarını gözlerime sabitledi.

"Benim görüşüm belli bunu sende az çok anlamışsındır diye düşünüyorum ve ben eşimin benim görüşüme ters şeyler okumasını istemem. Solcu insanlarla takılmasından bahsetmiyorum bile. Kurdun eşi de kurttur." Aykanın son dediği şeye istemsizce gülümsedim. İdeolojisine bu kadar bağlı olduğunu tahmin etmiyordum.

"Ben solcu sağcı muhabbetlerine girmek istemiyorum. Hem sol görüşlü bir kitap okumam solcu olduğumu göstermez ülkücü. Merak edersem sağ görüşlü bir kitap da okurum ama bu da sağcı olduğumu göstermez. Ben farklı görüşleri farklı kafaları okumayı severim ve ideolojisine göre de yargılamam. Devrime gelirsek o benim şuan dershane de ki tek arkadaşım ve onu kaybetmek istemiyorum. İyi biri olması bana yeter." Aykan duyduğu şeylerle alt dudağını yaladı.

"Bu duruma alışmam zor beni de anla." Kafamı usulca salladım.

"Anlıyorum ve ben buna saygı da duyuyorum ama aynı şeyi senden de bekliyorum." Aykan da kafasını salladı.

"Solcu olmayacağına söz verirsen olur."  Aykanın dediği şeye kıkırdağımda o da gülümsedi.

"Dediğim gibi iki taraf da bana uygun değil, merak etme solcu olmam ama ülkücü de olmam." Aykan iç çekti ülkücü olmamı istediğini biliyordum ama bir ideolojiye sahip olmak bana göre bir şey değildi.

"Anlaştık o zaman." Kafamı usulca salladım. "Sana bağırdığım içinde defalarca özür diliyorum bir daha tekrarı olmayacak."

"Bende seni anlamadan dinlemeden yargıladığım için özür diliyorum." İkimizde hatalıydık ve hatalarımızın farkındaydık. Aykan gülümseyip bana doğru yaklaştığında elini yanağıma atıp yavaşça okşadı ardından dudaklarını alnıma bastırdı. Kollarımı boynuna doladığımda o da ellerini belime sabitledi. 

"Bir daha kavga etmeyelim." Dudaklarımı büzerek söylediğim şey Aykanı gülümsetti.

"Olur." Dudaklarını istemsizce dudaklarıma yaklaştırdığında nefesimi tuttum. Aykan da durumu fark edip hafifçe geri çekildi ama buna izin vermeden ensesini hafifçe sıktım. Mesajı alan Aykan ise gülümseyip dudaklarını tekrardan dudaklarıma yaklaştırdı ardından dudaklarını hafifçe dudaklarıma bastırıp uzunca öptü. Dudaklarımı hafifçe araladığımda alt dudağımı yakalayıp emmeye başladı. Hissettiğim heyecan kalbimin yerinden çıkacak kadar atmasına sebep olurken gecenin devamında olacaklardan habersiz Aykanın öpüşüne karşılık vermeye devam ettim. Çok mutlu hissediyordum...


                           Devam Edecek

Arkanıza yaslanıp bekleyin nefesinizi kesmeye geliyorum :D

MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin