"Gül senin tenin bende güller içinde kafesteyim..."
❝
6 Ay Sonra
Sınav için verilen kalem kutusunu sıkıca tutup kendimi bahçeye attım. Dün ilk oturuma bugünde ikinci oturuma girmiş sınav sürecimi an itibariyle noktalandırmıştım. Üstümden kalktığını hissettiğim yük yerini büyük bir rahatlığa bırakırken hızlı adımlarla yürüyüp beni bahçede bekleyen biricik eşimin yanına ulaştım.
"Aykan..." Gülümseyip Aykanın kollarının arasına girdiğimde bedenimi sıkıca sardı.
"Kurtuldun yavrum bitti artık." Kafamı usulca sallayıp hafifçe geri çekildim. Dolu gözlerimle Aykanın gözlerine bakıp iç çektim.
"Kurtuldum..." Aykan gülümseyip dudaklarını alnıma bastırdı.
"Kafanı dağıtmak için bir yerlere gidelim ne dersin? Sınavla alakalı en ufak bir şey düşünmeni dahi istemiyorum artık." Kafamı sallayıp gülümsediğimde Aykan elimden tutup hızlı adımlarla yürümeye başladı.
"Hayatım düşeceğiz şimdi yavaş yürü." Aykan dediğim şeye gülüp daha hızlı yürümeye başladığında kıkırdadım. Arabanın yanına geldiğimizde yerlerimize yerleşip teypten hareketli bir şarkı açtık. Anında moda girerken kahkaha atıp şarkıya eşlik etmeye başladım. Aykan yanımdayken kendim olabiliyor ve fazlasıyla mutlu hissediyordum.
...
Günler aynı şekilde ilerlemeye devam ederken sonunda sınav sonuçları açıklanmıştı. Aykanla birlikte önümüzde duran sonuçlara bakıp konuşuyor genel bir durum değerlendirmesi yapıyorduk. Ben, Aykanın işlerinin sekteye uğramaması adına burada bir üniversiteye gitmek istiyordum Aykan ise bana aldırmadan istediğin yeri yaz diyordu ancak kurulu olan düzeni bırakıp gitmek sanıldığı kadar kolay değildi.
"Ben burada ki herhangi bir üniversiteye gideceğim bu konuda kararım kesin." Aykan sonunda pes edip kafasını salladı.
"Tamam ama bende kararın ne olursa olsun ayrı eve çıkma taraftarıyım." Aykanın konuşmasıyla önümde ki laptopu kapatıp kenara bıraktım.
"Aykan ayrı eve çıkmak büyük bir karar. Onu da geç hemen çıkalım düzenimizi kuralım diyeceğimiz bir şey değil. Ben emin değilim tam olarak." Aykan derin bir nefes alıp yanıma yaklaştı.
"Bebeğim önümüzde hiç bir engel yok ki. Para ile alakalı bir sıkıntımızın olmadığını sende çok iyi biliyorsun eğer endişelerin bu yüzdense-" Hızla kafamı sağa sola salladım.
"Hayır sorun o değil ben sadece-" Aykan elimi ellerinin arasına aldı.
"Ben fazlasıyla kararlıyım akşam yemekte de bu konuyu açmayı düşünüyorum. Ben seni üniversite konusunda kırmadım sende beni bu konuda kırma lütfen." İç çekip dudaklarımı Aykanın yanağına bastırdım. Aykan bu hareketimle birlikte muzipçe gülümseyip üstüme uzandığında kıkırdayıp kıskacından kurtuldum. Daha dün gece yapmış olmamıza rağmen bu akıl almaz doyumsuzluğuna göz devirip gülümseyerek odadan çıktım.
Mutfağa geçip kollarımı sıvadıktan sonra yemek yapan Bahar anneme aklımdaki düşüncelerle birlikte yardım etmeye başladım. Çok geçmeden tüm yemekleri hazırlayıp sofrayı kurduğumuzda Bahar anne salondakilere seslendi. Herkes mutfağa gelip masaya yerleştiğinde yemeğe başladık. Aykan ilerleyen dakikalarda elini bacağıma atıp hafifçe sıktığında göz ucuyla ona baktım. Konuyu şimdi açmak istediğini anlamıştım.
"Anne, baba sizinle bir şey konuşmak istiyorum." Aykan elinde ki çatalı masaya bırakıp kafasını kaldırdığında tüm masa ona odaklandı. "Elvan tam olarak emin olamasa da ben ayrı bir eve çıkmak istiyorum. Elvanın kazandığı üniversiteye yakın bir yerde yaşamak bizim için daha iyi olur." Derin bir nefes alıp masadakilerin tepkisini analiz etmeye çalıştım.
"Nereden çıktı şimdi bu?" Bahar anne keskin bakışlarını üzerimizde gezdirdiğinde yerimde rahatsızca kıpırdandım.
"Anne bu birden karar verdiğimiz bir şey değil. Ben zaten bayadır düşünüyordum ama Elvan çok sıcak bakmıyordu." Hüseyin baba boğazını temizleyip iç çekti.
"Ben verdiğiniz her türlü kararın arkasındayım oğlum, nasıl rahat edecekseniz öyle yapın." Bahar anne suyundan bir yudum içip sıkıntılı bir nefes aldı. Bu duruma sıcak bakmayacağını zaten az çok tahmin edebiliyordum. "Elvan oğlumun sonuçları açıklansın ona göre bir ev tutar içini güzelce düzeriz." Aykan babasına bakıp gülümsediğinde Hüseyin babamda gülümsedi.
"Bende sonuna kadar arkanızdayım sıkıldıkça gidebileceğim ikinci bir evim olması çok güzel olur." Çiçek bana bakıp gülümsediğinde bende hafifçe gülümsedim. Masada bu kararımıza sıcak bakmayan tek kişi Bahar anne olsa da onunda eninde sonunda kabul edeceğini biliyordum.
"En kısa sürede ev bakmaya başlarız ne kadar erken o kadar iyi..." Hüseyin babam kafasını sallayıp önüne döndü.
Yemek ufak sohbetler eşliğinde devam ederken hissettiğim heyecanla Aykanın masanın altında duran elini sıkıca tuttum. Yanımda ki adam bana doğru dönüp hafifçe göz kırptığında istemsizce gülümsedim. Baş başa olacağımız, kendimize ait bir ev düşüncesi şimdiden içimi kıpır kıpır etmeye yetmişti. Şuan elini tuttuğum bu adamla her türlü şeye vardım. Beraber olduğumuz sürece nerede olduğumuzun da hiçbir önemi yoktu pek tabi...
Devam Edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !