❝
Sabah kalkar kalkmaz güzelce hazırlanıp Aykanla birlikte annemin evinden direkt hastaneye geçtik. Randevu saatine son dakika yetişip doktorun odasına girdiğimiz de zorunlu olarak birkaç tahlil verip vakit kaybetmeden ultrason odasına alındık.
"Evet, heyecanlı mıyız beyler?" Doktor jel döktüğü karnıma cihazı bastırmadan önce gülümseyerek bize doğru döndü.
"Çok heyecanlıyız." Aykan ellerini birbirine sürtüp bir bana birde karnıma baktı. İkimizin de heyecanı gözlerimizden okunuyordu.
"Öyleyse bir an önce minikleri görelim o zaman." Doktor cihazı karnıma sertçe bastırıp ekranı incelemeye başladı. "Önceki randevuda bebeklerin tek yumurta ikizi olduklarından bahsetmiştim. Bu sebepten ötürü cinsiyetleri aynı olacaktır." Kafamı yavaşça salladım.
"Erken doğum riskinden bahsetmiştiniz birde." Aykanın merakla sorduğu soru doktorun gözlerini ekrandan ayırmasına sebep oldu.
"Bu risk çoğul gebeliklerde oldukça fazla ama yine de kesin bir şey söylemek için erken." Doktor cihazı biraz daha aşağıya indirdi. "Evet minik bebekleriniz kendilerini an itibarıyla gösterdi beyler. Hazır mısınız öğrenmeye?" Hissettiğim heyecan boğazımda bir yumrunun oluşmasına sebep olurken Aykan ellerimi ellerinin arasına aldı.
"Hazırız." Titrek çıkan sesim doktoru gülümsetti.
"İki tane oğlunuz olacak, tebrik ederim." Doktor bizi yalnız bırakmak için cihazı kenara bırakıp odadan ayrıldığında yavaş hareketlerle uzandığım yerden doğrulup kollarımı Aykanın boynuna doladım.
"Aykan..." Boynuna sarıldığım beden beni sıkıca sardığında gözümden düşen bir damla yaş omzuyla buluştu. Hissettiğim bu duygular içime sığmıyordu sanki.
"Elvanım." Gözlerimden yaşlar bir bir düşmeye devam ederken Aykan da burnunu çekti. "Ne diyeceğimi bilemiyorum. O kadar mutluyum ki nasıl tanımlayacağım bu mutluluğu bilmiyorum."
"Bende öyle sevgilim." Aykanla orada bir süre daha sarıldıktan sonra mutluluk göz yaşlarımızı silip odadan çıktık. Doktorun yanına vardığımızda sandalyelere oturup bebeklerin durumunu ve dikkat etmem gereken önemli noktaları konuştuk ardından Aykanla aylar öncesinde kararlaştırdığımız şeyi yapmak için hastaneden ayrıldık. Arabaya geçip mobilya dükkanına doğru yola çıktığımızda bir elimi karnıma atıp okşamaya başladım, diğer elimi ise biricik kocamın ellerinin arasına bıraktım.
"Heyecanlı mısın?" Alt dudağımı dişleyip gülümseyerek kafamı salladım.
"Çok heyecanlıyım. Bebeklerimizin beşiklerini bizzat biz boyayacağız." Bundan iki ay önce Aykanın başarılı bir marangoz arkadaşının yönlendirmesi sayesinde bebeklerimizin beşiklerini istediğimiz gibi yaptırmıştık. Cinsiyetlerini öğrendiğimizde ise beşikleri istediğimiz gibi boyayacağımıza karar vermiştik.
"Bende öyle güzelim, içim içime sığmıyor." Kafamı Aykanın omzuna yaslayıp gözlerimi huzurla kapattım.
"İsimlerini de güzel bir yere yazıp beşiklerinin üstüne asalım." Aykan dudaklarını saçlarıma bastırdı.
"Alaz ve Araz ismini gerçekten sevdin değil mi? Eğer sevmediysen-"
"Çok sevdim aşkım. Anlamları da, söylenişleri de kulağa çok hoş geliyor." Karnımda hissettiğim hareketlenmeyle gözlerimi araladım. Aniden karnıma giren sızıyla ve hissettiğim tekmeyle olduğum yerde doğruldum. "Aykan tekme attılar galiba." Tişörtümü büyük bir şaşkınlıkla yukarı sıyırdım. Karnımda oluşan çıkıntı Aykanın aniden sağa çekip elini karnıma atmasına sebep olurken hayran olmuş bir şekilde bir bebeklerime birde biricik kocama baktım.
"Elvan... Çok güzeller." Aykan eğilip dudaklarını karnıma bastırdığında gıdıklandığım için kıkırdadım. "Mucize gibisiniz yemin ederim. Hayatıma doğan üç güzel mucizesiniz siz." Aykan doğrulup yanaklarımı şefkatle kavradı.
"Aykan..." Gözlerimin dolduğunu hissederken Aykan dudaklarını göz kapaklarıma bastırdı.
"Kurban olurum sana, kurban olurum size." Dudaklarımı birbirine bastırıp Aykana sıkıca sarıldım. Yaşadığımız bu duygusal andan sıyrılıp yolumuza devam ettik çok geçmeden de mobilya dükkanına vardık. Aykan arabadan inip kapımı açtığında elini tutarak bende arabadan indim ardından adımlarına ayak uydurarak içeri doğru yürümeye başladım.
"Hoş geldiniz abi." Aykan çalışanlardan birinin bize verdiği selamı alıp iki çay istedikten sonra elimi bırakmadan arka odaya doğru ilerledi. İki küçük beşik yan yana duruyordu. Boyalar ve cilalar ise hemen beşiklerin yan tarafındaydı. Aykan her ihtimale karşı istediğim tüm renkleri aldırtmıştı.
"Gel bebeğim." Aykanla birlikte önlüklerimizi takıp fırçaları elimize aldık ardından açık kahverengi kutuyu ve krem rengi kutuyu açıp diğerlerini kenara ayırdık. "Hadi bakalım başlayalım." Gülümseyerek fırçayı boyaya batırdım ardından ilk fırça darbesini beşiğe attım.
"Çok güzel olacak." Beşiği büyük bir heyecanla boyamaya devam ederken Aykan da diğer beşiği boyamaya başladı.
"İsimlerini de seçtiğin güzel tablolara veya tahta parçalarına yazdırırız güzelim olur mu?" Kafamı sallayıp bir elimi karnıma attıktan sonra hafifçe eğildim.
"Cilasını attıktan sonra kuruduğu gibi eve getirtelim. Odalarını bir an önce hazırlamak istiyorum." Gülümseyerek Aykana doğru döndüğümde beni yüzünde ki minik tebessümüyle videoya aldığını gördüm. "Video mu çekiyorsun?"
"Evet bebeğim çok güzel görünüyorsun çekmezsem içimde kalırdı." Elimde ki fırçayı kenara bırakıp iyice kameraya döndüm.
"Alaz ve Araz şu an babanızla birlikte beşiklerinizi boyuyoruz. Onlar hazır olduktan sonra odanızı kurmak için eve geçeceğiz. Tabi size güzel kıyafetler de alacağız. Şimdiden çok heyecanlıyız, bir an önce doğun olur mu?" Aykan şuh bir kahkaha atıp kamerayı kendine doğru çevirdi.
"Aslanlarım, güzeller güzeli babanız doğru söylüyor. Bir an önce doğup aramıza katılmanız için sabırsızlanıyoruz." Aykana yaklaşıp boyalı ellerimle yanaklarını kavradım ardından sakallı yanağına ıslak bir öpücük bıraktım. "Güzelim çocukların önünde ne yapıyorsun?"
"Ne yaptım ya?" Cilveli konuşmam Aykanı etkilemiş olacak ki videoyu kapatıp beni kucağına aldığı gibi gıdıklayarak öpmeye başladı. "Ya Aykan!" Boş odada şen kahkahalarımız yankılanırken biricik kocama iyice sokulup her zaman olduğu gibi şimdide kendimi tamamen ona teslim ettim...
Devam Edecek
Medya da ki odayı, bebeklerin odası olarak hayal edebilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !